Analýza vstupních jazykových kompetencí studentů ZČU v Plzni Projekt INOVA CZ.1.07/2.2.00/15.0403.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity
Advertisements

Dilemata diagnostiky poruch učení na vysoké škole
MONITORING PACIENTŮ UŽÍVAJÍCÍCH ArthroStop® PLUS
Západočeská univerzita v Plzni
Modelování jako prostředek vytváření předmatematických představ
Zkvalitnění elektronických služeb Univerzitní knihovny ZČU PhDr.Miloslava Faitová Tematický okruh: E/a.
Studium v zahraničí Ing. Hana Rendlová Mgr. Helena Bicanová
Autor: Boleslav Staněk H2IGE1.  Školský zákon č. 561/2004 sb. V platném znění, řeší vzdělání:  Předškolní  - základní  - střední  - vyšší odborné.
JAZYKOVÁ INFRASTRUKTURA Ústav Českého národního korpusu Filozofická fakulta UK Praha.
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Univerzitní knihovna Západočeské univerzity v Plzni.
Účast ve volbách do Akademického senátu Univerzity Karlovy v Praze v letech Vypracoval: Mgr. Daniel Feranc, tajemník AS UK.
Statistika II Michal Jurajda.
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
VSTUPNÍ SOUSTŘEDĚNÍ ÚVODNÍ INFORMACE KOO FEL ZČU.
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Zvyšování kompetencí ….knihovníků, studentů, akademických pracovníků PhDr. Miloslava FAITOVÁ Ing. Barbora KATOLICKÁ Mgr. Zdeňka FIRSTOVÁ Plzeň
ZÁKLADNÍ SOUBOR Základní soubor (populace) je většinou myšlenková konstrukce, která obsahuje veškerá data, se kterými pracujeme a není vždy snadné jej.
Účast ve volbách do Akademického senátu Univerzity Karlovy v Praze v letech Vypracoval: Mgr. Daniel Feranc, tajemník AS UK.
Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné.
Makrozoobentos a klasifikace toků Jarkovský J. 2,3, Kubošová K. 2,3, Zahrádková S. 1, Brabec K. 1, Kokeš J. 4, Klapka R. 2,3 1) Ústav botaniky a zoologie,
2. Ročníkový pohovor - Imatrikulace Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
dotazníkové šetření na vysokých školách
Monitorování a prognózování trhu práce: Švédskou cestou? Konference, Projekt ”Aktivní matching: Strategická podpora poradenství na pracovním.
CIDEAS 2006ČVUT v Praze, FSv Spolehlivost a rizika výběru technicko-ekonomických variant V. Beran P. Dlask Fakulta.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Netrvaloppa21 Vytvořte třídu Student pro reprezentaci struktury student na ZČU. Atributy třídy budou fakulta a osobniCislo. Název třídy: Student proměnné.
Hledisko kvality v přípravě učitelů Závěry z konference 21. – 22. dubna 2009 v Srní pořadatel: Pedagogická fakulta ZČU v Plzni ve spolupráci s Radou vysokých.
Den otevřených dveří 2014 Filozofická fakulta MU založena l.p
UNIVERZITNÍ KNIHOVNA ZČU
STAV A VÝHLED TRANSFERU TECHNOLOGIÍ NA ZČU doc. Ing. Jan Horejc, PhD., prorektor pro spolupráci s praxí Mgr. Jaroslav Šíp, asistent prorektora.
Univerzita třetího věku na ZČU v Plzni v roce 2005/06.
Statistika – základní pojmy, diagramy
Věda v Olomouci Miroslav Mašláň J. G. Mendel Založení: 1573 Emperor Maximilian II.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.

Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
Vzdělávání osob se zdravotním postižením na ZČU v Plzni - Ing. Petr Šika.
„Abych nemluvila jako tatar…“ Eva Hartmannová Iva Pecháčková Kdo má lepší příležitost naučit se anglicky?
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Anna Smělíková, Simona Krpalová a Karolína Wanke, 8.A
Ročníkový pohovor Imatrikulace Imatrikulace Vyhláška děkana FEL č. 3 – 2007/08 Vyhláška děkana FEL č. 3 – 2007/08 Oficiální přijetí do.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU Celkové výsledky 2015.
Základní informace o předmětu1. Přednášející: RNDr. Martin Hála, CSc. katedra matematiky, B105, Další informace a soubory ke stažení.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH.
Prof. Ing. Hana Machková, CSc. Rektorka
Jan Palach Václav Švec.
Západočeská univerzita v Plzni
Ostravská univerzita (1991 → )
Exkurze na ZČU 23.5.
Západočeská univerzita v Plzni
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU
- váhy jednotlivých studií
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Architektura a život ČVUT & FAKULTA ARCHITEKTURY
3D stereoskopická projekce na VOŠ Novovysočanská
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Pravděpodobnost a matematická statistika I.
Institucionální program na rok 2017
Studijní obor Fyzioterapie
Spolupráce gymnázií s vysokými školami
Možnosti studia techniky a technických projektů na fakultách ZČU
Hlavní řešitel: prof. Ing. Jiří Kraft, CSc.
Transkript prezentace:

Analýza vstupních jazykových kompetencí studentů ZČU v Plzni Projekt INOVA CZ.1.07/2.2.00/

Soubor Data pro analýzu byla sebrána prostřednictvím testů z projektu OPVK Celkem se zúčastnilo 1855 studentů ze všech fakult ZČU a z Ústavu umění a designu FakultaPočet studentů Fakulta aplikovaných věd452 Fakulta ekonomická26 Fakulta elektrotechnická353 Fakulta filozofická137 Fakulta pedagogická275 Fakulta právnická109 Fakulta strojní115 Fakulta zdravotnických studií176 Ústav umění a designu212

Účast studentů po fakultách

Popisné statistiky Z hlediska homogenity se nejvyrovnanější jeví studenti FEL, naopak největší rozdíly jsou mezi studenty FAV (viz hodnoty SD). Soubor studentů je normálně rozložen (Shapiro-Wilk W = 0,98, p<0,000). nprůměrmedianSDšikmostšpičatost FAV45056,925820,36-0,43-0,5 FEK2656,5959,2911,43-0,47-0,76 FEL35351,4452,861,43-0,45-0,17 FF13755, ,17-0,47 FPE27456,225814,29-0,450,14 FPR10957,63584,29-0,44-0,09 FST11550,8350,724,29-0,250,06 FZS17658, ,520,42 UUD21254,855,712,86-0,23-0,47

Srovnání průměrných hodnost v testu po fakultách Některé rozdíly mezi fakultami v průměrné hodnotě bodů z testu jsou sice na pohled zajímavé a statisticky významné, ale věcná významnost těchto rozdílů je nízká. Například rozdíl mezi FAV a FEL je statisticky vysoce významný (p < 0,001), ale věcná významnost posuzovaná Cohenovým d = 0,36 je pouze střední.

Rozdělení jazykových kompetencí studentů ZČU

Rozdělení jazykových kompetencí studentů FAV

Rozdělení jazykových kompetencí studentů FEL

Rozdělení jazykových kompetencí studentů FPE

Rozdělení jazykových kompetencí studentů FST

Rozdělení jazykových kompetencí studentů FZS

Rozdělení jazykových kompetencí studentů UUD

Rozdělení jazykových kompetencí studentů v německém jazyce

Rozdělení jazykových kompetencí studentů v anglickém jazyce

Rozdělení jazykových kompetencí studentů v ruském jazyce