LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Jobs.cz
Realizovaná kampaň klienta Vypracování mediální komunikace pro klienta LMC pro značky Práce.cz a Jobs.cz -timing: podzim 2006 CS – „všichni“ (server nabízí pozice od středního managementu níže) Mediální cíl -co nejvyšší zásah CS CS – manageři, top manageři, osoby společensky uznávané (lékaři, učitelé, vědci) + osoby aspirující na tyto pozice (studenti, aj.) Mediální cíl -co nejpřesnější zásah CS (minimální překryv s ostatní částí populace)
Výběr médií dle touchpoints při výběru médií byla zohledněna různorodost CS, její denní režim, zájmy a spotřebitelské chování, vzhledem k mediálnímu cíli bylo nutné dostat se k CS co nejblíže a zastihnout ji nejlépe na místech, kde se běžně nevyskytuje ostatní část populace výběr části.... „manageři – volný čas“.... „studenti – škola“ -manageři – jeden z neoblíbenějších sportů - golf - studenti - nejčastěji navštěvovaná místa ve škole – počítačové učebny, studovny
Ukázka média Golf – golfové podložky (driving range) -speciálně pro klienta sestavena nová síť velmi prestižních golfových lokalit
Ukázka média Golf – golfové podložky (driving range)
Ukázka média Počítačové učebny, studovny na VŠ – podložky pod myš
Ukázka média Počítačové učebny, studovny na VŠ – podložky pod myš