LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Práce.cz
Realizovaná kampaň klienta Vypracování mediální komunikace pro klienta LMC pro značky Práce.cz a Jobs.cz -timing: podzim 2006 CS – „všichni“ (server nabízí pozice od středního managementu níže) Mediální cíl -co nejvyšší zásah CS CS – manageři, top manageři, osoby společensky uznávané (lékaři, učitelé, vědci) + osoby aspirující na tyto pozice (studenti, aj.) Mediální cíl -co nejpřesnější zásah CS (minimální překryv s ostatní částí populace)
Výběr médií dle touchpoints při výběru médií byla zohledněna různorodost CS, její denní režim, zájmy a spotřebitelské chování výběr části.... „cesta do práce“ -nejčastěji využívané prostředky – velká města: MHD (autobusy, trolejbusy, tramvaje) - menší města: vlakové spoje
Ukázka média Vlaky – jízdenky ČD (rubová strana jízdenky)
Ukázka média MHD – držadla v tramvajích, autobusech, trolejbusech
Ukázka média