RallyLife.cz: „Vypusťte lva z klece ven, pusťte ho na sociální síť“ Roman Fluxa
1. INUA s.r.o. - představení společnosti
1.1. INUA 2007: Péče o produkt Provázanost grafického a produktového designu Komplexní workflow – od vývoje produktu k možnostem jeho prodeje
1.2. INUA 2010: Tiskoviny „Na klíč“ Orientace na grafický design, sazbu, DTP a produkci
1.3. INUA 2011: Online prostor – Krizi navzdory
2. Rally a motorsport =player_embedded related
2.1. Diváci ČR Barum Czech Rally Zlín odhad návštěvnosti v rozmezí tis. Diváků akreditováno 228 novinářů z 15 zemí světa, z toho 67 pracovníků TV odhad návštěvnosti v rozmezí tis. Diváků odhad návštěvnosti 40 tis. Diváků městská RZ, 230 tis. diváků celkem
2.2. Diváci ve světě Rally - největší představení na světě Finskou rally navštíví každoročně přes fanoušků z celého světa
2.3. Jezdci a spolujezdci Odvaha riskovat Za každým výkonem stojí lidé. I když řídí techniku. Odvaha riskovat a hledat hranici vlastních možností je u motorsportu posunuta mnohem dál, než u jiných sportů.
2.4. Tratě Rally je globální Karavana MS se „protáhne“ zpravidla 13ti místy na 4 kontinentech. Jezdci absolvují v rámci celého kalendáře všechny myslitelné povrchy – asfalt, šotolinu (za deště bláto), písek, sníh a led
2.5. Zajímavosti Rally nezná hranic Finská rally se řadí k nejrychlejším v MS. V roce 2003 si „skočil“ Markko Martin pro rekord skokem 57 metrů dlouhým. Nájezdová rychlost činila 171km/h…
2.6. Technika 4 lidé, 8 rukou Neexistuje technika, která by extrémy spojené s rallysportem zvládala bez úhony. Jsou to opět lidé, na jejich šikovnosti a nasazení závisí úspěch.
3. RallyLife RallyLife [rely:lajf] Styl života určité skupiny obyvatel spojený s holdováním motorsportu v jeho nejsurovější podobě. Konzument vjemů z rally se vyznačuje vysokými nároky na kvalitu a intenzitu prožitku. Rád cestuje, žije v pohybu, nenechává se spoutávat společenskými konvencemi a nezřídka „jde proti proudu“. RallyLife představuje životní styl řeholníků motosportu, cestovatelů, sportovců, mužů i žen, motoristů a všech, jež bez adrenalinu v krvi nepovažují čas strávený v tomto životě za prožitý.
3.1. RallyLife na Facebooku
RallyLife na Facebooku – Fanoušci „LIKE“
RallyLife na Facebooku – Demografie 1
RallyLife na Facebooku – Demografie 2
3.2. RallyLife na Twitteru
3.3. RallyLife na webu – Vlastní www?
4. RallyLife - Workshop zadání RallyLife se úspěšně „chytil“ na sociálních sítích. Úspěch se dostavil díky třem faktorům: 1.Zajímavému a aktuálnímu obsahu 2.Reakcemi na komentáře a příspěvky fanoušků 3.Propagací prostřednictvím reklamy Kampaň trvající 14 dní přinesla cca fanoušků. Náklady na získání jednoho fanouška činily cca. 2,5 Kč. První fáze průzkumu trhu probíhá, co však bude následovat? Online TV, online rádio, specializovaný server?
4.1. RallyLife - Workshop zadání Vytvořte (navrhněte) koncept lifestylového online deníku „RallyLife“. A následně… „Vypusťte lva z klece ven, pusťte jej na sociální síť“ Navrhněte originální komunikaci spuštění tohoto startup projektu. (virál RallyLife.cz)
4.2. RallyLife - Bakalářská práce Analýza marketingové komunikace online deníku RallyLife.cz Záměr: Analyzovat možnosti marketingové komunikace serveru RallyLife v offline a online úrovních. Analyzovat možnosti využití potenciálu sociálních sítí. Hledat nové formy komunikace, především v oblasti iMarketingu. Výzva: INUA s.r.o. poskytne vybranému autorovi možnost realizace bakalářské práce v prostředí společnosti formou praktikantského místa. Autor práce se stane aktivním činitelem v procesu tvorby a zavádění startup projektu RallyLife.cz. Na základě těchto zkušeností bude autor čerpat pro svou bakalářskou práci.
5. Kontakt INUA s.r.o., Horní nám. 3, , Vsetín T: | E: