Akademické centrum poradenství a supervize Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami Vznik ACPS je součástí projektu „Zkvalitnění vzdělávání a odborné přípravy studentů Psychologie a Sociální pedagogiky a poradenství“, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a rozpočtem ČR.
Akademické centrum poradenství a supervize Akademické centrum poradenství a supervize je výukovým a výcvikovým pracovištěm Filozofické fakulty Masarykovy univerzity je prostředkem ke zkvalitnění přípravy studentů oboru Psychologie, oboru Sociální pedagogika a poradenství je prostředkem podpory zaměstnatelnosti absolventů VŠ
Činnost Činnost ACPS zabezpečují dvě centra Obě centra se zaměřují na rozvoj profesních kompetencí studentů Klinicko-poradenské centrum (KPC) se orientuje na nabídku služeb v oblasti psychologického poradenství, diagnostiky a psychoterapie se orientuje na nabídku služeb v oblasti psychologického poradenství, diagnostiky a psychoterapie Sociálně-pedagogické centrum (SPC) se orientuje na zprostředkování, vedení a supervizi praxí a stáží Veškeré služby jsou nabízeny zdarma
Cílové skupiny klientů Studenti (prioritně oborů Psychologie, Sociální pedagogika a poradenství) Začínající profesionálové (např. profesní či kariéroví poradci, psychologové, školní psychologové, výchovní poradci, sociální pracovníci) Veřejnost
Služby pro začínající profesionály konzultační a poradenská činnost vedení „svépomocných“ skupin začínajících odborníků účast na přednáškách, seminářích a dalších aktivitách ACPS supervize od profesionálů, kteří s ACPS spolupracují včetně možnosti přímé práce s klienty KPC pod odbornou supervizí
Služby pro širokou veřejnost Diagnostika a individuální terapie Rodinná terapie Sebezkušenostní a rozvojové skupiny Svépomocné skupiny rodičů Relaxace pro veřejnost
Nabídka spolupráce využívání služeb a prostor ACPS vedení praxí a stáží studentů spoluúčast na monitorování volných praktikantských míst (včetně absolventských míst) podíl na vedení studentských projektů
Aktuality sledujte na Děkuji za pozornost Kontakt Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd FF MU