Nové funkce v novém Skliku www.seznam.cz … najdu tam, co neznám !
Základní vlastnosti Skliku Reklama typu PPC (pay per click) Pouze textová reklama Výkonnostní reklama – platíte za přivedeného návštěvníka na Vaše stránky Minimální cena za proklik je 20 haléřů bez DPH Maximální cenu za proklik určuje inzerent Přesné stanovení denního rozpočtu Reklama ve vyhledávání na Seznamu a na dalších službách (Zboží.cz, Sport.cz, Super.cz…)
Umistění Skliku v hledání na Seznam.cz a v obsahu na Novinky.cz dovolená
Fakta o Skliku Sklik je na trhu od Června 2006 1.2.2010 spuštěn nový Sklik Nyní: Přivede denně na stránky inzerentů 600.000 návštěvníků Zásah na více než 90% internetových uživatelů v ČR 1 milión aktivních inzerátů 12.000 aktivních účtů CTR dynamicky roste Průměrná cena za proklik se téměř nezvyšuje
Nový Sklik od února 2010 Rychlost Optimalizace rozpočtu Vylepšené řazení inzerátů v hledání Nový import dat Měření konverzí Nastaveni kampaní, statistické reporty Kontextové cílení – partnerská síť webů
Rychlost Skliku Změny v kampaních se projeví do 10 minut Zastavení kampaně do 10 minut Statistiky jsou k dispozici za 30 minut Strhávání z Peněženky po 30 minutách
Optimalizace rozpočtu Nová funkce, kterou nelze vypnout Rozkládá zobrazování inzerátů během dne, podle toho, jak je vyčerpaný denní rozpočet kampaně Optimalizace je vyhodnocována každou hodinu Je možné, že inzerent neuvidí svůj inzerát ve vyhledávání, protože ten se zobrazí na jedno hledání z deseti Udržení konkurence a zajímavosti inzerátů ve hledávání po celý den
Vylepšené řazení inzerátů – hledání Inzeráty se už neřadí „Max.CPC x CTR“ Inzeráty řadí „Max.CPC x kvalita“ Kvalita CTR (hlavní složka) Přesnost shody klíčového slova s dotazem Počet slov, jejich pořadí a tvar Hodnocení kvality účtu / kampaně / sestavy Úspěšnost klíčového slova v jiných účtech
Nový import dat Chytřejší a odolnější vůči chybám Rychlejší Chyby v souborech se ošetřují nebo ignorují Doplňujeme některé chybějící údaje Možnost výběru kampaní a sestav k importu Rychlejší Import nyní trvá zlomek času Je vidět průběh importu Je možné nahrávat větší soubory 4 vs. 30MB
Měření konverzí Nemusí se zapínat, nyní je zapnuté pořád Nastavení se přenáší ze starého Skliku Starý konverzní kód funguje Typy konverzí Rozlišení více akcí na straně klienta (prodej, registrace, kontakt)
Další novinky v Skliku Statistické reporty Nastavení kapaní Nový report s informací o místě kliku (lze použít pro zapnutí/vypnutí webů) Report lze odeslat na více emailů Nastavení kapaní Lze vyloučit konkrétní partnerský web Střídání inzerátů Optimální střídání alias A/B testování Rovnoměrné střídání
Nové kontextové cílení v Skliku Zcela nová kontextová analýza obsahu stránky Přesnější cílení inzerátu na obsah stránky, pomocí tzv. signálů Spuštění kontextové (obsahové) síťe - léto 2010 Tematicky zaměřené stránky (cestování, stavebnictví…) Zvětšení inzertního prostoru pro inzerenty Větší zásah inzerentů na uživatele Nižší ceny za proklik než v hledaní
Na čem nyní pracujeme API Agenturní účet Hledání v účtu Report s uvedeným typem konverze Obsahová síť + rozhraní pro partnerské weby
Prostor pro Vaše dotazy Pavel Šoun pavel.soun@firma.seznam.cz Děkuji Vám za pozornost