1 Malý testík. Není to nic těžkého. Je to jen jednoduchá logika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznej mapu: 1. seznámení
Advertisements

Jen tak….
CELINE DION SO THIS IS CHRISTMAS TAK JSOU TADY VÁNOCE,,A CO JSI UDĚLAL,,DALŠÍ ROK JE PRYČ,,A NOVÝ PRÁVĚ ZAČÍNÁ,,TAK JSOU TADY VÁNOCE,,DOUFÁM ŽE SE BAVÍŠ,,MŮJ.
Velikonoční nohejbalový turnaj v restauraci Roubenka u Rybníka ( dne I. ročník.
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
Výukový program pro 2. třídu ZŠ,
Nádherné letecké snímky. Poznáš místa odkud jsou?
Strečink Je možné provádět denně před i okamžitě po tréninku nejméně však 3x týdně nejlépe 2-3 hodiny po posledním tréninku dne (svaly již nejsou tak zakyselené.
Test pozornosti pro dámy:
Přeji Ti sílu všech živlů
!!! POZOR !!! Vytočí Tě to a pořádně!
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
PC-Pajoška Firma vznikla Hystorie firmy: Firma byla založena roku 1998 začínali jsme jako malá neznámá firma ale dnes už jsme všude známí.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Jsou v ž ivot ě chvíle, kdy nám p ř ítomnost druhého velmi chybí, a stále by jsme jej cht ě li mít p ř i sob ě.
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Zapínáme PC. Spouštíme aplikace pomocí kláves.
Cvičení Slovní přízvuk.
Životní prostředí klady vs. zápory.
Sčítálek.
Poslední letošní silvestrovské vtípkování „Máslo je dneska dražší,” upozorňuje dědu prodavačka v potravinách. „Nevadí,” praví stařík, „dejte mi včerejší.”
Dámy a pánové Dovolte abych vám představil to co jste ještě nikde neviděli !!!
Matematika a její aplikace
Když víru máš. Noc je v modlitbách, strach, že nás nebe neslyší. V srdcích píseň nadějí, tak plynul život náš. Už necítíme strach i když je nouze nejvyšší,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hudební výchova Notová osnova, noty, hudební abeceda
Vytočí Tě to a pořádně
Zeptej se sám sebe: „Mám utéct?“.
1 Nic jiné, jen jednoduchá logika!. 2 Podívej se důkladně na obraz! V souvislosti s ním nasledují otázky. Jsi připravený? BA D C 4 Square Questions.
Pracuj, jako by si nepotřeboval(a) žádné peníze...
Miluj tak, jako by tě ješte nikdy,
Vanilkové Rohlíčky Co potřebuješ? Připrav si…
Hádejte děti: jaká dobrůtka kde uzraje?
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_582_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_151_Násobíme,dělíme 7- slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková.
Automaticky se zvukem Kdybych mohl(a) vzít Tvoje nesnáze do rukou, hodil(a) bych je do moře.
PREZENTACE O čtyřech letech učení fyziky na této škole očima Karla Kratochvíla & Martina Hortvíka.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Lineární rovnice s absolutní hodnotou II.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
SAVCI.
Počítačová grafika a CAD 1 Ukládání obrázků do různých formátů.
P r o c e n t a % I. Ú v o d Matematika 7.ročník ZŠ Creation IP&RK.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Marcela Zemanová. Dostupné z Metodického portálu
Hra na využití poměru 1 : 2 : 4 VY_42_INOVACE_06_01.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Bc. Martin Bártek Název prezentace (DUMu): 12. Vypilování a slícování kostky Název sady: Tematické a souborné práce.
Matematika pro automobilní obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha.
N. Petrovičová, A. M. Šimková, T. lányiová, M. MATUŠKOVÁ
Didaktická příručka z chemie pro střední školu
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  4/13
Úlohy pro 1. ročník SPŠ ST Panská
Úlohy pro 1. ročník SPŠ ST Panská
!!! POZOR !!! Vytočí Tě to a pořádně!
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Procvičovací list Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_194_ČJ3
Konstrukce lichoběžníku
LINEÁRNÍ FUNKCE II. Prvních pět úloh zpracovány v programu GeoGebra:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Semafor pro chodce VY_32_INOVACE_5A_11
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití. Zoner Callisto 4 Callisto 3 – text, využití.
NEPRAVIDELNOSTI VĚTNÉ STAVBY
Konstrukce rovnoběžníku
Transkript prezentace:

1 Malý testík. Není to nic těžkého. Je to jen jednoduchá logika.

2 Prohlédni si důkladně obrázek. V souvislosti s ním následují 4 úlohy. Nespěchej. Přemýšlej !!! BA D C 4 úlohy

3 Q 1 Úloha první: Pro začátek velmi jednoduchá úloha. Bílou zonu v oblasti A rozděl na 2 stejné části. BA D C 4 úlohy

4 Q 1 Určitě jsi to rychle vyřešil(a). Pro kontrolu zde je řešení. BA D C Úloha první: 4 úlohy

5 Q 2 Malinko těžší: Bílou plochu v zóně B rozděl na 3 stejné díly. BA D C Úloha druhá: 4 úlohy

6 Q 2 Určitě jsi to vyřešil(a) také velmi rychle. Pro kontrolu je tady vyřešení. BA D C Úloha druhá: 4 úlohy

7 Q 3 Bílou plochu v zóně C rozděl na 4 stejné díly. To už je mnohem těžší. … ale snad na to také přijdeš ! BA D C Úloha třetí: 4 úlohy

8 Q 3 Nebylo to sice jednoduché, ale určitě se dá na to přijít. Řešení vypadá takto: BA D C Úloha třetí: 4 úlohy

9 Připrav se! Nasleduje poslední úloha. BA D C

10 Q 4 Rozděl bílou plochu v zóně D na 7 tvarem i plochou úplně stejných částí... U této úlohy existuje více řešení. BA D C Úloha čtvrtá: 4 úlohy

11 BA D C Máš alespoň tušení jak začít ? Úloha čtvrtá: 4 úlohy

12 Q 4 BA D C Ještě potřebuješ čas na rozmyšlení nejlepšího řešení? Úloha čtvrtá: 4 úlohy

13 Q 4 BA D C Tady máš jedno z řešení. Tušil jsi to? Úloha čtvrtá: 4 úlohy

14 Q 4 BA D C Tak co, bylo to těžké ? Úloha čtvrtá: 4 úlohy

15 Q 4 BA D C Pokud jsi nepřišel hned na správné řešení, bylo to tím, že mozek hledal ta nejkomplikovanější řešení a ne ta jednoduchá... Úloha čtvrtá:

16 Přemýšlej „jednoduše“. Velikost geniality spočívá v jednoduchosti !!!

17 Přeji Ti pěkný den a vždy „jednoduchá” řešení