Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.4.00/21.1621 Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ORGANICKÉ LÁTKY + KYSLÍK
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
NEŽIVÁ PŘÍRODA Prvouka 3. ročník Opakovací hra Gabriela Mikulková 2013.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Vzduch Mgr. Helena Roubalová
Neživá příroda - vzduch
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚĎA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – VZDUCH
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Neživá příroda - vzduch
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚĎA.
ATMOSFÉRA Vzdušný obal Země Video: počasí, klima, tornádo a hurikán.
Životní projevy rostlinné buňky Mgr. Helena Roubalová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – atmosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Atmosféra Země, Atmosférický tlak
Ch_093_Prvky_Vlastnosti a použití chemických prvků-Kyslík
VY_32_INOVACE_13_VZDUCH Anotace Rozšíření poznatků o vzduchu Autor
Krajina a životní prostředí
Vzduch Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
Atmosféra – vzdušný obal Země
Člověk a jeho svět 4. ročník
Opakování voda, vzduch.
Atmosféra VY_32_INOVACE_00_ATMOSFÉRA autor: Helena Nováková
VZDUCH.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA.
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl,
Vzduch Vzduch je směs plynů tvořící plynný obal Země - atmosféru - sahající až do výše asi 1000 km.
Dýchací soustava PLÍCE.
Vznik a vývoj atmosféry Země
VZDUCH Složení a význam © Mgr. Petra Vojtěšková, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Voda a vzduch 2. VZDUCH RZ Důležitý k dýchání Důležitý k dýchání Směs: Směs: Kyslík 21 % Kyslík 21 % Dusík 78 % Dusík 78 % Ostatní plyny 1.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života - Vzduch Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Andrea Brogowská Název prezentace (DUMu): Vzduch Tematická oblast:Ekologie Ročník:1. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Plíce. Stavba plicních váčků : PLÍCE JE PÁROVÝ ORGÁN, KTERÝ UMOŽŇUJE VÝMĚNU PLYNŮ.MEZI KRVÍ A VZDUCHEM. : DO ALVEOL SE DOSTÁVÁ VZDUCH, KYSLÍK DIFUNDUJE.
VY_32_INOVACE_Vac_I_14 Atmosféra Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor:Mgr. Jiří Hajn Název DUM:Atmosféra Název sady:Přírodopis – geologie Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_Inovace_
 AUTOR: Ing. Tereza Kovalská  NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Projevy života  ROČNÍK: 6. ročník ZŠ  VZDĚLÁVACÍ OBLAST:Člověk a příroda  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Přírodopis.
VY_32_INOVACE_07_PRV_Vzduch
8. ročník ZŠ. Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: Mgr. Ortová Iveta Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_2C_11_Vzduch.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Projevy života, třídění organismů
Přechod rostlin na souš
Rostliny.
VZDUCH Vzduch je všude kolem nás. Tvoří obal kolem země – atmosféru. Většinou ho nevidíme. Vidíme, když fouká vítr a poletuje listí nebo sněhové vločky.
Součásti neživé přírody
6. ATMOSFÉRA VY_32_INOVACE_11_Z4
Vzduch Materiál byl vytvořen v rámci projektu
Vzduch Vzduch.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
Název školy Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 Autor
Podmínky života na Zemi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_15_Atmosféra
Prezentace – výklad učiva
Vzduch.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.4.00/21.1621 Tematický celek: PŘÍRODOVĚDA Téma: Vzduch Klíčová slova: dýchání, plyn, rostliny, živočichové, proudění vzduchu Ročník: 3 Vytvořila: Mgr. Dagmar Šišková ČÍSLO MATERIÁLU: VY_52_INOVACE_PŘ.12.3.Vzduch ANOTACE: materiál slouží k osvojení učiva METODIKA: prezentace slouží k předvedení na interaktivní tabuli Duben 2012

Kde najdeme vzduch Vzduch: je všude kolem nás je to plyn poznáme ho podle projevů: např. vítr potřebujeme ho k dýchání ( dýchají rostliny i živočichové) Složení: kyslík ( vdechujeme, vydechujeme oxid uhličitý, umožňuje hoření), dusík

Vzduch obsahuje: Vzduch v nižších vrstvách je směsí těchto plynů: Dusíku kyslíku Argonu a jiných plynů Vyšší procento vodních kapiček ve vzduchu dává vzniknout mlze

Vzduch ( v půdě, dýchání)

Větrné elektrárny

Využití větrné energie Větrné čerpadlo v USA

pokus Najdi způsob, jak dokázat přítomnost vzduchu okolo nás -------------------------------------------------------- Pokud si žáci neví rady, učitel jim podskytne nápovědu (pomocí papírového hada, papírového vějíře atd.)

Zdroje: http://cs.wikipedia.org/wiki/Vzduch Jarmila Mladá,Ladislav Podroužek: Prvouka pro 3. ročník základní školy, SPN, Praha 2003, str.24 http://cs.wikipedia.org/wiki/Vzduch