Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu
Kampaň na podporu DCR Cíl: opustit tradiční stereotypy při propagaci DCR, koncentrace na zážitky Kampaň na podporu DCR od dubna do listopadu 2010 – televize, print, outdoor, internet… - dvě hlavní vlny (jaro a podzim) Po celou dobu: internetová a printová kampaň Spotřebitelé kampaň vnímají jako jednotnou, s akcentem na jednotlivá témata a sezónnost. Předpokládaná částka: 50 milionů vč. DPH
Dny domácího cestovního ruchu Možnost ukázat na význam DCR a prezentovat jej vůči médiím, odborníkům i veřejnosti Seriál akcí na propagaci turistické nabídky v Česku Červen – září 2010
Nový portál Kudy z nudy Pro veřejnost: atraktivnější vzhled portálu, snadnější a rychlejší vyhledávání Pro podnikatele: možnost spravovat svůj profil, statistiky návštěvnosti jejich prezentace, kampaň na podporu portálu Pro odbornou veřejnost: možnost vlastního profilu (vkládat akce, fotografie, aktivity) Zapojení portálu do sociálních sítí (rozvoj stránek KzN na Facebooku, videokanál na Youtube, soutěže, hry)
Turistická informační centra Systém sledování návštěvnosti Propagační materiál pro TIC – mapa atraktivit Kampaň pro TIC – zejména v regionálních médiích, propojení aktivit Kudy z nudy s OTIC, propagace v rámci DDCR
Děkuji za pozornost a Přeji Vám krásný den!