Seznam.cz – závazek úspěchu? … najdu tam, co neznám ! Tomáš Búřil,
… najdu tam, co neznám ! Je recept na úspěch? Mít invenci a dobrý nápad, co chcete uvařit Mít 100% čerstvé suroviny Vařit ve správný čas Vše si tvrdě odpracovat Mít velkou dávku štěstí ©
… najdu tam, co neznám ! Vývoj Seznam.cz % % 14 % % obratu za rok 2007
… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … Vy jste Seznam, vám to pojede samo … Vám stačí okopírovat něco ze zahraničí a je to… S takovou návštěvností se to prodává samo …
… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … Vy jste Seznam, vám to pojede samo … ANO síla v návštěvnosti z HP rychlé překonání bodu zlomu NE velká návštěvnost není vše… (Proženy.cz) služba musí být jednoduchá a funkční musí přijít ve správný čas je to denní péče a práce
… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … Vám stačí okopírovat něco ze zahraničí a je to… ANO chceme „své“ lokalizované služby na jednom místě s jednou logikou proč se neinspirujete Vy? NE Firmy.cz – české specifikum? Články.cz – služba jenž se nepovedla (ani Google) Sbazar – bez péče a přidané hodnoty je to jen průměr
… najdu tam, co neznám ! Vám se to mluví … S takovou návštěvností se to prodává samo … ANO je jednodušší prodávat to, co lidé opravdu chtějí … velký objem IMPS – velká lopata NE zvyšování podílu na trhu? problematická motivace obchodníků - prodej speciálů a příloh prodej oborových serverů a služeb
… najdu tam, co neznám ! Máme vůbec na něco vliv? je možné změnit chování uživatelů? nabídnout jim něco, co neznají a neví, že chtějí? nabídnout jim něco, co potřebují, ale srozumitelně online? mění klienti nás nebo my měníme klienty? vzájemná interakce – cílem je zákazník a obchod
… najdu tam, co neznám ! Děkuji, Vaše dotazy ….