I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; 708 00 Ostrava – Poruba tel.: 59 699 1283; 5210

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MHD Žďár nad Sázavou nezávislé internetové stránky
Advertisements

Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
 Městská hromadná doprava ve Žďáru nad Sázavou zabezpečuje přepravní potřeby na území města čtrnácti autobusovými linkami (1A-1D, 2A, 2B, 3A-3C, 4A-4C,
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
MĚSTSKÉ KOMUNIKACE A KŘIŽOVATKY
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
Téma 11, plošné konstrukce, desky
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
Spolehlivost a diagnostika (vsd)
Projekt RegInnoMobil – inovativní řešení pro regionální mobilituHarald Buschbacher Financováno Rakouským ministerstvem dopravy, inovaci a technologie v.
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 4/14.
VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA STROJNÍ
Charakteristické znaky MHD
Dopravní charakteristiky
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Historie MHD I N S T I T U T D O P R A V Y
REAL-TIME TRACKING OF PID VEHICLES Odstraňování bariér ve veřejné dopravě v Praze Ing. Libor Šíma, Odbor rozvoje a financování dopravy MHMP Ostrava 20.9.
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
PROGNÓZA DOPRAVY 1. Účel a cíle prognózy dopravy
Dopravní a liniové stavby
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Teorie dopravního proudu
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
EKONOMIKA BYDLENÍ úvod
Vedoucí diplomové práce: Ing.Tomáš Peňáz Ph.D.
Výkony silniční hromadné osobní dopravy
(světelného signalizačního zařízení) VÝPOČTY PEVNÝCH SIGNÁLNÍCH PLÁNŮ
Přínosy členství v Mezinárodním svazu veřejné dopravy- UITP Valná hromada Svaz Dopravy České republiky 5/2/2009.
Provozní a přepravní ukazatele městské dopravy
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
VYHODNOCENÍ VYVÁŽENOSTI PILÍŘŮ ROZBORU UDRŽITELNÉHO ROZVOJE ÚZEMÍ Ostrava Ing. Jiří Hon.
Pilotní modulová zplyňovací jednotka
PRŮMYSLOVÁ ZÓNA nad OEZ Letohrad
Zvýšení vědeckovýzkumného potenciálu pracovníků a studentů technických vysokých škol v oblasti dopravy a nových dopravních technologií Registrační číslo:
doc. Ing. Ivana Mahdalová, Ph.D. Ing. Vladislav Křivda, Ph.D.
Závislost na energiích a na vodě Ing.Kristýna Friedrischková, doc.Ing.Bohumil Horák, Ph.D. VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta elektrotechniky.
Dopravní prostředky MHD
I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; 5210
Analýza dojížďky studentů na VŠB – TU Ostrava
Přístupnost IDS pro OOSPO
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Dopravní prostředky MHD
VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA STROJNÍ Metrologie Ing. Lenka Petřkovská, Ph.D. A 620 Tel. 4478
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
EKONOMIKA DOPRAVNÍHO PODNIKU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
VLIV DOPRAVNÍHO CHOVÁNÍ OBYVATEL NA KVALITU ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ Lenka ZAJÍČKOVÁ, Jaroslav BURIAN, Vít VOŽENÍLEK GIS v plánování.
Česká republika ZŠ Hejnice 2010 Doprava a spoje Mgr. Jan Kašpar.
Páteřní doprava ve městě Verze na web Město na zelné louce.
FUNKCE DOPRAVY V LOGISTICE Logistická doprava  Dopravní systém, který vyhovuje logistickému řízení oběhových procesů, označujeme jako logistickou dopravu.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Dopravní charakteristiky
Teorie kvality přemístění Předmět: Teorie dopravy Ing
Katedra výrobních strojů a konstruování – 340
MHD a její základní znaky
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Katedra výrobních strojů a konstruování - 340
Prázdniny bezpečnější – NÁKLADNÍ DOPRAVA
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Transkript prezentace:

I N S T I T U T D O P R A V Y VŠB – Technická univerzita Ostrava Fakulta strojní 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba tel.: ; Předmět: Městská a regionální hromadná doprava Připravil: Ing. Vladislav Křivda, Ph.D. Úvodní list MHD a její základní znaky...\E:\Přednášky-TVMHD\Znaky.ppt

Schéma plošného rozvoje města s pentlogramem intenzity přepravního proudu I. etapaII. etapaIII. etapa

Schéma liniového rozvoje města s pentlogramem intenzity přepravního proudu I. etapaII. etapaIII. etapa

Schéma satelitního rozvoje města s pentlogramem intenzity přepravního proudu I. etapaII. etapa

Hybnost obyvatelstva – 1/2 O - počet přepravených osob ve městě nebo oblasti za sledované období v daném systému dopravy [osoba/rok] O m - počet obyvatel města nebo oblasti (průměrná hodnota za sledované období) [osoba] Hybnost obyvatelstva je počet cest (přemístění) připadající na 1 obyvatele dané oblasti za časovou jednotku (nejčastěji pracovní den nebo rok).

Hybnost obyvatelstva – 2/2 Prognóza hybnosti obyvatel města v dopravních prostředcích (středně velké město s obyvateli) H

Impedance t ijm - čas přepravy z bodu „i“ do bodu „j“ s použitím dopravního prostředku „m“ [min] t’ ijm - pasivní čas – čas chůze k zastávce, k automobilu, čekání na spoj, otevření garáže, otevření a nastartování automobilu, čas k parkování apod. [min] N ijm - náklady na přepravu [Kč] C 1 - součinitel vnímání pasivního času t’ ijm (>0) [min -1 ] C 2 - součinitel popisující důležitost ceny ve vztahu k času [Kč] C 3 - součinitel vyjadřující subjektivní hodnocení kvality dopravního prostředku [-]

Pravděpodobnost výběru MHD e - základ přirozených logaritmů (2,781…) I h - impedance pro MHD (tj. odpor vůči MHD) I a - impedance pro IAD (tj. odpor vůči IAD)

Logistická S-křivka pravděpodobnosti výběru MHD

Institut dopravy, Fakulta strojní, VŠB – TU Ostrava 17. listopadu 15; Ostrava – Poruba kancelář: A-736 telefon: Závěrečný list Ing. Vladislav Křivda, Ph.D. Kontakt