Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
představujeme vám SLIDEPLAYER.CZ
Advertisements

Jak ovlivňuje můj život současná technika
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Řemeslo má zlaté dno a čisté ruce Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě Ondřej Herman.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
INTERNET.
Prezentace Neoficiálních Klientských Internetových Stránek Společnosti DUHA.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Název: Co mi hrozí Vypracovali:Kateřina Kratochvílová a Jiří Virgl
10 častých chyb online marketingu. 1. Konverzní tlačítka
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Představujeme službu Samepage
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Praha Brno Ostrava Host Praha BrnoOstrava Pochopení, uvěřitelnost, odlišení Pochopení Chování Mluva.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
50+ v kurzu Jana Pleskačová Coaching Group. Loňský vánoční dárek Video (zdroj:YouTube) Školení rozšíří možnosti.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Komunikace – internet (chat, skype) Bohumil Bareš.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Kyberšikana.
Jak zahnat nudu? Autor: :D Datum: Web: Desatero proti nudě.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Naše skutečná a online identita - bezpečný internet ZŠ a MŠ Město Touškov.
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
V čem jsme jiní? 1. Zpravodajsko populární web s velkou dávkou virálu 2. Originální zprávy s vlastním pohledem 3. La dolce Vita celebrit 4. Pozitivní.
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Zahrajte svůj part pro lepší internet Bezpečnost online …aneb bavte se a diskutujte s dětmi o problémech online D en bezpečnějšího internetu 2016.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Inf Sociální sítě Facebook. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Kyberšikana Denisa Opatrná ČJL+AJ. Centrum pro rodiče a děti Google  Je dostupné na
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Inf Elektronická komunikace
Petra Martináková , ČJ+AJ se zaměřením na vzdělávání
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Média - jak s nimi a jak na ně?
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
ADÉLA JANÁČOVÁ  Internet je obrovskou studnou informací  Komunikace.
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
KOMUNIKACE NA INTERNETU
Transkript prezentace:

Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem

Prezentací Vás provází Jan Halíř

SVĚT UŽ NENÍ JAKO DŘÍV

JAKÝ JE DNEŠNÍ KLIENT Komunikuje online - sdílí, lajkuje, chatuje Chce všechno hned Říká svůj názor a očekává komunikaci

-Jednoduchost -Jedním klikem chci vše vyřešit -Menší obsah dat -Nebo responzivní web Mobilní weby

Usnadněme hostům život Vlastní web: - online rezervace - online chat - sociální sítě

Prodej probíhá také online - Web sám o sobě - SEO - PPC

Prodej probíhá také online - Facebook reklamy

Jsou obrovská!!!! Sociální média

Věděli jste, že... 89% zákazníků si vyhledává podnik na internetu před tím, než ho navštíví 90% zákazníků důvěřuje doporučením od osob, které znají, 70% důvěřuje doporučením od neznámých lidí

Komunikace na sociálních sítích - Reagujte rychle - Mluvte řečí Vašich klientů - Nedávejte to někomu za trest na starost - Upozornění mailem při nové recenzy apod.

Facebook

Facebook - kroťte své emoce

Facebook remarketing

RECENZNÍ PORTÁLY - Odpovídejte - Směřujte hosty - Vygooglete si, kde se o Vás píše

PŘEJI PĚKNÝ DEN! Jan Halíř