Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Darja Gusak, Michal Jaroň.  Chudí tahají kýble s vodou, bohatí stavějí potrubí.
Michal Jaroň.  Systém pro akvizici a provoz zubní kliniky,  nadstandardní služby klientům – pacientům,  zjednodušení administrativy pro zubaře,  zajímavá.
Internet marketing Přednáška pro PROKOS Ratibor Líbal
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
© TRIFID CONSULT a.s , Hotel Imperiál Ostrava TRIFID CONSULT a.s. Konference e-biz forum POZNATKY PORADCŮ Z PRAXE.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Mezery na trhu? Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Allegro Group CZ: Jak si založit vlastní e-shop I.
 Jsme RK, která se specializuje na poptávky klientů  V případě prodeje investiční nemovitosti máme databázi 850 nejbohatších investorů do nemovitostí.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Komunikační strategie
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Za tajemstvím nákupního košíku Jiří Hlavenka Czech Internet Forum Praha, 12/11/2009.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Rozcestník Seznam.cz. Vyhledávání Přihlášení na Založení u Druhá část obrazovky je na dalším snímku Vyhledávání firem Služby Seznamu.
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet Pokročilé vyhledávání VY_32_INOVACE_11 Sada 12 Základní škola.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_13.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
KOMUNIKAČNÍ SPECIFIKA IN STORE KOMUNIKACE
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
HOSPODA 2.0 prezentace web 2.0 projektu. O projektu ● 2 fáze: ● zřízení webové stránky obsahující: - chat, blogy - on-line přenosy z kamer umístěných.
Jak zřídit a provozovat e-shop
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Tribuna českého obchodu TZB
Karta Toulavka 2017.
Trendy v Ecommerce.
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Jeden z nejnovějších STAR-UP projektů založený MITONEM
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketing vtipně 1
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
Oblíbený platební nástroj
Novinky v Collabimu Za 04/ /18 „začínáme v 14:05“
Transkript prezentace:

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Vyhledávače zboží Používáme Mergado.cz Heureka.cz: růst tržeb Zboží.cz: optimalizujeme nákladovost Hledejceny.cz a Srovnáme.cz: nákup kreditu HyperZboží.cz: nabídka letní „slevy“, vyjednáváme

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Audit zápisu do registru ÚOOÚ Zdroj:

michaljaník Marketing na internetu & poradenství PPC reklama REMARKETING BANNERY

michaljaník Marketing na internetu & poradenství SEO i i i i i Zdroj: Collabim.cz

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Audit rychlosti načítání webu

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Následující data jsou z jiného e-shopu!

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Vyhodnocení výsledků

michaljaník Marketing na internetu & poradenství Pokračování na...