Analýza vstupních jazykových kompetencí studentů ZČU v Plzni Projekt INOVA CZ.1.07/2.2.00/
Soubor Data pro analýzu byla sebrána prostřednictvím testů z projektu OPVK Celkem se zúčastnilo 1855 studentů ze všech fakult ZČU a z Ústavu umění a designu FakultaPočet studentů Fakulta aplikovaných věd452 Fakulta ekonomická26 Fakulta elektrotechnická353 Fakulta filozofická137 Fakulta pedagogická275 Fakulta právnická109 Fakulta strojní115 Fakulta zdravotnických studií176 Ústav umění a designu212
Účast studentů po fakultách
Popisné statistiky Z hlediska homogenity se nejvyrovnanější jeví studenti FEL, naopak největší rozdíly jsou mezi studenty FAV (viz hodnoty SD). Soubor studentů je normálně rozložen (Shapiro-Wilk W = 0,98, p<0,000). nprůměrmedianSDšikmostšpičatost FAV45056,925820,36-0,43-0,5 FEK2656,5959,2911,43-0,47-0,76 FEL35351,4452,861,43-0,45-0,17 FF13755, ,17-0,47 FPE27456,225814,29-0,450,14 FPR10957,63584,29-0,44-0,09 FST11550,8350,724,29-0,250,06 FZS17658, ,520,42 UUD21254,855,712,86-0,23-0,47
Srovnání průměrných hodnost v testu po fakultách Některé rozdíly mezi fakultami v průměrné hodnotě bodů z testu jsou sice na pohled zajímavé a statisticky významné, ale věcná významnost těchto rozdílů je nízká. Například rozdíl mezi FAV a FEL je statisticky vysoce významný (p < 0,001), ale věcná významnost posuzovaná Cohenovým d = 0,36 je pouze střední.
Rozdělení jazykových kompetencí studentů ZČU
Rozdělení jazykových kompetencí studentů FAV
Rozdělení jazykových kompetencí studentů FEL
Rozdělení jazykových kompetencí studentů FPE
Rozdělení jazykových kompetencí studentů FST
Rozdělení jazykových kompetencí studentů FZS
Rozdělení jazykových kompetencí studentů UUD
Rozdělení jazykových kompetencí studentů v německém jazyce
Rozdělení jazykových kompetencí studentů v anglickém jazyce
Rozdělení jazykových kompetencí studentů v ruském jazyce