Život ve stínu středověkých hradeb projekt ZŠ Nové Hrady.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NIPOS TANEČNÍ A POHYBOVÁ VÝCHOVA z pohledu Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu 1) výzkum 2) vzdělávání 3) příklady.
Advertisements

Naše obec – Rožmitál p. Tř
Po stopách svaté Zdislavy z Lemberka
Ekologická výchova v Zoo Ostrava
Znojmo
ZŠ a MŠ Lhoty u Potštejna
Gotika Dějepis VY_32_INOVACE_305, 16. sada, D
klikej Malebné středověké městečko s hradbami kolem historického středu leží ve Středních Francích (Mittelfranken) na řece Tauber asi 70 km západně od.
Bezpečně do školy aneb Děti mění svět. Kde získat další prostředky? Například: grantový program Nadace Partnerství Na zelenou grantový program Nadace.
Ruční obracení snímků s hudebním doprovodem Jeruzalém v noci.
Olomouc.
Kostelec nad Černými lesy
Comenius – Projekt partnerství škol - Bilaterální projekt (2 země):  koordinátor  partner - Srpen 2008 – červenec 2010.
TÝMOVÁ SBOROVNA LEKTOŘI: Mgr. Tomáš Habart, Mgr. Adéla Lábusová
Malovací a poznávací zájezd do Českého Krumlova PO ŠKOLE DO ŠKOLY Tento projekt je spolufinancován Evropským Sociálním fondem a státním rozpočtem.
Hodnocení minulého projektu. klady - rozdělení žáků do skupin – každá skupina svého vedoucího - rozdělení trasy na jednotlivé úseky - zápisky i na zpáteční.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_590_ Svět středověkého hradu AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková.
Obsah předmětu Základní pojmy Umělecké styly
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
ICT – 2 – 3 – 36 HV Dětský sbor Anotace: Prezentace slouží k procvičení poslechových dovedností dětí a zopakování pojmů z hudební výchovy. Prezentace.
Vizovice Eliška Kratinová.
Starý Jičín 8.června Zde je realizován projekt CZ.1.07/1.1.07/ „Kritické myšlení jako nástroj formování osobnosti.
Ve znamení gotického slohu
Kultura.
Prezentace na téma vývoje bydlení člověka.
ŠVNS ZŠ Benešov nad Černou. Školní projektový tým Marie Žáková přírodopiszeměpis Josef Sviták ICT Martina Berová český jazyk Ivana Hokrová dějepis.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_849_8TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
VENKOV VE VRCHOLNÉM A POZDNÍM STŘEDOVĚKU 7. ročník.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
HUKVALDY. Zde je realizován projekt CZ.1.07/1.1.07/ „Kritické myšlení jako nástroj formování osobnosti žáka“
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Poznáváme antickou kulturu „ „Vzdělanost má trpké kořínky, ale sladké plody“ Aristoteles.
ZS1BP_IVU1 Interpretace výtvarného umění 1 Mgr. Alice Stuchlíková katedra výtvarné výchovy, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, Brno 5. a
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Galerie umění Karlovy Vary PERSPEKTIVY ČESKÉ MUZEJNÍ EDUKACE – květen 2016 Edukátorem snadno a rychle? Mgr. Lenka Tóthová.
HISTORY PARK LEDČICE Jaký je účel HISTORY PARKU? Seznamovat návštěvníky s historií naší krajiny, jejích obyvatel a způsobu života od pravěku po středověk.
 Dobrovolný svazek od roku 2000  9 obcí  Rozloha 205 km2  Cca obyvatel.
Po stopách UNESCO památek Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu Senovážné náměstí České Budějovice.
Anotace: Prezentace pro 7. ročník. K výkladu o životě v středověkém městě a městských právech. Slouží též k zápisu do sešitu a procvičení nových pojmů.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_8C_06_Praha Téma: Vlastivěda.
Škola v přírodě „Hrady a zámky“ ČESKÝ ŠTERNBERK 03. –
Úvod do historie, periodizace dějin, historické prameny OB21-VVP-HUM-DEJ-BUJ-M
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Magda Špačková Název materiálu: VY_12_INOVACE_CJ.6.Spc.09a_Arcimboldo Datum:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Mateřská škola Kyjovice
Živá kronika Projekt spolupráce MAS Krajina srdce
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Karolína Hejduková GP3MP_MGP Metodika galerijní pedagogiky 2013
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
Prezentace Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor
Setkání bývalých občanů Dolního Dvora žijících nyní v Německu dne 18
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_23_Hrad Helfštýn.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
4.ROČNÍK PŘEDMĚTY, KTERÉ SE VYUČUJÍ VE 4.ROČNÍKU, JSOU ROZDÍLNÉ OD 1. – 3. ROČNÍKU JEJICH NÁZVY JSOU – ČESKÝ JAZYK MATEMATIKA VÝPOČETNÍ TECH-
PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II. PROCENTA Výpočet základu Slovní úlohy II.
Studium dějin měst v Evropě, pojmosloví
Brána, ZŠ a MŠ založena jako církevní škola
Úvod do učiva dějepisu.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Název školy ZŠ a ZUŠ J. E. Purkyně Libochovice Autor Bc. Jiří Grüner
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
Transkript prezentace:

