Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Advertisements

Prémiová automatická objednávka Instruktáž. CO JE TO ADR? •Prémiová automatická objednávka (ADR) je nejjednodušší způsob, jakým můžete obdržet své oblíbené.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev spolupráce, komunikace, týmová hra Patnácté MaSo Poprvé.
Historie námořnictví.
Přehazovaná je míčová hra, která nahrazuje klasický volejbal a současně je k němu vhodnou průpravou. PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.CÍL HRY: - účelem.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako doplněk k výuce regionální geografie. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny, přičemž.
Celostátní konference k základním cílům programu strany LEV 21 v Evropském parlamentu Ochrana spotřebitele a pracovního trhu agenda LEV 21 v Evropském.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Dvanácté MaSo, 72 družstev.
STREETBALL.
Prezentace pravidel Pilotáž, říjen/listopad 2011.
 nejhustší v “ Modrém banánu“  silniční  ½ přepravy zboží a lidí  1924 – první dálnice mezi Milánem a Benátkami  letecká  Airbus - Francie  železniční.
HrušCup 2008 – pravidla petanque 1. Pétanque se hraje s ocelovými koulemi a s dřevěnou kuličkou zvanou ”košonek.” Hází se z kruhu o průměru cca 50 cm.
Metodický postup Držení náčiní, chůze a běh s náčiním
OPERAČNÍ SYSTÉM WINDOWS
Jak registrovat nové členy V této prezentaci se naučíte jak registrovat nové členy do Conligus Jak doporučit vhodný aktivační balíček.
VELKÁ STRATEGICKÁ HRA PRO HORIZONT IMPERIÁL. Základní info 6 týmů po 4 účastnících Cílem je získat co nejvíc vítězných bodů  Body získávám za vojenské.
VY_32_INOVACE_23-01 Zámořské objevy 1/ Obecná východiska.
RINGO PRAVIDLA HRY ZŠ HORŠOVSKÝ TÝN 1.Cíl hry:
MaSo podzim O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Sedmé MaSo, 49 družstev.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? Dvakrát za rok ◦ Listopad ◦ Květen, rektorský den Teď čtvrté MaSo, 94 družstev z 32 škol maso.matfyz.cz.
Textové editory Výhody využití počítače k psaní textů Co jsou textové editory? Textový editor WriterSpuštění editoru Okno programu Writer.
HrušCup 2008 – pravidla kubb. Hrací pole je obdélníkového tvaru o rozměrech 5 x 8m. Na kratších stranách hřiště jsou umístěny špalky (vojáci, kubbs),
RINGO 1.
Pivní víceboj verze pro pány.
2 Ing. Dominik Laudát Novinky v majetkových modulech.
Zámořské objevy.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Třinácté MaSo,
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Světový oceán. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny,
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Desáté MaSo, 80 družstev z.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? ◦ dvakrát za rok ◦ ne jako ve škole, soutěž družstev  spolupráce, komunikace Osmé MaSo, 49 družstev z 28.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Aneb sportem ke zdraví.  Je individuální olympijský raketový sport.. Při hře dva protivníci odpalují přes síť pomocí rakety opeřený míček a snaží se.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Návrh a realizace multiuživatelské hry Tomáš Wasserbauer České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická.
PYRAMIDA Celá čísla.
Sčítání desetinných čísel
Představování. Free Template from Představování partnera Trvání: asi 30 min. Skupina: 8-20 členů Materiál: šňůrky (provázky stejné.
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
MaSo jaro O soutěži MaSo Co je to MaSo? o dvakrát za rok o nejen počítání o soutěž družstev  spolupráce, komunikace, týmová hra Čtrnácté MaSo,
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
V případě neshod a rozdílů v důsledku překladu, platí anglická verze. Tiens si vyhrazuje všechna práva na změnu, interpretaci a úpravu kompenzačního plánu,
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Cena Napiš na malý lísteček, kolik jsi ochoten(na) maximálně.
Odčítání desetinných čísel Pexeso Spustit hru Výukový materiál pro 6.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Roman Havlíček Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova 1.1 INDIACA.
NÁZEV ŠKOLY Autor NázevVY_32_INOVACE_01_téma Téma Číslo projektu NÁZEV ŠKOLYZákladní škola Kolín V., Mnichovická 62 AutorMgr. Aleš Polívka NázevVY_32_INOVACE_04_AJ4.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Pro 2. st. ZŠ, SŠ Jitka Králíková. Sem-tam – 3 min  Přemístění z jedné strany tělocvičny na druhou s různými obměnami: ◦ Skoky po 2 nohách, po 1 noze.
Elektronické učební materiály - … stupeň Předmět Autor: Mgr. Iveta Votápková Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Aktivity v lese.
TICKET RESTAURANT® CARD
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
MaSo podzim 2007.
Pravidla… Kartičky odebírte po jedné z vrchu zamíchaného balíčku, takto vyložte obrázkem vzhůru 12 karet. Kdo z hráčů najde ve vyložených kartách kdekoli.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Myš Pravé tlačítko Levé tlačítko
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Podpora regionálních projektů
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_08_Hra TEMA: Hra
FINANČNÍ GRAMOTNOST PASIVA ZŠ HEJNICE Z. Hyxa.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Interaktivní prezentace pravidel
Oblíbený platební nástroj
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Elektrické pole.
PRABRA - Kurz pro pokročilé - (c) V.Nulíček
Černý Petr 1−10 Pomůcka se skládá z 21 karet. Na deseti kartách jsou čísla od 1 do 10, na deseti kartách jsou odpovídající skupiny teček a na poslední.
Transkript prezentace:

Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže a získají za ně body. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Oltre Mare Na konci hry hráči získávají Dukáty za největší počty žetonů přístavů: 6 / 3 / 1 Dukátů Karty nákladu Pirátský balíček Na konci hry se za každou kartu na Pirátském balíčku zaplatí 1 Dukát Po kartě Benátek se získané skupiny zboží obodují Dukáty a odhodí se do odhazovacího balíčku. Poslední skupina není obodována a zůstává ve hře dále. Aktivní žeton přístavu Prošlé žetony přístavů Na konci hry se nasbírané skupiny zboží obodují Dukáty.

Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže a získají za ně body. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Oltre Mare Na konci hry hráči získávají Dukáty za největší počty žetonů přístavů: 6 / 3 / 1 Dukátů Karty nákladu Pirátský balíček Na konci hry se za každou kartu na Pirátském balíčku zaplatí 1 Dukát Po kartě Benátek se získané skupiny zboží obodují Dukáty a odhodí se do odhazovacího balíčku. Poslední skupina není obodována a zůstává ve hře dále. Aktivní žeton přístavu Prošlé žetony přístavů Na konci hry se nasbírané skupiny zboží obodují Dukáty.

Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže a získají za ně body. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Oltre Mare Na konci hry hráči získávají Dukáty za největší počty žetonů přístavů: 6 / 3 / 1 Dukátů Karty nákladu Pirátský balíček Na konci hry se za každou kartu na Pirátském balíčku zaplatí 1 Dukát Po kartě Benátek se získané skupiny zboží obodují Dukáty a odhodí se do odhazovacího balíčku. Poslední skupina není obodována a zůstává ve hře dále. Aktivní žeton přístavu Prošlé žetony přístavů Na konci hry se nasbírané skupiny zboží obodují Dukáty.

Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže a získají za ně body. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Oltre Mare Na konci hry hráči získávají Dukáty za největší počty žetonů přístavů: 6 / 3 / 1 Dukátů Karty nákladu Pirátský balíček Na konci hry se za každou kartu na Pirátském balíčku zaplatí 1 Dukát Po kartě Benátek se získané skupiny zboží obodují Dukáty a odhodí se do odhazovacího balíčku. Poslední skupina není obodována a zůstává ve hře dále. Aktivní žeton přístavu Prošlé žetony přístavů Na konci hry se nasbírané skupiny zboží obodují Dukáty.

Prestiž Když se objeví karta Benátek a na konci hry, hráči získávají Dukáty za nejvíce Prestiže: 6 / 3 / 1 Dukátů Po kartě Benátek hráči odevzdají Preztiže a získají za ně body. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Žetony přístavu Když loď zastaví v přístavu, hráči přestane fungovat dosavadní žeton přístavu a vezme si žeton tohoto přístavu, pokud tam žeton je. Kompas: Okamžitě přesunout loď na libovolný přístav na mapě. Hráč si vezme případný žeton přístavu. Kompas je vyhozen ze hry. Nelze se přesunout na jiný přístav s kompasem. Boj s piráty: Ikony Pirátů nefungují Dobré podmínky: Během Obchodní fáze lze nakupovat karty za slevu: 1., 2., 3., 4. karta stojí 1, 2, 3, & 4 Dukáty. Lokální Autorita: Ve fázi Námořní síly zisk Dukátů za Námořní sílu -3. Dobrý obchod: Karty, které se objeví v Hlavní fázi mají o jednu ikonu Dukátu navíc. Dobrá plavba: Zisk 1 Dukátu za každou ikonu Plavby na kartách zahraných v Hlavní fázi. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Tah hráče 1.Fáze Námořní síly Hráč může držet pouze tolik karet, kolik ukazuje lev na poslední kartě nákladu. Karty se odhazují na Pirátský balíček. 2.Obchodní fáze Aktivní hráč obchoduje karty a nebo Dukáty s ostatními hráči. Za obchod s aktivním hráčem získávají 1 Prestiž. Hráč také může nakoupit až 4 karty z Pirátského balíčku, a nebo z balíčku Zboží za 3 Dukáty každou (za 4 pokud je hráč v dluzích). 3.Hlavní fáze Hráč MUSÍ zahrát tolik karet, kolik ukazuje Náklad na poslední kartě nákladu. Postupně se provedou akce podle ikon na kartách: Dukát: Zisk 1, 3, ev. 6 Dukátů (za 1, 2, nebo 3+ ikon Dukátů na kartách) Piráti: Umístit 1, 3, ev. 6 karet z balíčku Zboží na Pirátský balíček (za 1, 2, 3+ ikon Pirátů na kartách) Karty zboží: Vzít 1, 3, ev. 6 karet Zboží cards do ruky (za 1, 2, 3+ ikonu Karty zboží na kartách) Plavba: Loď se musí přesunout o stejný počet přístavů, kolik je ikon Plavby na kartách 4.Nakládací fáze Vyložené karty z Hlavní fáze si hráč může v libovolném pořadí naskládat na balíček Karet nákladu. Oltre Mare Na konci hry hráči získávají Dukáty za největší počty žetonů přístavů: 6 / 3 / 1 Dukátů Karty nákladu Pirátský balíček Na konci hry se za každou kartu na Pirátském balíčku zaplatí 1 Dukát Po kartě Benátek se získané skupiny zboží obodují Dukáty a odhodí se do odhazovacího balíčku. Poslední skupina není obodována a zůstává ve hře dále. Aktivní žeton přístavu Prošlé žetony přístavů Na konci hry se nasbírané skupiny zboží obodují Dukáty.