Franchise Days Prague 2012, 9. - 10. 11. 2012, Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Právních služeb firmy proMIKRO s.r.o.
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
Vyskytuje se ve třech rovinách:
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Představení společnosti
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Příležitosti a hrozby rozvíjejících se trhů BRICS Ing. Olga Girstlová
Komenský by se radoval aneb škola hrou
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Place – místo prodeje (distribuce)
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
PRAVÉ VALAŠSKÉ Regionální ochranná známka Ing. Kateřina Sobotková MAS Rožnovsko
Realitní společnost ČS - květen strana 2 Aktuální stav franšízové sítě RSČS RSČS je plně profitabilní a stále 100% dceřiná společnost České spořitelny,
Návrh strategie PMF 2015 – Očekávané změny a trendy v HR v příštích 4 letech  Zvyšování efektivity všech HR procesů  Velký důraz na profesionalitu.
Jan Hummel Fruitisimo.
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Koncept farmářských prodejen
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Franchisa. Co je franchisa Za úplatu poskytnutí vyzkoušeného podnikatelského konceptu/modelu/ značky a podpory jiným podnikatelům. Podnikatel Franchisant.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Organizace a organizování podniku
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
13. ročník mezinárodní konference Investment & Business Forum, Ostrava Role FDV v rámci dalšího profesního vzdělávání Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
L O společnosti - Rodinná společnost Matějovský byla založena v první polovině 90. let - Více než 20 let je úspěšným výrobcem ložního povlečení a jedničkou.
Aktuální výzvy z operačních programů. Integrovaný regionální operační program Srpen –silnice II. a III. tříd (průběžná výzva) –Provozní a animační náklady.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Projekt MAP Turnovsko. Cíl projektu  podpora a rozvoj spolupráce zřizovatelů, škol a ostatních aktérů ve vzdělávání v rámci ORP Turnov  vytváření Místního.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Marketingový plán podniku
Tel: U Nisy 745/ 6a , Liberec 3 - Jeřáb Tel: 
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Konzervárenská výroba
Spolek pro budování a implementaci softwarových open-source nástrojů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
VŠCHT Praha Ústav konzervace potravin říjen 2017
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách

první koncept kamenných prodejen farmářských potravin v ČR zaměření na kvalitní potraviny českého původu preference malých a střední farmářů a výrobců obchodní síť budovaná prostřednictvím franšízy Náš GRUNT

Kamenné prodejny

Sortiment prodejen český původ malý a střední dodavatel kvalita surovin a hotového výrobku odpovídající složení tradiční výrobní postupy minimum umělých dochucovadel hygiena výroby

Sortiment prodejen Maso, uzeniny Mléko, jogurty, sýry Pečivo Ovoce, zelenina Zavařeniny, koření, houby Mošty, pálenky, …

Náš GRUNT se zrodil ze dvou myšlenek jeho zakladatelů dostat to nejlepší na náš stůl podpořit české výrobce a dodavatele …oboje ve spojení s fungujícím businessem Myšlenka Náš GRUNT

„Vybudovat síť regionálních prodejen poctivých českých potravin po celé ČR“ Aleš Kotěra » spoluzakladatel společnosti » řídí vztahy s partnery a dodavateli Jiří Málek » spoluzakladatel společnosti » řídí marketing a vnitřní chod firmy Naše vize

2010 – otevřena první prodejna a první franšíza 2011 – celkem 10 prodejen 2012 – expanze na Moravu, jednání v SR, vyšší podíl lokálních dodavatelů nový brand Náš GRUNT 2012 – 20 prodejen, centrální sklad /aktuálně otevřeno 18 prodejen, 2 před dokončením/ Rozvoj společnosti

Obchodní síť přes 150 lokálních dodavatelů přes 500 centrálních položek

Celkem 50 prodejen v ČR do 3 let – z toho alespoň 5 vlastních Expanze na sousední zahraniční trhy Nové prvky a služby konceptu Užší spolupráce s dodavateli – vlastní receptury a výrobky Střednědobý plán

Ověřené know-how Výběr lokality Příprava a realizace prodejny HR a právní poradenství Vstupní a průběžná školení Příručky a manuály Doporučení dodavatelé Výběr místních farmářů Centrální logistika a doprava zboží Marketingová a PR podpora Web a sociální sítě Podpora při vedení prodejny Trvalé budování značky Stálá zlepšení ve formě nových služeb a prodejních nástrojů Franšíza Náš GRUNT

Aleš Kotěra jednatel společnosti t: m: w: Chcete se dozvědět víc?