LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Jobs.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
Advertisements

Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Představení společnosti
K-base – Středočeská alternativa Freebase
Golf & Country Club Piešťany
Obecná východiska, zdroje ►Mezinárodní soustavy kvalifikací ►Národní soustava kvalifikací pro terciární sféru ►Projekt Q-RAM/ Národní kvalifikační rámec.
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Sociálně-aktivizační služba pro rodiny s dětmi
Škola pro studenty, kteří chtějí v životě něco dokázat!
Rotary Exchange Columbus, Wisconsin Columbus, Wisconsin Město v jižní části státu Wisconsin Město v jižní části státu Wisconsin Přibližně.
Program PĚT P. Pět P je… Sociálně preventivní volnočasový program Sociálně preventivní volnočasový program Zaměřuje se na: Zaměřuje se na: Přátelství.
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
POČÍTAČOVÉ SÍTĚ KONCEPCE SÍTÍ
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Představuje pilotní projekt s názvem POLIS. ... je sociálně preventivní pilotní projekt... zkušební doba 18 měsíců... spolufinancován Evropským sociálním.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
6. Grafická dokumentace desek plošných spojů..
Struktura výuky.
VY_32_INOVACE_16_02 Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Základní škola Mendelova Adresa: ulice Einsteinova 2871, Karviná - Hranice Na škole pracuje: 30 učitelů 3 vychovatelé ŠD 2 asistentky pedagogů 16.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Marketingová komunikace
Marketing & IT Jakub Stránský 19. prosince Marketing? Uskutečnění směny na trhu „Marketing je společenský a řídící proces, ve kterém jednotlivci.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Nové funkce v novém Skliku
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Práce.cz.
Office 365 na Fakultě mezinárodních vztahů
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
1 Jak vám můžeme pomoci my?. 2 Proč se LMC angažuje v zaměstnávání OZP Chceme být opravdovým leaderem a přinášet přidanou hodnotu Portály Prace.cz a Jobs.cz.
Ostrava 30. září 2002 ECDL pro učitele Libor Koníček Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita.
Informační a komunikační technologie 1.3 Nastavení počítače Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník.
Ukázka počítačové grafiky – zpracování digitální fotografie Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_PSK-3-02.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
1 Průběžný tutoriál 8. – Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
8. rámcový program EU pro výzkum a inovace
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Stanice v síti učební texty pro deváté ročníky ZŠ.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Přenos zkušeností v oborech Právní administrativa, Veřejná správa a Ekonomika podnikání. Súkromná stredná odborná škola SSOS Poprad Střední odborná škola.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Úvod Omezení ICT na klasická stolní PC Nedostatek učebních materiálů a softwaru Nedostatečná podpora ICT pro realizaci cíle Vzdělávání RVP ZŠS.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Katherine z.s. Kateřina Kloudová Etiketa do škol.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
ČVUT Fakulta elektrotechnická
Zátěžové testy Np2408/ podzim 2017 Mgr. Jan Horáček
Sociologie jako věda Mgr. Vladimír Velešík.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Marketingová komunikace
Top 5 nejlepších značek Počítačů. 5 TOSHIBA 4 HP.
Zátěžové testy Np2408/ podzim 2017 Mgr. Jan Horáček.
Postup pro přihlašování do ukázkového testovacího rozhraní
Spotřebitelské vzdělávání dětí a mládeže Poznatky z praxe
Transkript prezentace:

LMC podzim 2006 (9-10/2006) Výběr médií ke kampani Jobs.cz

Realizovaná kampaň klienta Vypracování mediální komunikace pro klienta LMC pro značky Práce.cz a Jobs.cz -timing: podzim 2006 CS – „všichni“ (server nabízí pozice od středního managementu níže) Mediální cíl -co nejvyšší zásah CS CS – manageři, top manageři, osoby společensky uznávané (lékaři, učitelé, vědci) + osoby aspirující na tyto pozice (studenti, aj.) Mediální cíl -co nejpřesnější zásah CS (minimální překryv s ostatní částí populace)

Výběr médií dle touchpoints při výběru médií byla zohledněna různorodost CS, její denní režim, zájmy a spotřebitelské chování, vzhledem k mediálnímu cíli bylo nutné dostat se k CS co nejblíže a zastihnout ji nejlépe na místech, kde se běžně nevyskytuje ostatní část populace výběr části.... „manageři – volný čas“.... „studenti – škola“ -manageři – jeden z neoblíbenějších sportů - golf - studenti - nejčastěji navštěvovaná místa ve škole – počítačové učebny, studovny

Ukázka média Golf – golfové podložky (driving range) -speciálně pro klienta sestavena nová síť velmi prestižních golfových lokalit

Ukázka média Golf – golfové podložky (driving range)

Ukázka média Počítačové učebny, studovny na VŠ – podložky pod myš

Ukázka média Počítačové učebny, studovny na VŠ – podložky pod myš