Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami. Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce.

Řízení motorových vozidel

Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
AUTO : V obci Rybná nad Zdobnicí odbočit u motorestu (ukazatel Litice, nebo Česká Rybná), do obce Záchlumí. Zde u dřevěné kapličky (zvonice) obr.1 opustit.
• Žákovské zastupitelstvo Újezd nad Lesy •
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
EL VINECKÝ UVÁDÍ….. Uvádí projekt Bezpečné cesty do školy.
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
MÍSTNÍ KOMUNIKACE FUNKČNÍ SKUPINY D
Bezpečné cesty do školy
Bezpečné cesty do školy Výsledky dotazníkového šetření a školního mapování.
Průzkum dopravního chování a Mapování nebezpečných míst v okolí ZŠ Švehlova, Praha 10 Leden – únor 2013 Základní škola Praha 10 Švehlova 12/2900.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Staroklánovická ročník ZŠ 6 odd. ŠD Polesná ročník ZŠ 3 odd. ŠD 3 odd. MŠ.
Bezpečnost silničního
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Cesta do školy a z ačátek školního roku Karel Loprais zmocněnec ministra dopravy.
Bezpečná cesta do školy ZŠ Meteorologická.
09.1 Chodec v silničním provozu
Dopravní výchova Mgr. Petra Polášková.
126.1 Jednoduché křižovatky, pravidlo pravé ruky
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace DOPRAVNÍ ZNAČKY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Odkryj správnou dopravní značku a najdi pod ní písmeno.
stůj, dej přednost v jízdě
Dopravní značky.
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
Umíte se chovat na silnici?
B EZPEČNÉ CESTY DO ŠKOLY FZŠ Táborská Praha 4. Výsledky školního mapování Rozdáno/ vráceno dotazníků: 321/ % návratnost Mapování proběhlo v termínu:
PRACOVNÍ LISTY DOPRAVNÍ ZNAČKY
Dětské dopravní hřiště Liberec
ŘÍZENÍ PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH Řízení provozu na pozemních komunikacích Provoz na pozemních komunikacích se řídí: - světelnými, případně i.
Tisková konference příčiny nehod v podzimním a zimním období priority a úkoly – podzimní období Tisková konference příčiny nehod.
A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v. Upravené značky A U T O Š K O L A P R O F I H a v í ř o v.
Investor: Město Louny Mírové náměstí 35, Louny.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
ZÁKLADNÍ POJMY II. Obec -zastavěné území -počátek a konec je na pozemní komunikaci označen příslušnými dopravními značkami -na účelových komunikacích.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.3 Cesta do školy Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Doprava Mgr. Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Pro 2. stupeň ZŠS.
Příkazové Zákazové Upravující přednost Výstražné RISKUJ DOPRVANÍ ZNAČKY
VY_32_INOVACE_06_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_DOPRAVNÍ ZNAČKY Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov,
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_02_Cyklista.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 AUTOR: Mgr. Eva Nováková NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ČAS2 TEMA: Dopravní značky (čtenářská gramotnost)
DOPRAVNÍ VÝCHOVA CHODEC JAK SE CHOVAT NA CHODNÍKU
D o z p n r.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Nehodovost na okrese ZNOJMO
DUM_008/ ČLOVĚK A JEHO SVĚT/BEZPEČNĚ NA SILNICI/ VYDMUCHOV/ŠŤÁSTKOVÁ/ 2012 Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace.
PRACOVNÍ LISTY DOPRAVNÍ ZNAČKY
Prázdniny bezpečnější
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
BOZP, BESIP VY_32_INOVACE_1C_12 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
SLOŽITĚJŠÍ JÍZDNÍ ÚKONY
Materiál slouží k výkladu učiva dopravní výchovy pro žáky 3. ročníku
Bezpečné cesty do školy
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Viditelnost nemotorizovaných účastníků silničního provozu a rizika podzimního a zimního období.
III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT
Věcné učení Doprava, dopravní prostředky.
DOPRAVNÍ ZNAČKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Grosmanová.
Dětské dopravní hřiště Liberec
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace

Shrnutí nebezpečných míst v Kravsku s fotkami

Místo mezi dvěma autobusovými zastávkami před školou Na takto důležitém místě chybí přechod pro chodce. Před východem ze školy není nainstalováno zábradlí. Vozidla zde jezdí rychle. V případě, že v zastávkách stojí autobusy v obou směrech, stává se toto místo nepřehledné.

Křižovatka na Mramotice ( naz. U kovárny) – 1.pohled Ze směru od školy před křižovatkou končí chodník po pravé straně. Na něj navazuje chodník na levé straně u kovárny. Pokud se chtějí chodci dostat na zastávku autobusu za křižovatkou vpravo, musí jít po silnici nebo přes travnatý pozemek.

Křižovatka na Mramotice ( nazýv. U kovárny) – 2.pohled Na komunikaci chybí chodník v prostoru křižovatky. Není zde žádný přechod pro chodce. Některým respondentům brání ve výhledu do křižovatky strom vlevo. Samotný prostor křižovatky je příliš velký a z toho důvodu nepřehledný, zejména při odbočování na kole vlevo ke škole.

Vzhledem k tomu, jak je špatný výhled do křižovatky, je zastaralá značka STOP nedostatečná. Křižovatka na Mramotice ( nazýv. U kovárny) – 3.pohled

Křižovatka na Plenkovice Křižovatka je nepřehledná přes přilehlou zahradu a protější dům. Z toho důvodu se zde špatně přechází.

Zatáčka u kapličky Vlastní prostor křižovatky je nepřehledný, protože v obou směrech navazuje na zatáčky. Křižovatka je složitá ( více připojujících se komunikací)

Křižovatka – vyústění účelové komunikace od Plenkovic Křižovatka ústí na průtahovou komunikaci na kraji obce a vozidla zde proto jezdí rychle. Tuto komunikaci využívá většina pěších a cyklistů jako zkratku mezi Kravskem a Plenkovicemi.

Zatáčka v kopci před školou Zatáčka je nepřehledná kvůli náspu a zeleni. Ve směru při výjezdu z obec je zakončena mírným horizontem, který brání ve výhledu na prostor před školou. Při jízdě na kole jsou děti často ohrožovány řidiči, kteří je předjíždí nebo tito řidiči přejíždějí v zatáčce do protisměru.

Zatáčka u obchodu Parkující auta na odstavné ploše před obchodem často brání ve výhledu při přecházení vozovky nebo při odbočování na kole vlevo k obchodu.

Účelová komunikace mezi Plenkovicemi a Kravskem Komunikaci je využívaná jako pěší a cyklistická zkratka.. V některých místech je příliš úzká a dochází zde k ohrožování projíždějícími vozidly. Kvalita povrchu komunikace je nedostatečná.