Denní tisk ve fyzice Dotek každodennosti ve vyučovací hodině.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Co mám udělat, aby byl příklad po formální stránce správně?
Experimenty s dálkově řízenými modely Veletrh nápadů učitelů fyziky 18 tentokrát s mottem „Experimenty – koření fyziky“ Hradec Králové,
Fyzika – přírodní věda (z řečtiny)
Zpracování laboratorní práce SPŠ SE Liberec a VOŠ Mgr. Jaromír Osčádal.
Digitální učební materiál
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
Atmosférický tlak a jeho měření
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Statistika Zkoumání závislostí
Technická zpráva z laboratorního měření
 Dráha  Rychlost  Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Seminář Martina Kekule
Číslo-název šablony klíčové aktivity III/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_104.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _655 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Alessandro Guiseppe Antonio Anastasio Volta
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Rychlost a měření rychlosti
Didaktika přírodopisu 2
Digitální učební materiál
Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa Tyršova VY_52_INOVACE_166_rychlost Vytvořil: Jana Slaboňová Základní škola Dr. Miroslava Tyrše, Česká Lípa, Mánesova.
Dráha Rychlost Čas Šablona č: III/2 Zkvalitnění výuky pomocí IT ZŠ JUDr. Josefa Mareše a MŠ, Znojmo, Klášterní 2,
Jak (ne)zprotivit fyziku (ne)nadaným studentům
Nonverbální úlohy Jiří Tesař. Výuka fyziky na ZŠ - zamyšlení  Fenclová, J.: Didaktické myšlení a jednání učitele fyziky: „Jeden učitel položí v jedné.
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Práce s edlabem.
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Definice rovnoměrného pohybu tělesa:
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Kudy vlastně přišla ta kočka? Václav Honzík, František Musil, Karel Šimánek Fyzikální seminář – zimní semestr
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_11 Teplota tělesa Mgr. Lucie.
Základní škola Benátky nad Jizerou,Pražská 135 projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: III/2 Název : Inovace.
Výukový software - přehled, komparace Jiří Tesař.
Výuka jaderné chemie a chemie f-prvků na středních školách Ing. Petr Distler 4. října 2013, Tábor, Veletrh nápadů učitelů chemie Přírodovědecká fakulta,
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
ČÍSELNÉ OBORY 04 Dělitel a násobek MěSOŠ Klobouky u Brna.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 4 Vzdělávací technologie ve Fy
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název:
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Jakou fyzikální veličinou se budeme dnes zabývat?  Závodník uběhl 60.
Fyzika na scéně - exploratorium pro žáky základních a středních škol reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Gymnázium, Olomouc, Čajkovského 9 Název úlohy: 1.6.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Didaktika přírodopisu 1 9. seminář: Mezipředmětové vztahy
SLOVNÍ ÚLOHY O POHYBU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Hustota a její měření.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_162_M2
Didaktická příručka z chemie pro střední školu
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8
Slovní úlohy o pohybu postup na konkrétním příkladu
VY_32_INOVACE_F7-001 FYZIKA 7.ROČNÍK RYCHLOST Název školy
VIRTUÁLNÍ HOSPITACE Autentické videozáznamy vyučovacích hodin
Chemie Aneb: Proč se ji učíme?!.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název : VY_32_INOVACE_7B34Fy6_Teplota
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
DUM:VY_32_INOVACE_VIII_3_1_Co je fyzika.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_50_F6
GetInfo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_49_F6
Rychlost, dráha a čas Autor: Lukáš Polák.
Elektronická učebnice - I
Musíme… a nebo „Musíme“?
Transkript prezentace:

Denní tisk ve fyzice Dotek každodennosti ve vyučovací hodině

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 2 Je v novinách fyzika?

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 3 Jaké aktivity lze dělat 0. Je v novinách fyzika Noviny místo učebnice Jak číst „noviny“ Jeden obrázek místo mnoha slov Vyhledávání informací Já, novinář

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 4 1. Noviny místo učebnice Rozšiřování slovní zásoby Převádění jednotek času Úlohy o pohybu „Plošné“ veličiny a jednotky Netradiční jednotky Teplota Fyzikální jevy Inspirace k experimentování a diskuzím Životopisy a obrazy doby

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 5 2. Jak „číst“ noviny Rád bych se ještě zeptal na … Fakt nebo názor Výstižný titulek Jak psát o vědě Porovnání více zdrojů Vztah vědy a společnosti

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 6 3. Obrázky a grafika fotografie, grafy, doprovodná grafika, vtipy, komiksy, … motivace tématu, ilustrace jevu zadání úlohy, problému, úvod k diskuzi inspirace k experimentování hledání pointy infografika

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 7

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 8

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 9 Další vyčtené možnosti 4.Vyhledávání informací příklad z chemie 5.Já, novinář pokročilý příklad z Anglie mezipředmětové vztahy projekty

, seminář KDFDenní tisk ve fyzice – Zdeňka Broklová 10 Proč ANO? Proč NE?