CZ.1.07/2.2.00/ Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu –
Historie projektu I. Tvorba 61 výukových opor = inovace předmětů 2009plán předmětů + řízení pracíDPP, AS 2010 tvorba textu učebnice + multimédií70% AH, DPP 2011posudky odborný a pedagogický pilotní využití ve výuce (prezenčky, zkuš.zpr.)DPP evaluační dotazník studentů 2012opravy, doplňky opory + multimédií30% AH řízení prací, abstrakt, vyhodnoceníDPP +opora → ISBN → formátování → web → CD/DVD
II. Personalizovaná výuka
Výstupy personalizované výuky Definice učebních stylů studentů Definice struktury adaptovatelné výukové opory Metodika autorské tvorby adaptovatelných opor Definice pravidel Učební styl → Výukový styl Implementace řídicího programu (LMS) pro person. výuku Vytvoření 5 adaptovatelných opor + uložení do LMS Pilotní otestování adaptovatelných opor
Další výsledky a výstupy projektu Vybavení výpočetní technikou PC, dataprojektory, tiskárny, notebooky, kamery, SW Příručky ke školení Animace v Adobe Flash CS4 Animace v Adobe Captivate 5.5 Digitální video Elektronický učební text Metodika tvorby adaptivní opory Internetová stránka projektu Publikace na konferencích
Požadavky na garanty do konce projektu Na CD/DVD odevzdat v adresářích Texty opor v DOC, formátované dle šablony, oponenti Animace v EXE i SWF formátu Videa Programy Názvy souborů bez diakritiky ! Dodat názvy jednotlivých multimédií, jejich uspořádání na webu Vyhodnocení Vyhodnoceni predmetu.docVyhodnoceni predmetu.doc
Děkuji za pozornost