Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem
Prezentací Vás provází Jan Halíř
SVĚT UŽ NENÍ JAKO DŘÍV
JAKÝ JE DNEŠNÍ KLIENT Komunikuje online - sdílí, lajkuje, chatuje Chce všechno hned Říká svůj názor a očekává komunikaci
-Jednoduchost -Jedním klikem chci vše vyřešit -Menší obsah dat -Nebo responzivní web Mobilní weby
Usnadněme hostům život Vlastní web: - online rezervace - online chat - sociální sítě
Prodej probíhá také online - Web sám o sobě - SEO - PPC
Prodej probíhá také online - Facebook reklamy
Jsou obrovská!!!! Sociální média
Věděli jste, že... 89% zákazníků si vyhledává podnik na internetu před tím, než ho navštíví 90% zákazníků důvěřuje doporučením od osob, které znají, 70% důvěřuje doporučením od neznámých lidí
Komunikace na sociálních sítích - Reagujte rychle - Mluvte řečí Vašich klientů - Nedávejte to někomu za trest na starost - Upozornění mailem při nové recenzy apod.
Facebook - kroťte své emoce
Facebook remarketing
RECENZNÍ PORTÁLY - Odpovídejte - Směřujte hosty - Vygooglete si, kde se o Vás píše
PŘEJI PĚKNÝ DEN! Jan Halíř