00 KJP FSV UK uvádí Mission Possible
11 Impuls z Wulkowa podněcuje k zamyšlení nad posláním Kabinetu jazykové přípravy (KJP) FSV UK v Praze.
22 Vyvstávají 2 otázky: 1. Co máme nyní? 2. Jak toto hlouběji promyslet a lépe prezentovat?
33 Příprava celokabinetní pracovní schůzky. Domlouvají se všechna CO, PROČ, KDY, JAK, KDE a KDO.
44 Den D Setkání všech členek KJP, seznamují se s projektem a postupem práce na formulaci poslání.
55 Pracovní schůzka má 2 části.
66 1. část Začínáme otázkou: CO VŠE MI LEŽÍ NA SRDCI, KDYŽ PROMÝŠLÍM VÝUKU?
77 Odpovědi hledáme ve chvíli tichého uvažování nad vlastní pedagogickou zkušeností. Každá si zapisujeme, co nás napadá.
88 Přátelská atmosféra setkání nás povzbuzuje tyto zkušenosti a myšlenky sdílet.
99 Tvorba plakátu nám pomáhá vše viditelně zaznamenat, uchopit a utřídit. Dobře vysvítá, co nás v pojetí výuky sjednocuje.
10 Osobní reflexe a naslouchání ostatním podněcuje k DISKUSI.
11 Osobní reflexe a naslouchání ostatním podněcuje k otázce: KDE JE PRO MĚ CESTA K RŮSTU?
12 Osobní reflexe a naslouchání ostatním přivádí k uvědomění, jak MOC NÁS NAŠE PRÁCE TĚŠÍ.
13 Výstup 1. části: „SLUNEČNÍ PLAKÁT“ a jeho přepis pro snadnější následné použití
14 2. část Zamyšlení nad HODNOTAMI Souznění v této věci ovlivňuje úspěšný chod organizace, tj. naplňování jejího poslání.
15 PTÁME SE: 1. Jaké hodnoty jsou pro Vás osobně důležité v životě?
16 2. Jaké hodnoty Vás napadají jako důležité v souvislosti s Vaší rolí pedagoga na KJP FSV UK?
17 3. Jaké hodnoty Vás napadají jako důležité z hlediska vzájemných vztahů na pracovišti?
18 Vybrané odpovědi na otázky 2. a 3. sdílíme a třídíme v malých skupinách.
19 Poté společně tvoříme plakát.
20 Výstup 2. části: Plakát „HODNOTY, NA KTERÝCH CHCEME v KJP STAVĚT“ a jeho přepis
21 Pracovat společně byla RADOST.
22 Práce na formulaci poslání pokračuje po u promýšlením VIZE. Všechny členky kabinetu jsou přizvány, aby formulovaly svůj návrh.
23 Návrhy vizí shromažďujeme, pročítáme a hledáme takový návrh, se kterým by nás souznělo co nejvíce.
24 Podněty z celého projektu („slunce“, hodnoty, vize) jsme použily při formulaci POSLÁNÍ.
25 Po připomínkovacím kole dospíváme ke všemi přijatému poslání.
Konec Text: Michaela Klírová / Fotografie: Filip Čejka / 2015 Hudba: Milan Tesař: Memory / kytarové duo P. Henel – J. Reiterman, 2001 Kontakt: Kabinet jazykové přípravy, Fakulta sociální věd, Univerzita Karlova v Praze Smetanovo nábřeží 6, Praha 1, Česká republika