Milý Ježíšku, k Vánocům bych si přál/a…

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

Olomouc, únor 2012.
Cvičná prezentace Úkoly k procvičení.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
možnosti: -spustit prezentaci na interaktivní tabuli -na centrálním PC -pracovat ve dvojicích / jeden PC jako náhled a druhý na aktivní činnost/ -jeden.
možnosti: -spustit prezentaci na interaktivní tabuli -na centrálním PC -pracovat ve dvojicích - / jeden PC jako náhled a druhý na aktivní činnost/
Zoner Callisto.
Obsah: Vytvoření nového souboru Seznámení se šablonou,výběr prázdného dokumentu Vložení krátkého textu, obrázku Uložení souboru Uzavření souboru Kontrola.
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Vypracoval: Petr Němeček
Návod na složení jména z písmenkových log
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA (PG)
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Mgr. Karel FischerSchránka1 Schránka Schránka je část paměti windows, do které si můžeme nějaké soubory ( data) vložit a poté si je můžeme ze schránky.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Zápatí a záhlaví, okraje stránky, číslování stránek
Úprava textu - řádkování a odrážky.
Úprava šířky sloupce Šířku sloupce lze upravit několika způsoby: Pomocí menu Postavím se do sloupce Formát / sloupec / šířka / napíši velikost Pomocí kontextového.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Tvorba prezentace Rozložení snímků Vkládání obrázků do snímků
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Leden.
Práce s textem (Word 2010)-kopírování
Vytváření prezentace váš cvičící =). Orientace horní část a dolní část obrazovky podobná Excelu a Wordu vlevo seznam „slajdů“ (dále snímků) a osnova vpravo.
Vytvoření hypertextového odkazu
INFORMATIKA 9. ročník.
Word – Tabulky a Grafika ve Wordu
VKLÁDÁNÍ OBRÁZKŮ V PowerPointu Jak vložit obrázek? Klikni na kartu Vložení Poté klikni na položku Obrázek.
Vektorové programy Bitmapové obrázky Vložení, velikost, pozice Zoner Callisto Autor: Jiří Petr.
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
ANIMACE V PowerPointu 2010.
Šablona: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika Ročník:7. Datum vytvoření:Duben.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
MINIMUM MAXIMUM V MS Excel Tvůj úkol V souboru výšek chlapců a dívek vytvoř kopii Listu1 a přejmenuj ji na min_max. Z tohoto listu odstraň graf.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zoner Callisto Průhlednost Fotokoláž. Splnění snů … není nemožné Chtěl/a jsi se někdy podívat na Čínskou zeď, Eiffelovku, Sochu svobody, střechu školy,
 Na libovolném internetovém prohlížeči si najdi vhodný obrázek.  Hledej obrázek větších velikostí, tj. kolem 1000 pixelů.  Obrázek si ulož do své složky.
Počítačová grafika Zoner Callisto Import a export – práce se soubory a tisk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, MATEŘSKÁ ŠKOLA, ŠKOLNÍ JÍDELNA A ŠKOLNÍ DRUŽINA BOUZOV, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č.OP.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Název:VY_32_INOVACE_ICT_7B_10B Škola:Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Autor:Mgr. Milena Vacková Ročník:7. Tematický okruh,
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Druh učebního materiálu Pro koho je materiál určen
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 11– WORDART V PREZENTACI. Název školy:
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 6– TVARY V PREZENTACI. Název školy:
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_15_20 Vložení III.   Najdi záložku „vložení“. Vlož tabulku – 3 sloupce, 4 řádky. První řádek označ modrou barvou. Vlož.
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
ProgeCAD Hladiny a kóty.
Aplikace Malování (práce s obrázkem, změna tvaru, otáčení obrázku, výběr libovolného tvaru, gumování, kopírování)
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
Pixlr Online Editor.
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Ukázka dotazníku Dotazník SOKL JUNIOR pracuje s galerií obrázků, se kterou jsi se právě seznámil.
Prezentace v Power Pointu
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Transkript prezentace:

Milý Ježíšku, k Vánocům bych si přál/a… Zoner Callisto – Bitmapový styl výplně

vytvoř v programu Zoner Callisto moderní dopis pro Ježíška. Blíží se Vánoce… vytvoř v programu Zoner Callisto moderní dopis pro Ježíška.

Dopis Ježíškovi - návod nakresli schematicky svou postavu (kdo stihne, může ji nakreslit i podle svého) vytvoř min. 5 různých bublin najdi si podle počtu bublin obrázky svých přání – ulož si je do zoner/pomocne_obrazky označ bublinu, v menu Galerie-Výplň vyber Typ – Bitmapová Zmáčkni Ze souboru … - vyber fotku přání, které chceš vložit do bubliny – zmáčkni zelenou fajfku Bubliny uprav tak, aby bylo poznat, co je na obrázku: Označ bublinu – v horním liště vyber tlačítko ,,kladívko“ = převést na křivky – poté vyber z hl.menu vpravo černou šipku a upravuj velikost (dělali jsme u cenovky) Do své hlavy vlož svou fotku – postup je stejný jako u přání. Vlož nápis – hlavní panel – tlačítko T jako text. ulož zoner/bitmapa/prani_prijmeni

označ bublinu, v menu Galerie-Výplň vyber Typ – Bitmapová

Zmáčkni Ze souboru … - vyber fotku přání, které chceš vložit do bubliny – zmáčkni zelenou fajfku

Vlož nápis – hlavní panel – tlačítko T jako text Vlož nápis – hlavní panel – tlačítko T jako text. Text si můžeš upravit – změnit font, velikost atd.