PODZIMNÍ STROMY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krmítko z kartonu od mléka
Advertisements

GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Vánoční výrobky třídy 8.B ..
RAZÍTKA.
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
TEPANÝ NÁHRDELNÍK.
EU ICT2/1/1/2 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník
Podzimní lucerna Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Na dně oceánu autor: Kateřina Marková.
OCELOTISK.
POLYPRINT, spol. s r. o. Katalog zboží. Papír kopírovací bílý A3, A4, A5 kopírovací bílý A3, A4, A5 kopírovací barevný A3, A4 kopírovací barevný A3, A4.
Klíčová aktivita: 03 Člověk a příroda 2. Přírodovědný pobyt 2. skupina.
Ryby, rybky, rybičky autor: Kateřina Marková.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: OV Ročník: 2. Téma:Odborné.
PAPÍROVÉ VÁNOČNÍ OZDOBY
Výroba čepice z novinového papíru
Nářadí a pomůcky v modelovně Pomůcky modeláře Autor: Alena Švejková.
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Jaro už je tady! autor: Kateřina Marková.
VYUČUJÍCÍ Mgr. Zdeňka Honcová Mgr. Jana Slobodová
POMŮCKY PRO DEKORACI KERAMIKY A PORCELÁNU
Podzimní věnec.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Podzimní listí frotáž.
Výroba tučňáka z květináčku
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Korálky Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Motýli a jiný hmyz Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
1.A 2015/2016. UČEBNICE Příspěvek od školy 600 Kč. Zatím cena 775 Kč.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
PČ_008_Práce z přírodnin – ježek
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
Části stromů Strom v ročních obdobích Význam zeleně pro člověka
Tvoření s dětmi KYTIČKY Z TĚSTOVIN. Pomůcky Těstoviny si obarvíme připravenými barvami a necháme zaschnout.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Šrejtrová Marie Název: VY_32_INOVACE_11B_12_PRACOVNÍ ČINNOSTI Téma:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
STROMY JEHLIČNATÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
Práce s papírem a barvami
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Teplé a studené barvy Název školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_659_SOUBORNÁ PRÁCE Název školy
KALENDÁŘ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Piet Mondrian Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
PODZIMNÍ LIST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dagmar Večerková. Dostupné z Metodického portálu ISSN ,
Veverka známá - neznámá
Věneček z papíru a dřevěných odkrojků.
VY_32_INOVACE_657_OCHRANA MATERIÁLU NÁTĚREM Název školy
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_108_Stonek dřevin
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Transkript prezentace:

PODZIMNÍ STROMY

Na co si musím dávat pozor a co musím dodržovat: Co potřebujeme: opadané listí různých druhů listnatých stromů, kůra, mech, větvičky temperové barvy, velké štětce, lepidlo Herkules, papír A3, tužku Na co si musím dávat pozor a co musím dodržovat: udržovat osobní čistotu a používat podle potřeby ochranné oblečení být ohleduplný ke svým spolužákům v okolí užívat pracovní podložku na lavicích po práci uklidit pracoviště, uložit nástroje, nářadí, zbylý materiál a výrobky dát na bezpečné místo

Postup: 1. rozvržení stromu na papír pomoci slabého tahu štětcem, obyčejnou tužkou nejprve malujeme kmen stromu a korunu, domlouváme se o barvách snažíme se barvy míchat (kůra, odstín, suky, otvory ve kmeni) než zaschne barva, připravujeme korunu V případě většího stromu použijeme více papíru, který slepíme dohromady na to nalepujeme listy jednoho stromu, který si skupina v úvodu domluvila, a přinesla si listy ( do listů odstříháváme stopky) po dokončení koruny stromu dotváříme kmen – lepíme kůru, mech, dobarvujeme

Postup: 2. rozvržení stromu na papír pomoci slabého tahu štětcem, obyčejnou tužkou nejprve malujeme kmen stromu a korunu, domlouváme se o barvách snažíme se barvy míchat (kůra, odstín, suky, otvory ve kmeni) než zaschne barva, připravujeme korunu V případě většího stromu použijeme více papíru, který slepíme dohromady Do připravené koruny stromu obtiskneme nabarvené listy v různé barvě podzimu po dokončení koruny stromu dotváříme kmen – lepíme kůru, mech, dobarvujeme