Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Advertisements

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Podmínkové věty – typ 0, 1, 2, 3.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
CONDITIONALS revision
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Second Conditional – tvar a použití
A wish clause I wish + past simple. Put the verbs in the correct form I wish I …………… French. (speak) I wish I …………… a house in the country. (have) I wish.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Third Conditional – tvar a použití
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Reported speech – nepřímá řeč Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_59.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů
I wish, If only Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
SECOND CONDITIONAL. Kdybych byl bohatý, cestoval bych po celém světě. Kdyby Jane měla auto, navštěvovala by mě častěji. Kdybychom neměli klimatizaci,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_60.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 33 Číslo.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Multimediální svět.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Second conditional – tvar a použití Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_56 Jméno autora: Mgr. Barbora Studena Název.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Modal verbs – could, should, would Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné AUTOR. Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Nereálné podmínkové souvětí - přítomné
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005

Implementace ICT do vzdělávacích oblastí a oborů Umístění prezentací :

Vzdělávací obor: anglický jazyk Třída: 9.A Vyučující: Beata Holušová Datum: Téma vyučovací hodiny : „Podmínková souvětí 2“ „Podmínková souvětí 2“ Vybavení učebny : připojení na INTERNET připojení na školní síť – výukové programy PC – notebook PC – notebook dataprojektor dataprojektor

Zdroje informací Swan M., Walter C.: The Good Grammar Book Swan M., Walter C.: The Good Grammar Book

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Používáme, když mluvíme o věcech neskutečných, nepravděpodobných. Po spojce if=kdyby je čas minulý, v hlavní větě je podmiňovací způsob. If I had a million dollars, I would build a big swimming pool. Kdybych měl milion dolarů, postavil bych si velký bazén.

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná What would you do if you were the President? Co bys udělal, kdybys byl prezidentem? If he didn´t travel so much, he´d have more money. Kdyby tolik necestoval, měl by víc peněz.

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Doplň sloveso ve správném tvaru: 1)If I ……enough money, I ……. a car.(have, buy) 2)What ….you….if he …..you to marry him? (say, ask) 3)If the programmes …..better, I ……more TV.(be, watch)

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Rešení: 1)If I had enough money, I would buy a car. 2)What would you say if he asked you to marry him? 3)If the programmes were better, I would watch more TV.

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Questionnaire: What would you do if…? 1) If you found a lot of money in the street, would you: a) keep it? a) keep it? b) try to find the person who had lost it? b) try to find the person who had lost it? c) take it to the police? c) take it to the police?

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 2) If you saw a child stealing from a shop, would you: a) tell the child to stop? a) tell the child to stop? b) tell a shop assistant? b) tell a shop assistant? c) do nothing? c) do nothing?

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 3) If a shop assistant gave you too much change, would you: a) tell him/her? a) tell him/her? b) take the money and say nothing? b) take the money and say nothing?

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 4) If you found a suitcase on the pavement outside a bank, would you: a) take it into a bank? a) take it into a bank? b) take it to the police? b) take it to the police? c) take it home? c) take it home? d) leave it? d) leave it?

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná 5) If you found a friend´s diary, would you: a) read it? a) read it? b) give it to him/her without reading it? b) give it to him/her without reading it?

Podmínková souvětí – přítomná neskutečná Podmínková souvětí – přítomná neskutečná What would you do if you had a free year and a lot of money? If I………….. If I………….

Hodnocení vyučovací hodiny Přehlednost Přehlednost Názornost Názornost Vhodné pro výklad nového učiva Vhodné pro výklad nového učiva Větší pasivita ze strany žáků Menší prostor pro ústní projev Klady Zápory Klady Zápory

Poznámky k prezentaci Doporučuji rozdělit na více části. Dotazník mohou žáci dělat ve dvojicích, popř. vymyslet si svůj vlastní. Doporučuji rozdělit na více části. Dotazník mohou žáci dělat ve dvojicích, popř. vymyslet si svůj vlastní. Poslední úkol je možné zadat jako domácí. Poslední úkol je možné zadat jako domácí.