1 mBank Nová generace bankovnictví. 2 mBank – listopad 2007 – říjen 2008 mBank od svého spuštění v číslech: Web: Za rok: 5,8 mil. Denní průměr za poslední.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy z pohledu poradce
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Microsoft 5. Windows Live Essentials. Co je Windows Live Essentials ? Balíček moderních aplikací Dostupný zdarma V českém jazyce Další vývoj.
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
NAŠE DOSAVADNÍ ZKUŠENOSTI S PŘEDMĚTEM NOVÉ METODY VZDĚLÁVÁNÍ.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Reklamní právo v prax Oi Mgr. Libor Štajer, advokát CALL CENTRA NA PRAHU ROKU 2014 Petr Kůta
Zlepšování jakosti.
 EACT ve spolupráci s Deloitte a Atos Consulting zvou k účasti na SEPA Survey 2008, kde máme ojedinělou šanci poukázat na problémové body, které SEPA.
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
© NSZM ČR1 Zdravé město C H R U D I M Fórum, 11. dubna 2011.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
Jako intranet Bc. Jan Beneš. Intranet - obecná funkcionalita  sdílení dokumentů  diskusní fórum  databáze kontaktů  novinky a aktuality  firemní.
9. května 2012 Praha. Chci-li rozhodnout o tom jak a co mám měnit, zlepšovat, modernizovat, musím vědět PROČ TO DĚLÁM a PRO KOHO. Tedy znát ÚČEL……
použitelnost webu (usability)
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Firemní kultura - změna motivační strategie
Projekty OP VK ? Konference AŘG, Praha, 26. – Peter Krupka.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
9.Komunikace.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
NOVÝ STANDARD OSOBNÍHO BANKOVNICTVÍ
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Pořád od ženských slyšíme jejich pravidla. Teď je čas na mužská pravidla.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Internet a cestovní ruch
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Nové funkce v novém Skliku
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
1 Ex Libris Alma Nová generace knihovních služeb.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Roman Valeš Tomáš Kozák Roman Valeš Tomáš Kozák PEF Mendelu – Informační systémy a technologie – ZS 2012.
2001: Platební odysea Budoucnost internetového placení Právnická fakulta MU Brno,
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Služby internetu obr.: 1. WEB  WWW – (World Wide Web), také pouze zkráceně web v doslovném překladu "světová rozsáhlá síť“, neboli celosvětová síť 
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Elektronická pošta Název školy
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Ukázka struktury standardu Příloha článku Ověření standardů kvality komunitní školy − dílčí výsledky mezinárodního projektu.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Výhody u Rychlost Spolehlivost Je to levné Může obsahovat přílohy.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 4 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: březen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
1)O projektu Můj dům, moje město Organizátoři Organizátoři Obsah projektu, aktivity Obsah projektu, aktivity Časový harmonogram Časový harmonogram Výstupy.
Inf WWW – World Wide Web. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo.
Mgr. Petr Hanuš KOORDINÁTOR ODBORNÝCH SEKCÍ ASOCIACE POSKYTOVATELŮ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB ČR ŘEDITEL SEKCE SOCIÁLNÍCH SLUŽEB UNIE ZAMĚSTNAVATELSKÝCH SVAZŮ ČR.
Jak účast v klinickém hodnocení změnila můj život Jakub Kořínek 24 let.
Desatero problémů – „10P“
Inf Elektronická komunikace
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
CHARAKTERISTIKA INTERNETU
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Akční nabídka snížení sazeb a odhad nemovitosti ZDARMA!
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
Transkript prezentace:

1 mBank Nová generace bankovnictví

2 mBank – listopad 2007 – říjen 2008 mBank od svého spuštění v číslech: Web: Za rok: 5,8 mil. Denní průměr za poslední měsíc: 26,7k mFórum: registrací 70k+ příspěvků 190+ denně 7% pozitivní 7% negativní Prodej: Přes 150k klientů Téměř 240k účtů Přes 13 miliard CZK v depozitech Téměř 1,5 miliardy ve schválených hypotékách...

3 Budování komunity Blog a fórum jsou skutečně funkční marketingové nástroje, pokud se k nim přistupuje opravdově. Naše zásady zahrnují mimo jiné: 1) Neskrýváme se – naše příspěvky podepisujeme jasně jako mBank, nevytváříme falešné „spokojené klienty“, ani nikdy neútočíme na konkurenci (i když občas si rýpneme). 2) Necenzurujeme kritiku – mažeme jen sprosté, rasistické a jinak nepřijatelné výroky – kritiku, byť by byla podle nás neoprávněná, nemažeme, ale snažíme se s dotyčným diskutovat. 3) Reagujeme pokud možno často a všichni: mBank nemá „jeden hlas“ na on-line. Zaměstnanci jsou naopak aktivně vyzýváni k tomu, aby reagovali v oblasti, na niž se specializují. Fórum sleduje velmi pravidelně i generální ředitel. 4) Fórum není vata – pokud je možné navrhované vylepšení implementovat, rádi to uděláme 5) Je-li problém, řešíme ho: můj kolega Tomáš Vokroj má jako část svých pracovních povinností pomoc klientům, kteří hlásí své problémy prostřednictvím mFóra, zároveň dohlíží na kvalitu odpovědí zasílaných mailem z 6) Nechceme ustrnout: mBank blog ještě zdaleka není v takové podobě, jako bych si přál: příspěvky by měly být přinejmenším jednou týdně, od různých lidí, také nám chybí blogroll. 7) On-line „život“ je fajn, ale snažíme se čas od času se svými klienty setkat i v reálném světě. Neformálně, jako kamarádi – v Praze byl mPub a další akce připravujeme i pro regiony (nyní v souvislosti s prvními narozeninami). Vynaložený čas a námaha se mnohokrát vrátí: mBank se stala „love brandem“, i díky jinému stylu komunikace – mluvíme jako naši klienti, nechceme používat bankovní žargon. Lidé si navzájem radí, také nám okamžitá zpětná vazba pomohla mnohokrát v reálném čase identifikovat problémy, které by přes call centrum nebo jinými kanály trvalo déle vyřešit. Jakkoliv může (a často to tak je) fórum vypadat negativně, titíž lidé nás velmi důrazně brání kdekoliv jinde: stačí napsat nikoliv kritický, ale nedostatečně pozitivní článek o mBank a komentáře pod článkem se změní na naši reklamu – a my pro to nemusíme udělat vůbec nic. Od června funguje mRada, a naše plány do budoucna jsou stejně ambiciózní v oblasti budování komunity jako v prodeji (kde v nejbližších dnech dosáhneme hranice 100k klientů, plánované původně na konec roku 2010.

4 Používáme Picasu, Google Maps, Gtalk, Analytics, YouTube Používáme nejen web 2.0 služby, ale snažíme se aktivně monitorovat i další místa, kde je o nás řeč: webmarketing nekončí na jsme aktivní na serverech nyx.cz, finexpert, okoun, reagujeme na blozích.