RallyLife.cz: „Vypusťte lva z klece ven, pusťte ho na sociální síť“ Roman Fluxa 6.10.2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Propagace a reklama na facebooku
Advertisements

Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Soutěž Obec přátelská rodině P etr Nečas ministr práce a sociálních věcí 15. května 2008.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
BEZPEČNĚJŠÍ SILNICE ZACHRAŇUJÍ ŽIVOTY Program EuroRAP v České republice Projekt EK Evropský atlas bezpečnosti silnic.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Jakub Havlas Technická univerzita v Liberci.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Cenová strategie Eduard Andráši.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
MARKETING.
Zkušenosti ze spolupráce státního a neziskového sektoru při realizaci projektů financovaných z ESF Ing. Vladimír Kváča, Ph.D. Ministerstvo práce a sociálních.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
MARKETINGOVÝ MIX.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
8. Marketing.
LEGISLATIVNÍ RÁMEC A LIMITY (POH kraje) :   snížit maximální množství biologicky rozložitelných komunálních odpadů (BRKO) ukládaných na skládky tak,
Sociální psychologie se zaměřením na sport
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
ICT – TEORIE A PRAXE – ŠKOLY A FIRMY Miloš Maryška, Katedra informačních technologií, VŠE Praha
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Projekt „Rozvoj místního partnerství a trhu práce“. CZ.1.04/5.1.01/ realizováno O.S. „Rozkvět zahrady jižních Čech – místní akční skupina“ a partnery.
Reklama je mrtvá, ať žije marketing! Pavel Neuman
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Lidské zdroje jako jedna z priorit RIS3 strategie
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Lidé, procesy, partnerství
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Co je Continuous Improvement?
Přehled o esperantu v českých médiích
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
GaP a správa úvazků.
akce platí od do Jaké jsou podmínky pro získání odhadu zdarma?
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

RallyLife.cz: „Vypusťte lva z klece ven, pusťte ho na sociální síť“ Roman Fluxa

1. INUA s.r.o. - představení společnosti

1.1. INUA 2007: Péče o produkt Provázanost grafického a produktového designu Komplexní workflow – od vývoje produktu k možnostem jeho prodeje

1.2. INUA 2010: Tiskoviny „Na klíč“ Orientace na grafický design, sazbu, DTP a produkci

1.3. INUA 2011: Online prostor – Krizi navzdory

2. Rally a motorsport =player_embedded related

2.1. Diváci ČR Barum Czech Rally Zlín odhad návštěvnosti v rozmezí tis. Diváků akreditováno 228 novinářů z 15 zemí světa, z toho 67 pracovníků TV odhad návštěvnosti v rozmezí tis. Diváků odhad návštěvnosti 40 tis. Diváků městská RZ, 230 tis. diváků celkem

2.2. Diváci ve světě Rally - největší představení na světě Finskou rally navštíví každoročně přes fanoušků z celého světa

2.3. Jezdci a spolujezdci Odvaha riskovat Za každým výkonem stojí lidé. I když řídí techniku. Odvaha riskovat a hledat hranici vlastních možností je u motorsportu posunuta mnohem dál, než u jiných sportů.

2.4. Tratě Rally je globální Karavana MS se „protáhne“ zpravidla 13ti místy na 4 kontinentech. Jezdci absolvují v rámci celého kalendáře všechny myslitelné povrchy – asfalt, šotolinu (za deště bláto), písek, sníh a led

2.5. Zajímavosti Rally nezná hranic Finská rally se řadí k nejrychlejším v MS. V roce 2003 si „skočil“ Markko Martin pro rekord skokem 57 metrů dlouhým. Nájezdová rychlost činila 171km/h…

2.6. Technika 4 lidé, 8 rukou Neexistuje technika, která by extrémy spojené s rallysportem zvládala bez úhony. Jsou to opět lidé, na jejich šikovnosti a nasazení závisí úspěch.

3. RallyLife RallyLife [rely:lajf] Styl života určité skupiny obyvatel spojený s holdováním motorsportu v jeho nejsurovější podobě. Konzument vjemů z rally se vyznačuje vysokými nároky na kvalitu a intenzitu prožitku. Rád cestuje, žije v pohybu, nenechává se spoutávat společenskými konvencemi a nezřídka „jde proti proudu“. RallyLife představuje životní styl řeholníků motosportu, cestovatelů, sportovců, mužů i žen, motoristů a všech, jež bez adrenalinu v krvi nepovažují čas strávený v tomto životě za prožitý.

3.1. RallyLife na Facebooku

RallyLife na Facebooku – Fanoušci „LIKE“

RallyLife na Facebooku – Demografie 1

RallyLife na Facebooku – Demografie 2

3.2. RallyLife na Twitteru

3.3. RallyLife na webu – Vlastní www?

4. RallyLife - Workshop zadání RallyLife se úspěšně „chytil“ na sociálních sítích. Úspěch se dostavil díky třem faktorům: 1.Zajímavému a aktuálnímu obsahu 2.Reakcemi na komentáře a příspěvky fanoušků 3.Propagací prostřednictvím reklamy Kampaň trvající 14 dní přinesla cca fanoušků. Náklady na získání jednoho fanouška činily cca. 2,5 Kč. První fáze průzkumu trhu probíhá, co však bude následovat? Online TV, online rádio, specializovaný server?

4.1. RallyLife - Workshop zadání Vytvořte (navrhněte) koncept lifestylového online deníku „RallyLife“. A následně… „Vypusťte lva z klece ven, pusťte jej na sociální síť“ Navrhněte originální komunikaci spuštění tohoto startup projektu. (virál RallyLife.cz)

4.2. RallyLife - Bakalářská práce Analýza marketingové komunikace online deníku RallyLife.cz Záměr: Analyzovat možnosti marketingové komunikace serveru RallyLife v offline a online úrovních. Analyzovat možnosti využití potenciálu sociálních sítí. Hledat nové formy komunikace, především v oblasti iMarketingu. Výzva: INUA s.r.o. poskytne vybranému autorovi možnost realizace bakalářské práce v prostředí společnosti formou praktikantského místa. Autor práce se stane aktivním činitelem v procesu tvorby a zavádění startup projektu RallyLife.cz. Na základě těchto zkušeností bude autor čerpat pro svou bakalářskou práci.

5. Kontakt INUA s.r.o., Horní nám. 3, , Vsetín T: | E: