Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Advertisements

Září 2008 Mobil jako sedmé masmédium Tomáš Zeman.
… najdu tam, co neznám !.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Zkvalitnění elektronických služeb Univerzitní knihovny ZČU PhDr.Miloslava Faitová Tematický okruh: E/a.
08/29/2007Author / Presentation title1 Internet je jen jeden - mobilní i v mobilu Štěpán Tůma, Senior manažer řízení kategorie a produktů 23. září 2008.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Úvod do problematiky eBillingu
Počítačové technologie ve službách dopravy Sledování vozidel off a on-line.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Komunikace a stimulování prodeje
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Mobily dneška a zítřka aneb Dnes neprodejné, Zítra žádané… Patrick Zandl – Pipeline a.s. Premium SMS agregator.
Technologie GPRS >Roman Slowioczek Specialista pro GPRS technologii Oskar.
Mobilní podnikání - principy
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
9.Komunikace.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
BlackBerry 1Ottová Tereza BlackBerry (Manažerská informatika 1)
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marketingové prostředí
Telefonování přes Internet
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
NEBOLI. Pojem elektronické bankovnictví Podstatou je elektronické jednání mezi klientem a finanční institucí. Podstatou je elektronické jednání mezi klientem.
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Mobilní kancelář (…nejen pro velké firmy) Vladimír Wojnar Microsoft Solutions HP.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
 Podstata  Využití  Zabezpečení  Zdroj: Petr Kinský a kol.: Finanční gramotnost, obsah a příklady z praxe škol. Praha. Národní ústav odborného vzdělání,
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Peněžní ústavy Petr Machala. 1.Každá domácnost, firma i stát musí každý měsíc platit řadu služeb. a)Které provozní náklady platíte u vás doma? b)Jakým.
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
Ondřej NOVODVORSKÝ Ředitel pro malé a střední fimy Microsoft MALÁ MOBILITA: NEVYUŽITÁ PŘÍLEŽITOST I BRZDA RŮSTU MSP V ČR.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
8. Marketing.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
Vytvořili: jaroslav Šindler a Tereza Žitníková I.B.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Další služby internetu Šablona 32 VY_32_INOVACE_7_10_Další služby internetu.
Inf Sítě mobilních telefonů a GPS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_14 Název materiáluPřímé bankovnictví.
Elektronické platební prostředky, platební karty, platební systémy Předmět Platební styk, Jaro 2008 Mgr. Bc. Libor Kyncl Právnická fakulta Masarykovy univerzity.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Mobilní telefony a tablety
Elektronické bankovnictví
Inf Elektronická komunikace
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Analýza hodnot zákazníka
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Marketingová komunikace
Informatika INTERNET ISŠ SEMILY Zpracoval: Vít Rutkovský
Oblíbený platební nástroj
Název společnosti Obchodní plán.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Mobilní Marketing

Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS, MMS, loga operátora, vyzváněcí tóny, WAP, m-Web atd. Invaze do soukromí lidí, kteří si platí 500 Kč za profesionální službu.

Je to něco za něco Buďto jde o přidanou službu či hodnotu pro zákazníka (hlasování, spotřebitelské soutěže) Nebo je to opruz z pozice síly či prostý podvod.

Podnět má jít od uživatele Jen tak jde o vyžádanou informaci Uživatel ví předem, co na svůj požadavek dostane Musí být zpraven o cenách a důsledcích (přenosy WAP dat atd)

Mobil jako sedmé massmédium je stále v dosahu je stále zapnutý je návykový jako cigareta má platební mechanismus je impulzivně použitelný měří přesně návštěvnost i návyky umí zachytit sociální kontext

Třetí obrazovka První obrazovka je televize Druhá je obrazovka počítače Třetí je mobilní telefon

Proč jsou české firmy mimo?

Malý či konzervativní trh?

Všechno vzkvétá? Tak kde to drhne? Banky vs. Operátoři: mobilní platby Operátoři vs. Výrobci: obsah Operátoři vs. Média: obsah Internet versus Telco přístup Pro operátory jde o malý business s vysokou náročností TEĎ.

Adopce technologií Lidé chtějí od mobilu SMS a telefonování, ostatní technologie je obtěžují (Zdroj: lidé, výrobci tvrdí opak) Problémy se standardizovanými technologiemi Liknavý přístup operátorů

Přehnaná očekávání Trh je přesycen, reklamy je příliš. Lidé na ni začínají reagovat agresivně.

...děkuji za pozornost