ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Advertisements

Přiřaď k pomůcce povolání
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Řazení událostí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŽIVOČICHOVÉ V LESÍCH Kmen: MĚKKÝŠI.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Členovci - pavoukovci Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘEKNI, KAM PATŘÍM Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Tato prezentace je věnována všem mladým a vášnivým houbařům. Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Numbers Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu a veškeré obrázkové fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Pojmenuj domácí zvířata
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
Hmyz v lese Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Bezobratlí škůdci lesa
Členovci Prezentace na téma Členovci..
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Lidské rasy, národy, jazyky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se základními poznatky o třídě korýšů.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Poznej volně žijící zvířata
Křížovka – příbuzenské vztahy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Rodokmen Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky se základními znaky a systematickým.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Les - živočichové. slimák popelavý páskovka hajní.
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_18_Hmyz Téma: Hmyz
HMYZ S PROMĚNOU NEDOKONALOU
Hmyz v lese.
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Transkript prezentace:

ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES vědomostní hra -Vše má svůj řád III.- Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci z nabízených organismů vybírají ty správné a systematicky je přiřazují. Využívají interaktivitu a šipkou přitahují správné odpovědi. Pro kontrolu je v závěru přehled vypracován. Vyučující k dosažení tohoto cíle použije tuto prezentaci, v tomto případě nazvanou Vše má svůj řád III. Autor: Jitka Dvořáková Datum vytvoření: říjen 2012 Jazyk: čeština Vzdělávací oblast: člověk a příroda Obor: přírodopis Průřezové téma: environmentální výchova Tematický okruh: ekosystémy Učivo: poznávání a zařazování daných zástupců běžných lesních organismů Očekávaný výstup: žák rozlišuje a porovnává jednotlivé skupiny živočichů (měkkýši, členovci), určuje vybrané živočichy, zařazuje do hlavních taxonomických skupin Speciální vzdělávací potřeby : žádné Klíčová slova: lesní živočichové – měkkýši a členovci Druh učebního materiálu: prezentace, tematická hra Cílová skupina: žák II.stupně – 6. ročník Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 12 – 15 let

MĚKKÝŠI stonožka pásovka škvorová hajní sekáč mravenec lesní slimák popelavý

ČLENOVCI – pavouci a sekáči mnohonožka zemní lumek velký mravenec lesní sekáč křižák obecný

ČLENOVCI - roztoči kuklice největší klíště obecné roháč obecný žluťásek řešetlákový mrchožrout čtyřtečný

ČLENOVCI - korýši stinka obecná mravenec lesní obaleč modřínový mšice zelená chvostoskok

HMYZ - blanokřídlý bekyně mniška mravenec lesní klíště obecné lumek velký mšice

HMYZ - stejnokřídlý sekáč mravenec lesní červenka obecná střízlík obecný mšice

MOTÝLI světluška menší roháč obecný lumek velký bekyně mniška obaleč modřínový

BROUCI lýkožrout tesařík dubový smrkový pásovka hajní roháč obecný světluška menší

SPRÁVNÉ URČENÍ ORGANISMŮ Měkkýši: pásovka hajní, slimák popelavý Členovci-pavouci a sekáči: křižák obecný, sekáč Členovci-roztoči: klíště obecné Členovci-korýši: stinka obecná, chvostoskok Hmyz blanokřídlý: lumek velký, mravenec lesní Hmyz stejnokřídlý: mšice Motýli: bekyně mniška, obaleč modřínový Brouci: lýkožrout smrkový, světluška menší, roháč obecný, tesařík dubový