Život ve stínu středověkých hradeb projekt ZŠ Nové Hrady

hlavním cílem projektu je zmapování místních hradeb

do projektu bude zapojen 7.ročník do projektu bude zapojen 7.ročník (nyní 6.A – 16 dětí) (nyní 6.A – 16 dětí) předměty – dějepis, výtvarná výchova, český jazyk, hudební výchova, biologie předměty – dějepis, výtvarná výchova, český jazyk, hudební výchova, biologie

1.etapa: celkové zmapování (popis cesty podél hradeb, významná místa, počet domů ve středověku, počet obyvatel, řemesla) 1.etapa: celkové zmapování (popis cesty podél hradeb, významná místa, počet domů ve středověku, počet obyvatel, řemesla) 2.etapa: vytvoření mapky 2.etapa: vytvoření mapky 3.etapa: zastávky (zaměření na vybrané lokality) 3.etapa: zastávky (zaměření na vybrané lokality)

1.zastávka – dům u dolní brány Čj – popis domu, vymyslet pověst Čj – popis domu, vymyslet pověst Dě – historie, majitelé Dě – historie, majitelé Vv – kresba a malba, Vv – kresba a malba, fotografování fotografování

2.zastávka – bývalý špitál Bi – sbírka rostlin pro herbář Bi – sbírka rostlin pro herbář -zdravověda – středověká medicína -zdravověda – středověká medicína Vv – středověké léčení Vv – středověké léčení

3.zastávka - Nový zámek Hv – seznámení Hv – seznámení s osobnostmi (V.J.Tomášek, F.Goll, W.A.Mozart) s osobnostmi (V.J.Tomášek, F.Goll, W.A.Mozart) Čj – četba Novohradského divertimenta Čj – četba Novohradského divertimenta vystoupení pěveckého sboru Fermata (závěrečná konference) vystoupení pěveckého sboru Fermata (závěrečná konference)

4.zastávka – Český dům Dě - historie Dě - historie

5.zastávka – kostel a klášter Hv – významné osobnosti (P.Raymund, M.Chalupa, P.Rudolph, Hammer) Hv – významné osobnosti (P.Raymund, M.Chalupa, P.Rudolph, Hammer) -varhany – prohlídka, vznik, vývoj, technika hry, ukázka -varhany – prohlídka, vznik, vývoj, technika hry, ukázka

6.zastávka – „řemeslná ulička“ Čj - popis uličky Čj - popis uličky Dě - řemesla ve Dě - řemesla ve středověku středověku Vv - domovní znamení Vv - domovní znamení

poslední etapa studium pramenů z archivu (po internetu) studium pramenů z archivu (po internetu) počet obyvatel počet obyvatel řemesla řemesla matriky matriky nejčastější příjmení nejčastější příjmení