13.4.20151 EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © www.romanvacho.cz www.romanvacho.cz Generální.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Advertisements

Náměty na spolupráci v krajích Asociace hotelů a restaurací České republiky o.s. Václav Stárek.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
13. prosinec 2006 Kontrolní den VÚBP, Praha Projekt č. CZ / /0349 Kontaktní místo bezpečnosti a ochrany zdraví při práci pro region hl. m.
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
HORECA manažment – 31. január 2007, Hotel Kaskády, Sliač - Sielnica Roman Vacho © RV Hotel & Restaurant Consulting.
9. Strategické forum 8. – Spokojený a motivovaný tým jako základ výjimečného společenství Roman Vacho Generální ředitel Grandhotel.
Celostátní síť pro venkov
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Roman Vacho Předseda krajské sekce Národní federace hotelů a restaurací ČR generální ředitel Grandhotel PUPP Karlovy Vary, a.s. Karlovy Vary
9. května 2012 Praha. Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
Svaz průmyslu a dopravy České republiky. Aktuální bariéry sociálního partnerství škol a zaměstnavatelů Ing. Miloš Rathouský ředitel sekce RLZ a regionálních.
Teorie a praxe městského marketingu v České republice Jiří Ježek Západočeská univerzita v Plzni Středisko pro výzkum regionálního rozvoje.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Strategie řízení informačních a komunikačních služeb ve škole PROČ ?
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
CCO JE PARTNERSTVÍ  PARTNERSTVÍ A SOV  PARTNERSTVÍ A BUDOUCNOST Ing. Zdeňka Škarková.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Daně na energie z pohledu velkého odběratele paliv a elektřiny Ing. Petr Matuszek Seminář AEM/SVSE – Spotřební daně na energie Praha 27. listopadu 2007.
VY_32_INOVACE_EKO_04 MARKETINGOVÝ MIX. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: marketingový.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Teorie propagace 5 základních forem propagace
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
Roadshow AHR ČR 12. října 2011 Parkhotel, Hluboká nad Vltavou Roman Vacho prokurista a výkonný ředitel 3 star activity hotels, s.r.o.
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s. Výzkum, vývoj a inovace na VŠ v ČR Pavel Švejda INOVACE 2009, Týden výzkumu, vývoje a inovací v ČR, 1. –
Public relations Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Vztah Komise pro informatiku AKČR a obce Ing. Rostislav Babarík
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Současné prostředí v České republice pro víceúrovňové vládnutí RNDr. Josef Postránecký Ministerstvo vnitra.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Aktualizace Strategie udržitelného rozvoje ČR
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
MARKETING Přednáška P
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
RESORT LUHAČOVICE.
Lidé, procesy, partnerství
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Autor práce: Michaela Janová
Kategorizace organizací destinačního managementu
Seminář ,,Právo a podnikání v digitálním věku” - Ostrava,
Seminář ,,Právo a podnikání v digitálním věku” - Ostrava,
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
XIV. KONFERENCE SAMOSPRÁV
Teorie výdělku.
MARKETING Přednáška P
Lidé, procesy, partnerství
Transkript prezentace:

EVENT MARKETING, MICE A ŘÍZENÍ JEHO PROCESU v regionální praxi Nic nového pod sluncem Roman Vacho © Generální ředitel Clarion Congress Hotel Praha Hotel Slovan, Brno,

AGENDA  MICE  Definování pojmů nutných k pochopení problematiky  Regionální a mezi regionální působení a jeho dopady  Nový pohled na konkurenci v regionu a dopady do nutně vzájemné spolupráce  Vznik destinačních managamentů  Je nutné o této problematice hlouběji uvažovat ? Tedy závěr…..

Použité podklady a zdroje Použité podklady a zdroje  CzechTourism  MAG Consulting, Ing. Jiří Beránek  Publikace Event marketing, Ing. Petr Šindler, Ph.D., Grada 2003  ČSÚ  Ročenky cestovního ruchu  Osobní praxe

O čem budeme mluvit ? O čem budeme mluvit ?

O čem budeme diskutovat ?  Teorie patří do školy  Co si z teorie vzít pro praxi  Jak si s novým pohledem na komunikaci poradit  Půjdeme spíše do regionu

M I C E  MEETING  INCENTIVE  Congess  Exhibition

Proč MICE ? Odpověď je jednoduchá Tourist : MICE 100 : 280

Proč MICE ?  Výhodnost  Širší prostor pro sdělení, komunikaci  Možnost zapojení několika subjektů  Spojení několika komunikačních kanálů  Přes vyšší náklady vyšší efekt

Definování pojmů nutných k pochopení problematiky  Událost a dobře když bude opakovaná !!!  Marketing není jen propagace, ale uplatnění produktu na trhu, čili prodej, nejlépe úspěšný  Event marketing není nic jiného než společná forma komunikace  Integrace zasahuje i zde a vede od monologu k dialogu

Definování pojmů nutných k pochopení problematiky  Event marketing je myšlenkou jednoho, naplněním mnoha a zážitkem pro všechny  Je inovativním nástrojem marketingové komunikace

Regionální a mezi regionální působení a jeho dopady  Spojme síly !!!  Ve dvou nebo několika se to lépe táhne  Náklady na komunikaci rostou  Komunikace o rozvoji cestovního ruchu potřebuje nový rozměr  Bude nutné pro řadu produktů vytvářet vícerergionální struktury

Nový pohled na konkurenci v regionu a dopady do nutně vzájemné spolupráce  Velký problém !  Rychle pochopí ten, komu jde o věc ! Tedy o zisk  Každému musí jít o zvýšení počtu hostů regionu  Prolínání vlivu a dopadu MICE na zvýšení počtu hostů  Od bezhlavé konkurence k výhodné spolupráci

Vznik destinačních managamentů  Všichni o tom mluví, skoro nikdo neví o co jde……  Potřebujeme je ?  Co mají dělat ?  Je dobré řídit tuto problematiku z centra?  Bude to mít vliv na rozvoj domácího cestovního ruchu a jeho potenciálu pro podmínky podnikatelů v regionech

Vznik destinačních managamentů  Rozdělení úkolů mezi veřejným a soukromým sektorem  Vliv podnikatelů na tvorbu koncepcí  Ovlivňování myšlení úředníků  Vstup do věcí veřejných  Racionální využívání sdružených prostředků  Využití asociací a jejich programů v regionální praxi !!!

Je nutné o této problematice hlouběji uvažovat ? Tedy závěr….. EfektivnostRacionalitaProspěch

Připomínky, dotazy a diskuse ☺

Děkuji za pozornost Roman Vacho © RV Hotel & Restaurant Consulting