Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Definice co chceme propagovat V čem jsem dobří Co chceme získat
Definice cílové skupiny
Definice cílů reklamní kampaně Kolik lidí přijde Kolik lidí se zaregistruje Kolik lidí koupí
Marketingový mix - Internet (seo, ppc, direct marketing, cílená display reklama) - PR - Tisk (oborové časopisy, noviny) - Outdoor (billboardy, akce, veletrhy) - Radio, Televize
Základem je SEO
dřív, než začnu dělat web! - title, url, H1, H2 - zpětné odkazy (pozor na pravidla) - texty, site maps, atd
Další internetová reklama seo, ppc, (sklik, ad-fox, billboard.cz, google adwords a další) direct mailing, (seznam.cz, centrum.cz a další oborové weby) cílená display reklama (oborové weby, sekce)
PR
Další reklama -Tisk (oborové časopisy, noviny) - Outdoor (billboardy, akce, veletrhy) - Radio, Televize
Všecko se musí měřit Visits / unikátní lidé PV Spend time Konverze Loajalita
Děkuji za pozornost Jirka Pilnáček,