Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách
první koncept kamenných prodejen farmářských potravin v ČR zaměření na kvalitní potraviny českého původu preference malých a střední farmářů a výrobců obchodní síť budovaná prostřednictvím franšízy Náš GRUNT
Kamenné prodejny
Sortiment prodejen český původ malý a střední dodavatel kvalita surovin a hotového výrobku odpovídající složení tradiční výrobní postupy minimum umělých dochucovadel hygiena výroby
Sortiment prodejen Maso, uzeniny Mléko, jogurty, sýry Pečivo Ovoce, zelenina Zavařeniny, koření, houby Mošty, pálenky, …
Náš GRUNT se zrodil ze dvou myšlenek jeho zakladatelů dostat to nejlepší na náš stůl podpořit české výrobce a dodavatele …oboje ve spojení s fungujícím businessem Myšlenka Náš GRUNT
„Vybudovat síť regionálních prodejen poctivých českých potravin po celé ČR“ Aleš Kotěra » spoluzakladatel společnosti » řídí vztahy s partnery a dodavateli Jiří Málek » spoluzakladatel společnosti » řídí marketing a vnitřní chod firmy Naše vize
2010 – otevřena první prodejna a první franšíza 2011 – celkem 10 prodejen 2012 – expanze na Moravu, jednání v SR, vyšší podíl lokálních dodavatelů nový brand Náš GRUNT 2012 – 20 prodejen, centrální sklad /aktuálně otevřeno 18 prodejen, 2 před dokončením/ Rozvoj společnosti
Obchodní síť přes 150 lokálních dodavatelů přes 500 centrálních položek
Celkem 50 prodejen v ČR do 3 let – z toho alespoň 5 vlastních Expanze na sousední zahraniční trhy Nové prvky a služby konceptu Užší spolupráce s dodavateli – vlastní receptury a výrobky Střednědobý plán
Ověřené know-how Výběr lokality Příprava a realizace prodejny HR a právní poradenství Vstupní a průběžná školení Příručky a manuály Doporučení dodavatelé Výběr místních farmářů Centrální logistika a doprava zboží Marketingová a PR podpora Web a sociální sítě Podpora při vedení prodejny Trvalé budování značky Stálá zlepšení ve formě nových služeb a prodejních nástrojů Franšíza Náš GRUNT
Aleš Kotěra jednatel společnosti t: m: w: Chcete se dozvědět víc?