Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentační manažer Kapitola 2.0 (První prezentace)
Advertisements

Prezentační nástroj Open Office, Impress EFEKTY SNÍMKU
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Pomůcka pro tvorbu prezentací závěrečné a diplomové práce
Pracovní plocha Pracovní plocha : Tlačítko start
Plakát – kreativa 1 - barva VY_32_INOVACE_Mul4r0103Mgr. Jiří Mlnařík.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Změna tvaru v průběhu pohybu VY_32_INOVACE_Mul4a0204Mgr. Jiří Mlnařík.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Vzhled prezentace - šablony
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Prezentační manažer Kapitola 3.0 (Úvodní práce v programu)
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
3MA381 PowerPoint - seznámení
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE Předmět: Informatika Ročník: 6.ročník Klíčová slova: Nová prezentace, snímek, průvodce prezentací,
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 4.0 (Text)
Jak vytvořit vlastní prezentaci ?
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VY_32_INOVACE_53_MS_Word_ II. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Jak vytvořit prezentaci
3D modelář – 2D návrh 3D rotačního tělesa VY_32_INOVACE_Arch2r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
VY_32_INOVACE_In 6.,7.04 Složka - operace se složkami Anotace: V prezentaci se žák seznámí se složkou, jejím vytvořením a nastavením. Žák si v průběhu.
TEXTOVÝ EDITOR.
Atmosféra – montáž zvuku VY_32_INOVACE_Mul4r0113Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – povrchy VY_32_INOVACE_Design1r0116Mgr. Jiří Mlnařík.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
3D modelář – primitivní tělesa, vlastnosti a transformace VY_32_INOVACE_Design1r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Informace a Internet Bohumil Bareš. Grafický editor GIMP (1)  úvod  seznámení s programem  výběry  práce se schránkou 2.
3D modelář – užitý design VY_32_INOVACE_Design1r0120Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – správa multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0115Mgr. Jiří Mlnařík.
Na hlavním panelu najdeme nejdůležitější tlačítko v počítači – START. Pomocí nabídky START spouštíme programy, aplikace a hry, spravujeme a vypínáme.
Storyboard Celtx – storyboard Mgr. Jiří Mlnařík
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_09.
Klíčové snímky podruhé VY_32_INOVACE_Mul4a0206Mgr. Jiří Mlnařík.
Zvuk VY_32_INOVACE_Mul4a0220Mgr. Jiří Mlnařík. Synfig studio je primárně obrazový software. Teoreticky můžeme do scény vložit zvuk pomocí volby File /
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Software pro správu multimediálního díla VY_32_INOVACE_Mul4r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MS WINDOWS Plocha. Plocha  Deska pracovního stolu  Výchozí bod pro práci s PC  Na každém počítači může vypadat různě  Uživatel si ji může sám upravovat.
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček. Konfigurace Windows VY_32_INOVACE_10_1_05_AP.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Trocha fyziky VY_32_INOVACE_Mul4a0209Mgr. Jiří Mlnařík.
Křivky, tvary, výplně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík.
Pokročilé – prostředí 2 VY_32_INOVACE_Mul4a0219Mgr. Jiří Mlnařík.
Mgr. Karel FischerÚprava prezentace1 Změna použité šablony Ke změně šablony mohu použít jednu ze tří možností: a)Formát \ návrh snímku b)V panelu nástrojů.
OPERAČNÍ SYSTÉMY.
Pokročilé – prostředí 1 VY_32_INOVACE_Mul4a0218Mgr. Jiří Mlnařík.
Plakát – kreativa 2 - montáž VY_32_INOVACE_Mul4r0104Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – základy práce se scénou a zobrazením VY_32_INOVACE_Design1r0114Mgr. Jiří Mlnařík.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
Vrstvení úprav do skupin VY_32_INOVACE_Mul4a0207Mgr. Jiří Mlnařík.
Nastavení animace, jednoduchý pohyb VY_32_INOVACE_Mul4a0203Mgr. Jiří Mlnařík.
Publikování scény - rendering VY_32_INOVACE_Mul4a0216Mgr. Jiří Mlnařík.
3D modelář – konstrukce tělesa z půdorysu VY_32_INOVACE_Arch2r0117Mgr. Jiří Mlnařík.
Filtry obrazu (layer) VY_32_INOVACE_Mul4a0212Mgr. Jiří Mlnařík.
Export a import objektů VY_32_INOVACE_Mul4a0217Mgr. Jiří Mlnařík.
Celtx – další nástroje scénáře VY_32_INOVACE_Mul4r0118Mgr. Jiří Mlnařík.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti OS Windows Číslo DUM: III/2/VT/2/2/23 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Grafické systémy II. Ing. Tomáš Neumann Interní doktorand kat. 340 Vizualizace, tvorba animací.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Práce s textem VY_32_INOVACE_Mul4a0214Mgr. Jiří Mlnařík.
Informační a komunikační technologie 11. WIN - pracovní plocha Autor : RNDr. Zdeněk Bláha.
Správce úloh = systémový nástroj Windows, pomocí kterého máte jednak možnost zobrazit spuštěné aplikace a procesory a ukončovat je -Dále jsou zde spuštěny.
Využití klíčových snímků
Prezentační nástroj Open Office, Impress ZÁKLADY PRÁCE
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_11_16_PowerPoint.
Transkript prezentace:

