NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Laserová tiskárna barevná
Advertisements

DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_11.
Digitální učební materiál
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální učební materiál
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Anotace Žák se seznámí s úvodem do ČR …. Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje obecné poznatky o ČR Speciální vzdělávací.
Rozdělení technického vybavení PC
Digitální učební materiál
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
LED tiskárna barevná Do této kategorie patří tiskárny, které tisknou pomocí LED diod resp. práškového toneru. Využívají se celkem čtyři tonery (tři barevné,
Digitální učební materiál
Inkoustová tiskárna Do této kategorie patří tiskárny, které tisknou pomocí inkoustu. Obr. 1.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_416_LAN AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Digitální učební materiál
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jana Homolková ANOTACE Prezentace seznamuje žáky se základní sestavou PC a dalšími.
Magnetické vlastnosti látek
Elektromagnetické jevy
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Digitální učební materiál
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Výškové stupně rostlinstva
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D2 – 10.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
NÁZEV:VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Kvalitní a efektivní vzdělávání pro žáky ŠKOLA:Střední škola polygrafická,
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Počítačová grafika Výpočetní technika.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Grafické formáty Autor: Mgr. Petr Vanický.
NázevDigitální zařízení – druhy počítačů Předmět, ročník ICT, sekunda Tematická oblast Základy digitálních technologií AnotaceVýuková prezentace s obrázky.
Digitální učební materiál
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Plotter Je to grafické výstupní zařízení.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_414_VoIP AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 9. ročník,
Druhy transformátorů.
Vlastnosti papíru Obecné vlastnosti:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
NÁZEV:VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Kvalitní a efektivní vzdělávání pro žáky ŠKOLA:Střední škola polygrafická,
INFORMATIKA 9 Karty III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika, respektive.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Z_088_Politická mapa dnešního světa světa _Státní hranice
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
NÁZEV:VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Kvalitní a efektivní vzdělávání pro žáky ŠKOLA:Střední škola polygrafická,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Grafické techniky Název školy
Úvod do informatiky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Kostra člověka Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
NÁZEV:VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Kvalitní a efektivní vzdělávání pro žáky ŠKOLA:Střední škola polygrafická,
Počítačová grafika VY_32_INOVACE _GRAF_19. TISK Z VÝŠKY  tisknoucí místa jsou na tiskové formě vyvýšena nad úroveň míst netisknoucích  jako způsob tisku.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Transkript prezentace:

NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ. 1. 07/1. 5. 00/34. 0772 NÁZEV: VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/34.0772 NÁZEV PROJEKTU: Kvalitní a efektivní vzdělávání pro žáky ŠKOLA: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53, Olomouc VYUČUJÍCÍ: Ing. Eva Přikrylová TÉMATICKÁ OBLAST: Polygrafické materiály PŘEDMĚT: Polygrafické materiály ROČNÍK: 1.   NÁZEV MATERIÁLU: Tiskové techniky TYP DOKUMENTU: Prezentace ANOTACE: Materiál je určen pro práci na interaktivní tabuli. Prezentace žáky seznamuje se základními tiskovými technikami jako je tisk z výšky, tisk z plochy, tisk z hloubky a průtisk. Popisuje princip tisku a uvádí odpovídající druhy tiskových technik.

Tiskové techniky Tisk je způsob rozmnožování předlohy, při kterém se tisková barva z tiskové formy přenáší tlakem stroje na papír nebo jiný potiskovaný materiál. Rozlišuje se: tisk z výšky tisk z plochy tisk z hloubky průtlačný tisk Nejčastěji používané tiskové techniky jsou: knihtisk ofset hlubotisk flexotisk

Tisk z výšky Tisk z výšky – jde o nejstarší tiskovou techniku, tisknoucí prvky vystupují nad úroveň tiskové formy, netisknoucí plošky tvoří prohlubně. Tisková barva se přenáší z vyvýšeného reliéfu tiskové formy. Tomuto principu odpovídá knihtisk a flexotisk. papír barva tisková deska

Tisk z plochy Tisk z plochy - tisknoucí a netisknoucí místa jsou v jedné výškové úrovni. Princip tisku spočívá ve vzájemné odpudivosti mastných tiskových barev a vody. Tisknoucí místa jsou hydrofóbní – přitahují tiskovou barvu a odpuzují vodu, netisknoucí místa jsou hydrofilní – přitahují vodu a odpuzují barvu. Této technice odpovídá ofsetový tisk. papír barva tisková forma

Tisk z hloubky Tisk z hloubky - tisknoucí prvky jsou pod úrovní prvků netisknoucích. Tiskové jamky se vyplní barvou a ta se tlakem přenese na papír. Technika se nazývá hlubotisk. papír barva tisková deska

Průtlačný tisk Při průtlačném tisku barva prochází tiskovou formou. Formu tvoří jemné síto, v netisknoucích místech vyplněné speciálním lakem. Tisknoucím prvkem je volná plocha síta, kterou projde barva, na netisknoucích místech barva sítem neprojde. Technika se nazývá sítotisk.

Otázky Otázky: 1) Jaké znáš tiskové techniky. 2) Jaký je jejich princip tisku. 3) Znázorni princip tisku graficky.

Zdroje Literatura: Obrázky: http://cs.wikipedia.org/wiki/Grafické_techniky Obrázky: tiskarna-tisk-praha.jpg [cit. 2013–10–29]. Volně dostupné na < http://www.viaprint.cz/o-nas/ >. vyska.png [cit. 2013–10–29]. Volně dostupné na < http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e0/ >. plocha.png[cit. 2013–10–29]. Volně dostupné na < http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b0 >. printing.png [cit. 2013–10–29]. Volně dostupné na < http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/ >. sito.gif [cit. 2013–10–29]. Volně dostupné na < http://www.comin.cz/pismo/images/ >. sitotisk.jpg [cit. 2013–10–29]. Volně dostupné na < http://www.promodirect.cz/images/ >. jm-edu.info [cit. 2013–04–13]. Volně dostupné na < http://www.jm-edu.info/dotazy_web.html >.