Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Sektorové dohody. 2 Co to je Sektorová dohoda? Sektorové dohody = unikátní nástroj sektorových rad umožňující významně ovlivnit rozvoj lidských zdrojů.
Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor.  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší.
Čítárny.cz – Web o dětských knížkách a čtenářství Veronika Peslerová Olomouc, červen 2007.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Systém MISYS a jeho podpora Instalace MISYS – obce a města.
Párování nabídek a poptávek a spolupráce mezi RK a bankou
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Mgr. Jaroslav Melša, starosta JARMARKY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ Zdravé město Dobříš.
Farmářské trhy – módní výstřelek nebo obnovená tradice František Němec - rolník Zemědělec, realizátor projektu „Najdi si svého farmáře“
Marketingová komunikace
Koncept farmářských prodejen
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích na ÚISK v roce 2013  Důležité termíny  Postup při výběru vhodné.
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Propagace České republiky jako golfové destinace
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Naučíme vás komunikovat ?!
Metodologie bakalářské a diplomové práce
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Národní soustava kvalifikací: Zaměstnanci dle představ a potřeb zaměstnavatelů Konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března 2014.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Jak na PR (absolutní základ)
Vedoucí priority: Prof. RNDr Jaroslav Drobník
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Marketingová komunikace
Talent marketingových komunikací
Marketingové strategie
Značka „Českosaské Švýcarsko
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Podpora regionálních funkcí knihoven v aplikacích firmy KP-sys
Transkript prezentace:

Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová

budování značky povědomost o firmě, produktu vyvolání zájmu o dané téma dlouhodobá práce – dlouhodobý efekt Význam podpory v médiích, proč se prezentovat

média potřebují informace, usnadněte jim jejich získání co máte zajímavého, jiného než ostatní v čem se lišíte, vynikáte novinky, akce, nové produkty něco mimořádného Co prezentovat

stručně jasně přehledně pravidelně a dlouhodobě vhodnou formou ve vhodném formátu pravdivě Jak prezentovat

médiu a novináři, kteří se tématu věnují médiím, u nichž lidé dané téma očekávají a vyhledávají přizpůsobte formu a obsah příjemci Ke komu směřovat informace

dlouhodobě se věnuje kvalitě potravin a farmářským trhům jeho čtenáři se zajímají o tato témata napojení na fundované autory, autority v oboru, odborníky Server Vitalia.cz

podchycení tématu od samého počátku postupné budování kontaktů a databází spolupráce s pořadateli trhů přehled o problematice a vývoji desetitisíce pravidelných návštěvníků Farmářské trhy na serveru Vitalia.cz

katalog farmářských trhů z celé ČR aktualizované termíny farmářských trhů možnost hodnocení a diskuze aktuality z farmářských trhů novinka – hlídač farmářských trhů Farmářské trhy na serveru Vitalia.cz pro čtenáře:

možnost informovat o trzích, nabídce, novinkách a akcích termíny trhů v roce 2013, novinky a plány zasílání informací na mail nebo prostřednictvím online formulářeformuláře Farmářské trhy na serveru Vitalia.cz pro pořadatele trhů či prodejce:

rozhovory s pořadateli farmářských trhů Farmářské trhy na serveru Vitalia.cz příklady spolupráce:

fotogalerie Farmářské trhy na serveru Vitalia.cz příklady spolupráce:

aktuality Farmářské trhy na serveru Vitalia.cz příklady spolupráce:

kromě farmářských trhů prodejny s lokálními a kvalitními potravinami obecná témata o jednotlivých komoditách, trendech, nešvarech téma, které naše čtenáře zajímá sledujeme dění, spolupracujeme se státními a odbornými institucemi, výrobci, prodejci apod. Kvalita potravin na serveru Vitalia.cz

farma Rudolec (chov skotu, prodej hovězího masa a vlastních uzenin) Kvalita potravin na serveru Vitalia.cz příklady spolupráce: článek galerie Průvodce hovězím masem

Sklizeno – prodejna s „opravdovým jídlem“ Kvalita potravin na serveru Vitalia.cz příklady spolupráce: informace o otevření galerie odborná spolupráce na článcích

Veškeré informace najdete na serveru Uvítáme vaše podněty Kontakt: