Malba akrylovými barvami

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Člověk a vývojová stádia člověka
Advertisements

32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
VÝTVARNÉ TECHNIKY Temperová malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 27 Číslo.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI _ VV, DUM 4
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Tisk z koláže
Akrylová malba „alla prima“
VÝTVARNÉ TECHNIKY Enkaustika Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Figurální malba pomocí projekce
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3
Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
Základní škola Bohutín, okres Příbram
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Akční malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
PERFOROVANÁ A RYTÁ ALU-FOLIE
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autor výukového materiálu:
Míchání barev - výtvarná výchova Mgr. Milena Coufalová - ZŠ Sv
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Identifikátor sady: VY_32_INOVACE_Sada XXI _ VV, DUM 6
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Identifikátor materiálu: EU – ICT2- 1/38 Název materiálu:Vesmír Autor:Monika Bezdíčková Vzdělávací oblast: Umění a kultura Předmět: Výtvarná výchova Anotace:
VY_32_INOVACE_ZB04_2364TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu CZ.1.07/ / Číslo projektu: Rozvoj.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Autoportrét Název školy
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Pavel Gabrhel ak. soch. Název prezentace (DUMu): 9) Základy malby, techniky a postupy Název sady: Výtvarná příprava.
„Napříč moderním uměním aneb kreativity se nebojíme“ -výtvarná soutěž pro II.stupeň ZŠ a MŠ Nedašov Mgr. Jarmila Švédová.
ŠKOLA:Gymnázium Lovosice AUTOR:Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:VY_32_INOVACE_5C_15_Pointilismus TÉMA:Dějiny umění ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ DATUM.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Malba podle Clauda Moneta Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastESV - Komunikace vizuálního umění se znakovými.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Street art Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Teplé a studené barvy Název školy
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Náhoda Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
Busta podle Honoré Daumiera
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Piet Mondrian Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Sochy a plastiky Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Somatologie zkoumá vlastnosti nejdokonalejšího a nejsložitějšího organismu, lidské bytosti zahrnuje mnoho vědních oborů.
Transkript prezentace:

Malba akrylovými barvami Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm VÝTVARNÉ TECHNIKY Malba akrylovými barvami Autor: Lucie Oharková Název: VY_32_INOVACE_VV_05_04_Výtvarné techniky Vzdělávací oblast: Umění a kultura Projekt Sedmikráska CZ.1.07/1.4.00/21.3812

MALBA AKRYLOVÝMI BARVAMI téma: Jak funguje lidské tělo vzdělávací obor: Výtvarná výchova, I. st. ZŠ anotace: Prezentace nabízející učitelům VV metodický i technologický postup. Obsahuje ukázky detailů i celek prací žáků 5.třídy.

Technika, materiál a pomůcky Akrylová barva je poměrně nový druh barvy používané v umělecké malbě. Má mnoho výhod. V čerstvém stavu je ředitelná vodou, v zaschnutém stavu je naopak voděodolná. Vhodná je pro malbu na papír, karton, dřevo nebo plátno. zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Tempera Pro použití této malířské techniky můžeme ve škole využít tónovací barvy pro malíře - natěrače Het colours. Jsou běžně dostupné v menších či větších uzaviratelných lahvích. Za potřebí budou palety, štětinové štětce, nádobky na vodu. Jako podklad lze použít prostý kladívkový papír nebo malířské podklady upravené nátěrem latexu nebo přímo podmalbou akrylovou barvou. V plicích

Téma, motivace A jaké jsou barvy uvnitř mého těla? Jak jsem přišel na svět? Animace raného vývoje člověka, internetový zdroj: http://www.babycentre.co.uk/v1027475/inside-pregnancy-weeks-1-9 Animace miminka v děloze před narozením http://www.babycentre.co.uk/v1027487/inside-pregnancy-weeks-28-37 Víte, že člověku už před narozením fungují všechny orgány, že miminko využívá všechny smysly? Jak to, že se buňky umí spojovat do tkání a tkáně do orgánů a orgány do orgánových soustav? Jak si představujete bezchybnou skládanku tkání svého těla aneb buňka k buňce sedá… Povzbuďte mladší žáky, že mohou mít fantazie nejen o těle, ale třeba i o duši a lásce nevázané na vědecké poznávání biologie člověka. Pro ty, kteří s vlastním motivem k malbě tápají: prohlédněte si atlasy lidského těla. Podívejte se na některý díl seriálu Byl jednou jeden život. Okysličování krve

Technologický a metodický postup v Žáci zahájí malbu akrylem podmalbou širokými štětci. Malíři využívají krycích schopností akrylových barev. Mohou přemalovávat podmalbu a po zaschnutí přidávat další a další barevné vrstvy. Štětci nezanechávají suché stopy. Pro lazurní malování použijí vlasové štětce. Žaludeční sliznice

Pro finální úpravu použít malířské laky. Pro úklid platí ponaučení o rychlém usychání akrylových barev. Akrylová malba není po zaschnutí už více vodou rozpustná. Zubní sklovina a nerv

Mandle v krku

Nebyly použity obrázky z externích zdrojů. Autory obrazně vizuálních vyjádření jsou žáci ZŠ Sedmikráska o.p.s..