00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible 11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

DUVHOVNÍ PÉČE V NEMOCNICI
Německo září – 4. října.
Úvodní konference projektu Úvodní konference projektu.
Manažerská moudrost © Outward Bound – Česká cesta Outward Bound – Česká cesta, s.r.o.
Jen tak … Život se sestává z mnoha malých mincí,
Zdeněk a Katka Uhlíkovi
Školní parlament ZŠ Masarova Brno. Historie Historie parlament u nás funguje již 15 let neustále pracujeme na jeho koncepci původně jej vedl jeden pedagog.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Výzkum (pedagogického zhodnocení) volného času
Dobrovolnictví v české společnosti
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Bratrská jednota baptistů
Národní týden manželství „Šťastně až do smrti? Není to jen pohádka? Jak mít vztah, který vydrží...“ únor, 2015.
Švec Vlastimil - Krátká Jana - Kubiatko Milan - Pravdová Blanka
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
… ale taky protivný nepřítel … ROLE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ Počítač může být kamarádRadek Maca Co chceme? Chceme být zdraví a silní. Chceme být vzdělaní a.
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
Mentoring a Magistrát HR Know - How & Fórum personalistů Ing. Libor Peprný
Učíme se zkušeností, vše ostatní jsou jen informace. Experiential Learning v praxi.
KDO CO je PR OČ KDO CO je PR OČ. Roman Šebrle Změlík Robert.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
K OMUNIKACE. K ONFLIKT Zkuste napsat, co je konflikt? (Jak vzniká? Jaké má znaky?) Platí, že konflikt = hádka? Jakým způsobem je možné konflikty.
Sebeuvědomění a sebekontrola
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
TRADICE MODLITBY Vyrobilo centrum pro katechezi Olomouc, 2013.
Podklad pro diskusi o platbách za výuku RKD
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Naučíme vás komunikovat ?!
Diskuse u kulatého stolu na téma Sociálně prostorová diferenciace obyvatelstva a její vliv na kvalitu života ve městech a obcích České republiky Univerzita.
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Vítám Vás na soukromé televizní stanici,která právě začíná.
1 Změna – naše příležitost k úspěchu Obsah: 1.Úvod 2.Srdce změny – změna chování lidí 3.Osm kroků procesu změny podle Kottera 4.Závěr 5.Otázky k zamyšlení.
Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o Jak efektivně vést porady Eva Kaňáková, Casiopea, s.r.o. Mobil
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Věnováno příteli... Už nesvítí pro Tebe slunce, už nevnímáš tento svět, byls na této planetě zázraků, něžný a převzácný květ.
Faktory ovlivňující rozvoj pedagogických dovedností studentů Jana Stávková.
Projekt CHIPS Projekt k řešení sociálně-patologických jevů.
ETNOGRAFICKÉ INTERVIEW ● cíl: zjistit, jak zkoumané osoby interpretují svět kolem sebe ● raport - navození příjemné, uvolněné atmosféry ● informant - osoba,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Soutěž pro žáky z celé ČR „Nakresli mi svou planetu“ Cílem soutěže je zvýšit povědomí dětí o potřebě chránit naši planetu a upozornit je na nebezpečí,
Vzdělávání, výzkum a praxe územního rozvoje K možnostem vzájemné spolupráce.
Katedra sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě MU Projekty zaměřené na zvyšování životních a profesních perspektiv sociálně znevýhodněných skupin.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Domov Sue Ryder, o.p.s. „Šance pro důstojné stáří“ Mgr. Michaela Hronová, Domov Sue Ryder, o.p.s. Michelská 1/7, Praha 4 Tel:
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Strategický plán města Vodňany Setkání představitelů partnerských měst na téma plánování rozvoje Vodňany
R OZDÍLNOST INTERVENCÍ SOCIÁLNÍHO PRACOVNÍKA PŘI N ETSTREETWORKU A PŘI I NTERNETOVÉM PORADENSTVÍ Centrum Anabell, z. s. Mgr. Klára Gelnarová.
Srdečně vás vítáme Kdo jsme a co nabízíme? Jsme křesťanský sbor církve adventistů sedmého dne v Karlových Varech Chceme naplnit potřeby lidí žijících v.
Psát není tak složité, aneb pojďte s námi tvořit Metodický portál.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Zátěž a rizika povolání a optimismus učitele
DRAMATURGIE TEAMBUILDINGOVÝCH PROGRAMŮ (seminář)
Vztahy a pravidla soužití - rodina
Zážitková pedagogika ve výuce Etiky
Seminář 1 – Téma a úvod odborného textu
Šťastný, úspěšný, zdárný život x morálka, povinnost
Paměť a soustředění.
Jen tak … Život se sestává z mnoha malých mincí,
SLUNCE.
Prezentační a komunikační dovednosti
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Kritické myšlení v mateřské škole
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Vzdělání jako součást hodnotového zakotvení české společnosti
Volba povolání / střední školy
Transkript prezentace:

