Administrativní technika. Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Volitelné předměty pro 3. ročník 2012/13. Každý student současného 2. ročníku obchodní akademie si zvolí pro druhou polovinu svého studia volitelný blok.
Advertisements

3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Řízení dokumentace.
Nabídka personálních služeb
Kontrolní procesy. Funkce kontrolního procesu Dohled Srovnávání Náprava odchylek Ovlivňování budoucích rozhodnutí (zpětná vazba)
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
Akademický rok 2011/12 1. ročník – LS 1. cvičení
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Makroekonomie - podmínky Přednášky, cvičení: Mgr. Hana Grzegorzová Kontakt: Cvičení: Ing. Hana Tichá – info.
Návrh struktury personálního spisu
Učíme se podnikat Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Veřejně správní akademie Filipínského 1 BRNO. HOSPODÁŘSKÁ KORESPONDENCE Anotace předmětu Hlavním vzdělávacím cílem předmětu je naučit žáky věcně, jazykově.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Přehled vnitropodnikových písemností
- DODACÍ LIST – seznam zaslaného zboží a jeho množství (resp. seznam provedených prací). Odběratel si podle dodacího listu může zkontrolovat úplnost dodávky.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Úvod do managementu 1. seminář
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Personální procesy.
Návrh struktury personálního spisu
2008/2009 REPORTING Tereza Mulačová Česká zemědělská univerzita v Praze Tereza Řezníčková Provozně ekonomická fakulta Marek Tláskal obor Veřejná správa.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Harmonogram cvičeních Podmínky pro zápočet Informační zdroje
Rozhodovací procesy.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Vnitroorganizační normy
Logistika 1. cvičení.
Reporting.
Pozvánka na poradu Pracovní porady jsou určitou formou týmové práce. Pracovní porady jsou buď předem připraveny a termín jejich konání je znám dopředu,
Globální retailing v Evropě
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Struktura oběhu dokladů
ESTUP – Elektronické studentské práce na VŠE, Jan Mach Říjen 2006, Olomouc Celostátní porada vysokoškolských knihoven eSTUP elektronické studentské práce.
Návrh struktury personálního spisu
Firemní bankovnictví Corporate Banking
Dokumentace k zajištění BOZP
N_MaEk Manažerská ekonomika 12. cvičení Cizoměnové operace (finanční deriváty – forwardy, futures, opce) léto 2014 Skupiny: N_MaEk/R3PH.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
MPH_EKRP/MKH_EKRP 2009/2010 Úvodní informace k předmětu Ekonomika a řízení podniku 2009/2010 Seminář č. 1 JUDr. Martin Landa a kolektiv.
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ Úřad vlády České republiky Odbor právní a kontrolní.
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Sociálně-právní ochrana dětí Úvod do předmětu Ukončení: klasifikovaný zápočet Požadavky k zápočtu: 80% účast na seminářích aktivní práce na seminářích.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Logistika a Supply Chain Management Úvodní seminář.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
Administrativní procesy u původce a manipulace s dokumenty N_SD, tematický blok č. 6.
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru Ekonomika a.
POSTUP A PODMÍNKY POVINNOSTI DODAVATELE  Dodat zboží přesně podle smlouvy, potvrzené objednávky - druh, velikost, množství, rozměry, kvalita, cena,
Publikace vydané RVDA Martina Smetanová.
Administrativní procesy u původce a manipulace s dokumenty
Logistika 1. cvičení.
Seminární práce – splněná docházka
Pravděpodobnost a matematická statistika I.
Interní postupy MAS Brdy
Administrativní procesy u původce a manipulace s dokumenty
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
BLEP061p Řízení ekonom. a právo
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU ZÁKLADNÍ POŽADAVKY A DOPORUČENÍ
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Pravděpodobnost a matematická statistika I.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Kurz 1FU191 Metodologický seminář
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO ŠKOLNÍ ROK 2019/2020
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
BPP114C – Bankovní a pojišťovací právo Mgr. et Mgr. Michal Tuláček
Transkript prezentace:

