Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Prezentace PROJEKTU SENIOR POINT
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Destinační management TO Jeseníky-východ

Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Prezentace turistické oblasti
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Stezka technických atraktivit
Celkový záměr Podpora a propagace informačního systému pro mládež (ISM) − vytvořit systém podporující trvale udržitelný rozvoj zájmového a neformálního.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Aktivity Sdružení automobilového průmyslu v oblasti vzdělávání Předkladatel: Jiří Černý, viceprezident TPCA Czech a viceprezident AutoSAP 75. zasedání.
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Marketingová Strategie Strategie.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
JAZYKOVÉ MUTACE WEBU : česká, anglická, německá, polská s možností přidání dalších jazykových mutací Cílem tohoto internetového portálu.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Brno 25. listopadu 2008.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Seminář pro studenty a odborníky v cestovním ruchu 26. dubna 2016.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Karta Toulavka 2017.
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Informace o úpravách webu
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Značka „Českosaské Švýcarsko
Přehled o esperantu v českých médiích
Transkript prezentace:

Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu

Kampaň na podporu DCR Cíl: opustit tradiční stereotypy při propagaci DCR, koncentrace na zážitky Kampaň na podporu DCR od dubna do listopadu 2010 – televize, print, outdoor, internet… - dvě hlavní vlny (jaro a podzim) Po celou dobu: internetová a printová kampaň Spotřebitelé kampaň vnímají jako jednotnou, s akcentem na jednotlivá témata a sezónnost. Předpokládaná částka: 50 milionů vč. DPH

Dny domácího cestovního ruchu Možnost ukázat na význam DCR a prezentovat jej vůči médiím, odborníkům i veřejnosti Seriál akcí na propagaci turistické nabídky v Česku Červen – září 2010

Nový portál Kudy z nudy Pro veřejnost: atraktivnější vzhled portálu, snadnější a rychlejší vyhledávání Pro podnikatele: možnost spravovat svůj profil, statistiky návštěvnosti jejich prezentace, kampaň na podporu portálu Pro odbornou veřejnost: možnost vlastního profilu (vkládat akce, fotografie, aktivity) Zapojení portálu do sociálních sítí (rozvoj stránek KzN na Facebooku, videokanál na Youtube, soutěže, hry)

Turistická informační centra Systém sledování návštěvnosti Propagační materiál pro TIC – mapa atraktivit Kampaň pro TIC – zejména v regionálních médiích, propojení aktivit Kudy z nudy s OTIC, propagace v rámci DDCR

Děkuji za pozornost a Přeji Vám krásný den!