Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace MĚŘENÍ ÚSEČEK Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdroje Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace CYKLISTA Tento Digitální učební.
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace NA LOUCE Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace SAMOHLÁSKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
STOVKOVÁ TABULKA - VÝŘEZY
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace HONZA A HOLIČ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Počítání s mocninami – I.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace PTAČÍ BUDKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
3.1 Bod, úsečka (modelování, rýsování, měření)
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace LISTNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Zdroj obrazového materiálu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zdroj obrazového materiálu
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace LÉTO Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DENNÍ REŽIM Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
5.1 Měření na centimetry a milimetry
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace MASOPUST Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DOPRAVNÍ ZNAČKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
14.1 Úsečky – porovnávání, přenášení
Co je kulaté - Co je hranaté
Matematické operace ( + - x : )
Matematické aplikace Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mímoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace HRÁTKY S RÝMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Zdroj obrazového materiálu
Zdroj obrazového materiálu
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DEN ZEMĚ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Geometrické tvary kolem nás
Zdroj obrazového materiálu
Druhá odmocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento.
JEHLAN SÍŤ A KONSTRUKCE V PRAVOÚHLÉM PROMÍTÁNÍ
Zdroj obrazového materiálu
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ÚSEČKA Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZÁKLADNÍ GEOMETRICKÉ TVARY
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace MĚŘENÍ ÚSEČEK Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Kateřinou Různarovou Zdroj obrazových materiálů

 Lukáš, Roman a Tomáš závodili na kolech. Každý z nich chtěl vyhrát a ujet nejdéle. Společně vyrazili z místa A.  Jak to dopadlo? A kam dojeli, bude naším úkolem.  Podívej se na mapu kudy kluci jeli. Je ti povědomá? A

1)Jak se jmenuje město, kde kluci závodili? 2)Podívej se na mapu a zjisti, jaké ulice si kluci vybrali? 3)Myslíš si, že si vybrali dobré místo pro závod? Proč ano, proč ne? 4)Odhadneš, kdo dojel nejdéle? 5) Moc daleko nedojeli, viďte? Co jim asi mohlo překazit jejich závodění? 6)Změříme vzdálenosti každému z kluků. Vezmeme si provázek, přiložíme na mapku a fixem označíme začátek prvního závodníka Lukáše, potom dráhu Romana a nakonec Tomáše. Nyní je stačí porovnat.

Mapa- pracovní list

Pracovní list - měříme úsečky 1)Provázky přiložíme k pravítku a zjistíme měřením nejdelší dráhu. 2) Do mapy narýsuj úsečky, které budou vyznačovat jednotlivé dráhy kluků. Úsečky označ: AB, FE, OP 3)Pravítkem se pokus změřit, co nejpřesněji délky drah a zapiš je: AB …………………… FE……………………OP……………………... 4) Narýsuj úsečku MN, která bude měřit 8 cm. 5) Narýsuj úsečku TX, která bude měřit 13 cm.