Administrativní technika

Struktura předmětu Přednášky: –Úvod, struktura předmětu –Procesy v organizaci, jejich charakteristika –Administrativní procesy, jejich charakteristika –Dokumenty informačního procesu –Dokumenty rozhodovacího procesu –Dokumenty obchodního a platebního procesu –Dokumenty personálního procesu –Dokumenty právních činností –Správní řád – novelizace –Tvorba vnitropodnikových směrnic –Oběh písemností, podpisování a archivace písemností –Kvalita administrativních procesů, možnosti zlepšování –Projektování administrativních procesů

HARMONOGRAM CVIČENÍ V PŘEDMĚTU ADMINISTRATIVNÍ TECHNIKA – – – – – – – – – – – – – úvodní cvičení úvodní cvičení zpracování dokumentů podle zadání Dokumentace informačních a rozhodovacích činností Dokumentace informačních a rozhodovacích činností Dokumentace obchodních činností Dokumentace obchodních činností Dokumentace platebních instrumentů Dokumentace platebních instrumentů Dokumentace správních činností Dokumentace správních činností Dokumentace kontrolních činností Dokumentace kontrolních činností Vnitřní předpisy, jejich tvorba Dokumentace personálních činností Dokumentace personálních činností Dokumentace právních činností Dokumentace právních činností Projektování administrativních procesů Zápočty,předtermíny Prezentace Prezentace Téma cvičení Téma cvičeníTestSamostudium

Požadavky na zápočet 3 práce Zpracovány ke spokojenosti Test 2x (alespoň 10 bodů z 15ti) Absence maximálně 3x (neomluvená)

Pravidla hodnocení  Dodržet termín odevzdání  Uvést autory práce  Aktivní účast na prezentaci/oponentuře

Rozdělení do týmů Studenti se rozdělí do 8 týmů po 3 členech přímo na cvičení Seznamy členů týmu s kontaktem na vedoucího týmu předají do konce cvičení vyučujícímu Každý tým si vybere 3 práce z následujícího seznamu tak, aby si vybral 2 témata z první skupiny a 1 téma ze skupiny druhé

Zadání týmových prací 1.skupina témat:  Reporting, struktura zápisu porady, struktura obchodního dopisu, struktura obchodní smlouvy, struktura obchodní faktury, platební dokumenty, struktura inzertního oznámení, návrh struktury personálního spisu, protokol, zákonné zastoupení, žádost-rozhodnutí-odvolání, protokol, příkaz, dohoda o náhradě škody. 2.skupina témat:  struktura zpracování vnitřního předpisu organizace,  návrh struktury projektu administrativního procesu

Seznam doporučené literatury Basl J. a kol.Modelování a optimalizace podnikových procesů, Plzeň 2002 ISBN Bittner I. a kol.Spisová a archivní služba ve………..., Praha 2005, ISBN Bird D.Jak psát obchodní dopisy, Brno 2004 ISBN Carda A., Kunstová R.Workflow - Řízení firemních procesů,Praha 2001 ISBN D'ambrosová H.Vedení personálních agend, Praha 2005 ISBN Hruška V.Vnitropodnikové směrnice II., Praha 2003 ISBN Kraus J., Hoffmannová J.Písemnosti v našem životě, Praha 2005 ISBN Kuldová O. a kol.Obchodní korespondence, Praha 2005 ISBN Kuldová O. a kol.Písemná elektronická komunikace, Praha 2005 ISBN Kuldová O.Jak psát obchodní dopisy, Praha 2001 ISBN Kuldová O.Normalizovaná úprava písemností, Praha 1999 ISBN Landa M.Organizace účetních agend ve firmě, Praha 2005 ISBN Prudký P., Lošťák M vzorů korespondence s FÚ, Olomouc 2005 ISBN x Průcha P.Právo, normotvorba, Praha 2002 ISBN Řepa V.Podnikové procesy, Praha 2006 ISBN Smejkal V. a kol.Elektronický podpis od A do Z, Praha 2005 ISBN Svobodová J.Vnitřní směrnice, Olomouc 2005 ISBN ČSNČSN ZákonyObčanský zákon, obchodní zákon, směnečný a šekový zákon, zákon o účetnictví, zákoník práce, správní řád