Umění efektivní komunikace: "Být znamená být vnímán." Česká televize & Centrum andragogiky Martin Krafl Praha 19. 3. 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnikat je když....? Realita Ivan PilnýHradec Králové prosinec 2011.
Advertisements

Další vzdělávání obyvatel Prahy pohledem jeho poskytovatelů a účastníků Závěry z kvalitativních šetření Pavel Kuchař CHEVAL s.r.o.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Občanská výchova Tematická oblast: Člověk.
Komu se nelení, tomu se školení… 1. Co to vlastně je Public relations? 2. Co v těch novinách zase píšou? 3. Jaké máme publikum? 4. Jak se dělají noviny.
Žánry a formáty Žánr (druh, rod, způsob, styl, sloh) je obecné pojmenování pro všechny materiály (díla) se společnými znaky žánrové oblasti např. v literatuře.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_593_VyOv8 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Výchova k občanství.
Média, PR a virtuální svět , VŠB – TU Ostrava.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Centrum nových strategií muzejní prezentace =
EVENT MARKETING.
Současná česká a světová literatura
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Zdravotnictví řízené občanem Pavel Vepřek Tým DG plus.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Media relations – základní vymezení
OKD, a.s. TĚŽEBNÍ SPOLEČNOST versus VEŘEJNOST Petra Mašínová ředitelka PR a komunikace OKD, a.s.
TV042, TV110/ Masová komunikace
MENTORING PO ROCE Věra Staňková Moravská asociace podnikatelek a manažerek (MAPM)
VY_32_INOVACE_PSYM25860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Sociální vztahy Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace Interakce Interpersonální vztahy Sociální vztahy.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Krizová komunikace Co je to krize Krize – media a novináři
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
Mediální systém jeden ze subsystémů sociálního systému (soustava elementů n. subsystémů, institucí a jednotek v sociálních rolích) Slovník. Med kom., s.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
Tiskový mluvčí jako profese
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Shrnutí základních tématických okruhů
1 Manager nebo leader? -Management je pozice -Leadership je volba (rozhodnutí) -Potřebujeme management i leadership -Management a leadership je všude kolem.
Shrnutí základních tématických okruhů
DVOJITÍ AGENTI. Čím je tiskový mluvčí Nedostatkové zboží. Ale nutnost. Alespoň externě, na částečný úvazek či v rámci stávajícího pracovního úvazku.
Kresba.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
360° zpětná vazba Workshop
Masmédia.
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Být leader může být vyčerpávající, zvlášť, když pořád šlapete na plyn.
Tiskový mluvčí a media relations Cvičení , od 14:00 do 15:30 Ing. Martin Švehla
1 Neziskové organizace Neziskovky jsou nedělitelnou součástí občanské společnosti a jako takové mají nezastupitelnou roli v rozvoji demokracie a řešení.
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Skupinová dynamika.
Předmět INFORMATIKA nás učí orientovat se v množství informací
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vůdcovství Doc. PhDr. Jan Neuman, CSc. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem Hlavního.
DOPRAVNÍ FÓRUM ÚSTECKÉHO KRAJE Téma: Profese řidiče z pohledu veřejného mínění. PhDr. Přemysl WOLF.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
ŠVÝCARSKÝ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ A MOŽNÉ INSPIRACE Z NĚJ PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM
Fórum pro žadatele Diskusní fórum určené žadatelům o dotace z ROP MS o dobré praxi a obtížích při přípravě projektů.
SUPERVIZE z Jak se učit ze zkušenosti svého týmu? Mgr. et Mgr. Veronika Víchová CACIO 8.září 2016
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Společenská odpovědnost firem
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Vztahy mezi lidmi Percepce a komunikace Sociální a masová komunikace
Media relations Přednáška ve 12:15 – 13:45
Shrnutí základních tématických okruhů
Konflikt, koření života
Informatika v devítce přehled. Úvodní povídání ● Co znamená pro koho informatika ● Cíle pro první půlrok ○ Rozumět principům komunikace (historie, vývoj,
SETKÁNÍ S RODIČI Gymnázium v Bystřici nad Pernštejnem
Publicistický styl - úvod
Místo lidských zdrojů ve znalostní ekonomice
MÉDIA A KOMUNIKACE.
Transkript prezentace:

Umění efektivní komunikace: "Být znamená být vnímán." Česká televize & Centrum andragogiky Martin Krafl Praha

O čem budeme hovořit Dnešní role mluvčích a PR-istů Umění komunikace Profese komunikátorů Vývoj médií Výměna zkušeností

Profesionální komunikátor Kvalifikovanost Důvěryhodnost Loajalita Potlačení osobního názoru

Realita je to, co lidé vnímají Z hlediska komunikace: Krize není to, co se opravdu stalo. Krize je to, co si lidé myslí, že se stalo. Komunikujte to, co lidé očekávají. Vžijte se do psychologie druhé strany.

Profese mediálních komunikátorů Komunikátor jako „čínská zeď“ Komunikátor jako „záchranář“ Komunikátor jako „vlivný manažer“ Komunikátor jako „objekt zájmu“ Komunikátor jako „reprezentant“ Komunikátor jako „šéf týmu“ Komunikace interní i externí Komunikátor / Komunikátorka

Média Novináři nejsou nepřátelé! Jen vidí realitu z jiné perspektivy než vy! PRESS

Vývoj médií 10 – 12 let / stagnace nebo revoluce Tsunami informací Technické změny: news live, satelit, obsazení frekvencí, mobilita, news on-line, blogování, internet, digitalizace Ekonomičnost x kvalita Komercializace a bulvarizace

„Žurnalisté, dokonce i ti zkušení a proslavení, mají sklon psát o sobě, jako by byli partou zoufalých pisálků těkajících od jedné propadenosti ke druhé, které žene kupředu nikoli vědomí jejich občanské povinnosti, ale snaha zvítězit nad konkurencí, stát se slavným nebo někoho pomluvit. Ale na konci se vše k dobrému obrátí. Omyly, vyslovené lži, zklamání důvěry, nafouknutá vyúčtování výdajů, cesty financované PR firmami, útoky na charakter osob, nezáživné redakční sloupky, osočování, vymlouvání se, vynechávání faktů, komolení jmen, lhostejnost, zapomnětlivost, předsudky, zlomyslnost, pochlebování – to všechno se každý večer dostává do novin a do zpravodajských pořadů, aby se to nakonec jakýmsi čarovným proutkem velkého kouzelníka proměnilo ve zlato informací tak nezbytných a podstatných pro každého občana, ve zlato břitkých a kritických komentářů, ve zlato demokratické debaty. Jak? No prostě zázrak.“ John Lloyd, Financial Times

Mediální kvantita versus kvalita Množství nabízených informací versus možnosti zpracování informací Know-how zacílení informací komu – kdy – co - jak Přesvědčivá fakta versus novinářský příběh

Efektivní komunikace Teoretické postupy = nápověda Flexibilita = cesta k řešení Intuice a zkušenost = výhra