Seznam.cz – závazek úspěchu? www.seznam.cz … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil, 3.12. 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Uspech v podnikani Jak uplest z hovna bic
Advertisements

Trh, nabídka, poptávka, tržní rovnováha
Mobilní služby a reklama
Kudy vlastně putují peníze
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Michal Reichl. O programu Nástroj pro evidenci obchodních informací a plánování času Vyvíjen od roku 1993 firmou Systegra s.r.o. Možnost modifikace programu.
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Každé ráno začíná život....
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Odvod DPH Příklad: Prodáme českému zákazníkovi naše zboží za Kč. Protože jsme plátci DPH, musíme tento obchod zdanit daní z přidané hodnoty, nejčastěji.
Úvod do marketingu.
Myšlenkové základy skautingu
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Proč Sport nebyl Super Norbert Gulevič a Lukáš Marvan.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Tržní hospodářství I. Petr Machala.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Nové funkce v novém Skliku
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Seznam.cz Najdu tam, co neznám... Josef Šíma, manažer vývoje.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
1. Ten nejlepší přítel je Ježíš, | tu zkušenost já stále mám, | a proto chci každému nejvýš to radit: | Ó zkus jej sám! | Pojď a zkus každý sám, pojď a.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Spojení obzorů: Lotus Domino a Caché/Ensemble Možnosti jsou i tam, kde je nečekáte…
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->

Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Zkušenosti s pracovním uplatněním uživatelů Domova Horizont Mgr. Lenka Kortová – sociální pracovnice Domova Horizont.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Veronika Jordová.  První vyhledávač na českém internetu  Založeno: 1996  Zakladatel: Ivo Lukačovič  Slogan firmy: „Seznam - Najdu tam co neznám“ 
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Změny devizového kurzu ČNB a vývoj mezd doc. Ing. Jaruše Krauseová, CSc.
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Vývoj mobilních her a současné trendy
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Typ klienta.
Talent marketingových komunikací
KDE JSME „BYLI – JSME – CHCEME BÝT“
ABRA FlexiBee Developers Day 2015 Integrace Flexibee - ABRA G3
Transkript prezentace:

Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,

… najdu tam, co neznám ! Je recept na úspěch? Mít invenci a dobrý nápad, co chcete uvařit Mít 100% čerstvé suroviny Vařit ve správný čas Vše si tvrdě odpracovat Mít velkou dávku štěstí ©

… najdu tam, co neznám ! Vývoj Seznam.cz % % 14 % % obratu za rok 2007

… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … Vy jste Seznam, vám to pojede samo … Vám stačí okopírovat něco ze zahraničí a je to… S takovou návštěvností se to prodává samo …

… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … Vy jste Seznam, vám to pojede samo … ANO síla v návštěvnosti z HP rychlé překonání bodu zlomu NE velká návštěvnost není vše… (Proženy.cz) služba musí být jednoduchá a funkční musí přijít ve správný čas je to denní péče a práce

… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … Vám stačí okopírovat něco ze zahraničí a je to… ANO chceme „své“ lokalizované služby na jednom místě s jednou logikou proč se neinspirujete Vy? NE Firmy.cz – české specifikum? Články.cz – služba jenž se nepovedla (ani Google) Sbazar – bez péče a přidané hodnoty je to jen průměr

… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … S takovou návštěvností se to prodává samo … ANO je jednodušší prodávat to, co lidé opravdu chtějí … velký objem IMPS – velká lopata NE zvyšování podílu na trhu? problematická motivace obchodníků - prodej speciálů a příloh prodej oborových serverů a služeb

… najdu tam, co neznám ! Máme vůbec na něco vliv? je možné změnit chování uživatelů? nabídnout jim něco, co neznají a neví, že chtějí? nabídnout jim něco, co potřebují, ale srozumitelně online? mění klienti nás nebo my měníme klienty? vzájemná interakce – cílem je zákazník a obchod

… najdu tam, co neznám ! Děkuji, Vaše dotazy ….