Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Mobilní služby a reklama
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Marketingová komunikace v kultuře
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Odkud brát nováčky a nekrást? Michal „Manik“ Havelka KoRH.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
9.Komunikace.
Manažerské informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
1 IRDA: Chování zákazníků v digitálním věku. Robert Němec RobertNemec.com, s, r. o.
Nové funkce v novém Skliku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Tribuna českého obchodu TZB
Karta Toulavka 2017.
Základy online marketingu pro startupy
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Média.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Vysoká škola technická a ekonomická
Měření online reklamy v cestovním ruchu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Atraktivní zaměstnavatel
Marketing vtipně 1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.

Definice co chceme propagovat V čem jsem dobří Co chceme získat

Definice cílové skupiny

Definice cílů reklamní kampaně Kolik lidí přijde Kolik lidí se zaregistruje Kolik lidí koupí

Marketingový mix - Internet (seo, ppc, direct marketing, cílená display reklama) - PR - Tisk (oborové časopisy, noviny) - Outdoor (billboardy, akce, veletrhy) - Radio, Televize

Základem je SEO

dřív, než začnu dělat web! - title, url, H1, H2 - zpětné odkazy (pozor na pravidla) - texty, site maps, atd

Další internetová reklama seo, ppc, (sklik, ad-fox, billboard.cz, google adwords a další) direct mailing, (seznam.cz, centrum.cz a další oborové weby) cílená display reklama (oborové weby, sekce)

PR

Další reklama -Tisk (oborové časopisy, noviny) - Outdoor (billboardy, akce, veletrhy) - Radio, Televize

Všecko se musí měřit Visits / unikátní lidé PV Spend time Konverze Loajalita

Děkuji za pozornost Jirka Pilnáček,