00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible

11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze.

22 Vyvstávají 2 otázky: 1. Co máme nyní? 2. Jak toto hlouběji promyslet a lépe prezentovat?

33 Příprava celokabinetní pracovní schůzky. Domlouvají se všechna CO, PROČ, KDY, JAK, KDE a KDO.

44 Den D Setkání všech členek KJP, seznamují se s projektem a postupem práce na formulaci poslání.

55 Pracovní schůzka má 2 části.

66 1. část Začínáme otázkou: CO VŠE MI LEŽÍ NA SRDCI, KDYŽ PROMÝŠLÍM VÝUKU?

77 Odpovědi hledáme ve chvíli tichého uvažování nad vlastní pedagogickou zkušeností. Každá si zapisujeme, co nás napadá.

88 Přátelská atmosféra setkání nás povzbuzuje tyto zkušenosti a myšlenky sdílet.

99 Tvorba plakátu nám pomáhá vše viditelně zaznamenat, uchopit a utřídit. Dobře vysvítá, co nás v pojetí výuky sjednocuje.

 10  Osobní reflexe a naslouchání ostatním podněcuje k DISKUSI.

 11  Osobní reflexe a naslouchání ostatním podněcuje k otázce: KDE JE PRO MĚ CESTA K RŮSTU?

 12  Osobní reflexe a naslouchání ostatním přivádí k uvědomění, jak MOC NÁS NAŠE PRÁCE TĚŠÍ.

 13  Výstup 1. části: „SLUNEČNÍ PLAKÁT“ a jeho přepis pro snadnější následné použití

 14  2. část Zamyšlení nad HODNOTAMI Souznění v této věci ovlivňuje úspěšný chod organizace, tj. naplňování jejího poslání.

 15  PTÁME SE: 1. Jaké hodnoty jsou pro Vás osobně důležité v životě?

 16  2. Jaké hodnoty Vás napadají jako důležité v souvislosti s Vaší rolí pedagoga na KJP FSV UK?

 17  3. Jaké hodnoty Vás napadají jako důležité z hlediska vzájemných vztahů na pracovišti?

 18  Vybrané odpovědi na otázky 2. a 3. sdílíme a třídíme v malých skupinách.

 19  Poté společně tvoříme plakát.

 20  Výstup 2. části: Plakát „HODNOTY, NA KTERÝCH CHCEME v KJP STAVĚT“ a jeho přepis

 21  Pracovat společně byla RADOST.

 22  Práce na formulaci poslání pokračuje po u promýšlením VIZE. Všechny členky kabinetu jsou přizvány, aby formulovaly svůj návrh.

 23  Návrhy vizí shromažďujeme, pročítáme a hledáme takový návrh, se kterým by nás souznělo co nejvíce.

 24  Podněty z celého projektu („slunce“, hodnoty, vize) jsme použily při formulaci POSLÁNÍ.

 25  Po připomínkovacím kole dospíváme ke všemi přijatému poslání.

 Konec  Text: Michaela Klírová / Fotografie: Filip Čejka / 2015 Hudba: Milan Tesař: Memory / kytarové duo P. Henel – J. Reiterman, 2001 Kontakt: Kabinet jazykové přípravy, Fakulta sociální věd, Univerzita Karlova v Praze Smetanovo nábřeží 6, Praha 1, Česká republika