Struktura projektu, vlastnosti objektu ve scéně VY_32_INOVACE_Mul4a0201Mgr. Jiří Mlnařík

Pro vytváření animací v tomto kurzu použijeme volně šiřitelný software. Nabídka animačních nástrojů je poměrně pestrá, mezi ty skutečně nejpropracovanější patří Synfig Studio. V úvodu musím upozornit na jednu zjištěnou „nectnost“ projevující se na některých počítačích pod systémem Windows. Při vytvoření nové animace (nového projektu) občas program zdánlivě „zatuhne“ a klepnutí do okna animace nebo nástrojů nefunguje. Stačí se však přepnout do libovolného jiného programu nebo správce úloh a při přepnutí zpět do Synfigu program reaguje korektně. Synfig studio – projekt a módy

Synfig studio - panely Okno nástrojů Okno animace Vlastnosti objektů a klíčové snímky Časový průběh animace Objekty (vrstvy) Okno nastavení

Práce se záběrem se skládá ze dvou režimů režimu statického návrhu, kdy se vytváří globální obsah scény a výchozí podoba objektů - tento režim je identifikován zelenou stojící postavičkou v okně animace a režimu animace, kdy vytváříme animace dílčích prvků scény - tento režim je identifikován červenou postavičkou „v běhu“ přičemž režim animace spouštíme až po vytvoření statického základu. Synfig studio – režim návrhu a animace

Pro ukázku nastavení vlastností objektu můžeme vytvořit jednoduché pozadí scény – oblohu, svah, strom. Synfig studio – vlastnosti objektu V první fázi vytvoříme oblohu – mohl by to být obdélník, ale použijeme složitější nástroj „Spline“. Klepáním myší vytvarujeme potřebnou křivku, tu pak pravým tlačítkem a příkazem „Loop spline“ uzavřeme.

Objekt se vybarví aktuálně nastavenou barvou. Už při tvorbě můžeme nastavit výchozí vlastnosti objektu a podle typu vytvářeného objektu i parametrizovat jeho vzhled. Synfig studio – vlastnosti objektu

Další parametry včetně barvy, úrovně průhlednosti ap. pak určujeme v nastavení vlastností objektu Synfig studio – vlastnosti objektu Při míchání barev se připravte na poněkud netradiční chování posuvníků, které se probarvují tak, aby ukázaly, jaká bude barva PO POSUNU JEZDCE na příslušné místo.

 Vytvoř pro budoucí animaci jednoduchou scénu – oblohu, strom (křivky), svah. Úkol

Vlastní snímky, screenshoty Synfig Studio Synfig Studio – freewarový software pro tvorbu animací Zdroje