Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
III/2 XVII AB
Advertisements

MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Malování v MALOVÁNÍ Copyright © 2006 PaedDr. Hana Horská.
Základy focení – Zlatý řez a formáty souborů ve fotografii
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
Malování ve Windows Počítačová grafika
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_175_IT 6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Zoner Callisto.
VY_I/2_INOVACE_64_WordPad
programové vybavení počítače
RASTROVÁ A VEKTOROVÁ GRAFIKA
Aplikace dodávané s OS - Windows
Jednoduché aplikace ve Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_aplikace_widows Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Vzdělávací oblast: Informační a komunikační.
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
OS Windows. Tento operační systém byl vytvořen pro snazší ovládání počítače běžnými uživateli. Například stačí jednou definovat připojená zařízení (tiskárny…)
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
ADOBE PHOTOSHOP Martin Vašátko. PŘEHLED GRAFICKÝ EDITOR AKTUÁLNÍ VERZE CS3 (10.) ČESKY *.PSD.
Gimp se představuje První pohled…. GIMP 1.Je to v podstatě Photoshop zdarma, ale tím není myšleno „pro chudé…“ 2.Oproti Photoshopu má GIMPík několik omezení:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Inovace bez legrace CZ / /01
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Počítačová grafika.
Základní pojmy Grafiky
Počítačová grafika.
Textový procesor (MS Word)
MALOVÁNÍ.
Počítačová grafika a prezentace 1 Radek Pinc
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Počítačová grafika - teorie Autor:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Malování – popis programu
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Počítačová grafika a prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Informatika Autor: Mgr. Marie Makovská 36.1 Malování.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Textový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je MGR. MILOŠ NYGRÝN.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
G IMP. Gimp je bitmapový grafický editor s částečnou podporou vektorové grafiky Lze s ním vytvářet grafiku pro web, upravovat fotografie Čeští uživatelé.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
Počítačová grafika a CAD 1 Ukládání obrázků do různých formátů.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Počítačová grafika VY_32_inovace_01_infgrafika_05 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: březen 2014 Předmět:Informační technologie Ročník:8. ročník.
Počítačová grafika Vektorový a grafický editor Zoner Callisto Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné.
Nabídka START VY_32_INOVACE_08_16_nabídka start. Nabídka START V levém dolním rohu na hlavním panelu Většinou je zde napsán nápis START či tlačítko se.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Operační systém Windows
Operační systém Windows
Grafické programy - opakování
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
WORDPAD Textový dokument.
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Převod objektů mezi formáty
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
Autor výukového materiálu:
Transkript prezentace:

Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.

Základy ovládání operačního systému II Aplikace v operačním systému malování textový editor WordPad kalkulačka poznámkový blok

Základy ovládání operačního systému II Malování jednoduchá tvorba objektů, jednoduché ovládání objekt nelze editovat (pouze opravovat pomocí jiných nástrojů) různé grafické formáty (bmp, jpeg, tiff, gif, png)

Základy ovládání operačního systému II Malování – panely nástrojů výběr libovolného tvaru výběr obdélníkového tvaru plechovka guma a barevná guma kapátko tužka lupa štětec

Základy ovládání operačního systému II Malování – panely nástrojů sprej text úsečka křivka obdélník mnohoúhelník elipsa zaoblený obdélník

Základy ovládání operačního systému II Kalkulačka pro výpočet jednoduchých i složitých příkladů standardní a vědecká (v nabídce zobrazit) kopírování výsledku a jeho zápis do jiné aplikace

Základy ovládání operačního systému II Kalkulačka Vypočtěte na počítači: Výsledky: