Nové funkce v novém Skliku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Advertisements

On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Tipy a triky Ondřej Suk Skalský Dvůr
Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
WIKIREALITY Tomáš Vyskočil Czech Internet Forum
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Passport PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Vertikální cílení online kampaní…
2. Národní konference o doporučených postupech , Olomouc Katalog klinických doporučených postupů – současný stav a možnosti využití Miroslav.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
WWW stránky – Struktura, adresování, hosting Mgr. Lenka Švancarová.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
ESKILLS.EC.EUROPA.EU Výsledky IT Fitness ESKILLS.EC.EUROPA.EU Základní informace – paralelně i na Slovensku.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Click Fraud & Web Analytics
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
SubjektSpeciální ZŠ a MŠ AdresaU Červeného kostela 110, TEPLICE Číslo op. programuCZ Název op. programuOP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Jak přenést svět na display
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
WWW – hypertextový informační systém
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
2 Petr Žitný znalosti.vema.cz 3 Báze znalostí Nová služba zákazníkům ▸Báze naplněná informacemi, ke které mají uživatelé přímý přístup Základní cíl ▸Poskytovat.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Online trendy v oblasti ubytování Jan Halíř
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
1 Co je YouTube?  Veřejně dostupné úložiště digitálních videozáznamů  Nabízí přehledné vyhledávání, třídění a sdílení  Zcela zdarma.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
8. ročník PRÁCE S INTERNETEM. Všechny www stránky jsou napsány kódem HTML – HyperText Markup Language. Prohlížeč tento kód přeloží a výsledek zobrazí.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Aneb jak zveřejnit svoji stránku Pavel Beran, FCHI, 351.
Tribuna českého obchodu TZB
Passport PhDr. Ivana Reznerová
Registr digitalizace Registr digitalizace Helena Dvořáková
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Passport PhDr. Ivana Reznerová
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Nové funkce v novém Skliku www.seznam.cz … najdu tam, co neznám !

Základní vlastnosti Skliku Reklama typu PPC (pay per click) Pouze textová reklama Výkonnostní reklama – platíte za přivedeného návštěvníka na Vaše stránky Minimální cena za proklik je 20 haléřů bez DPH Maximální cenu za proklik určuje inzerent Přesné stanovení denního rozpočtu Reklama ve vyhledávání na Seznamu a na dalších službách (Zboží.cz, Sport.cz, Super.cz…)

Umistění Skliku v hledání na Seznam.cz a v obsahu na Novinky.cz dovolená

Fakta o Skliku Sklik je na trhu od Června 2006 1.2.2010 spuštěn nový Sklik Nyní: Přivede denně na stránky inzerentů 600.000 návštěvníků Zásah na více než 90% internetových uživatelů v ČR 1 milión aktivních inzerátů 12.000 aktivních účtů CTR dynamicky roste Průměrná cena za proklik se téměř nezvyšuje

Nový Sklik od února 2010 Rychlost Optimalizace rozpočtu Vylepšené řazení inzerátů v hledání Nový import dat Měření konverzí Nastaveni kampaní, statistické reporty Kontextové cílení – partnerská síť webů

Rychlost Skliku Změny v kampaních se projeví do 10 minut Zastavení kampaně do 10 minut Statistiky jsou k dispozici za 30 minut Strhávání z Peněženky po 30 minutách

Optimalizace rozpočtu Nová funkce, kterou nelze vypnout Rozkládá zobrazování inzerátů během dne, podle toho, jak je vyčerpaný denní rozpočet kampaně Optimalizace je vyhodnocována každou hodinu Je možné, že inzerent neuvidí svůj inzerát ve vyhledávání, protože ten se zobrazí na jedno hledání z deseti Udržení konkurence a zajímavosti inzerátů ve hledávání po celý den

Vylepšené řazení inzerátů – hledání Inzeráty se už neřadí „Max.CPC x CTR“ Inzeráty řadí „Max.CPC x kvalita“ Kvalita CTR (hlavní složka) Přesnost shody klíčového slova s dotazem Počet slov, jejich pořadí a tvar Hodnocení kvality účtu / kampaně / sestavy Úspěšnost klíčového slova v jiných účtech

Nový import dat Chytřejší a odolnější vůči chybám Rychlejší Chyby v souborech se ošetřují nebo ignorují Doplňujeme některé chybějící údaje Možnost výběru kampaní a sestav k importu Rychlejší Import nyní trvá zlomek času Je vidět průběh importu Je možné nahrávat větší soubory 4 vs. 30MB

Měření konverzí Nemusí se zapínat, nyní je zapnuté pořád Nastavení se přenáší ze starého Skliku Starý konverzní kód funguje Typy konverzí Rozlišení více akcí na straně klienta (prodej, registrace, kontakt)

Další novinky v Skliku Statistické reporty Nastavení kapaní Nový report s informací o místě kliku (lze použít pro zapnutí/vypnutí webů) Report lze odeslat na více emailů Nastavení kapaní Lze vyloučit konkrétní partnerský web Střídání inzerátů Optimální střídání alias A/B testování Rovnoměrné střídání

Nové kontextové cílení v Skliku Zcela nová kontextová analýza obsahu stránky Přesnější cílení inzerátu na obsah stránky, pomocí tzv. signálů Spuštění kontextové (obsahové) síťe - léto 2010 Tematicky zaměřené stránky (cestování, stavebnictví…) Zvětšení inzertního prostoru pro inzerenty Větší zásah inzerentů na uživatele Nižší ceny za proklik než v hledaní

Na čem nyní pracujeme API Agenturní účet Hledání v účtu Report s uvedeným typem konverze Obsahová síť + rozhraní pro partnerské weby

Prostor pro Vaše dotazy Pavel Šoun pavel.soun@firma.seznam.cz Děkuji Vám za pozornost