Ovládání interaktivity Home.... Job Search.. Post Resume.. LoginHomeJob SearchPost ResumeLogin JOBS FOR PROGRAMMERS Jobs 1 - 19 of 19 Save this search.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Makra v Excelu.
Advertisements

Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_17 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Pro začátek něco lehčího
(instance konkrétní třídy)
Dynamické dokumenty na straně klienta Informatika pro ekonomy II.
Programování funkcí v Excelu (pole)
Pole, ukazatele a odkazy
C# pro začátečníky Mgr. Jaromír Osčádal
Vektorový animátor Diplomová práce
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ NÁVRH IS PRO TECH. PROCESY Roman Danel VŠB – TU Ostrava HGF Institut ekonomiky a systémů řízení.
Čtvrté cvičení Objektové programování Objektový model v Javě
Materiály k přednášce Úvod do programování Ondřej Čepek.
Algoritmizace a programování
Informatika I 3. přednáška
Jazyk vývojových diagramů
Vyučovací hodina 1 vyučovací hodina: Opakování z minulé hodiny 5 min Nová látka 20 min Procvičení nové látky 15 min Shrnutí 5 min 2 vyučovací hodiny: Opakování.
Proč programovat v LS objektově Jiří Krákora, Alliance Healthcare.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_18 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Algoritmizace a základy programování
Základy algoritmizace a programování
PB161 Jmenné prostory, I/O proudy PB161 | Jmenné prostory, IO proudy PB161 – Programování v jazyce C++ Objektově Orientované Programování.
Algoritmy a programovací techniky
Objektové programování
Základy objektově orientovaného programování Jiří Strach.
ActionScript Moderní počítačové aplikace. Charakteristika Je odvozen od JavaScriptu Integruje do Flashe interaktivní ovládání Umožňuje vytvořit přehledné.
Algoritmizace a programování Třídící algoritmy - 12
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ ŘAZENÍ PRVKŮ – PŘÍMOU VÝMĚNOU (BUBBLESORT) Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova.
Počítače a programování 1
Cvičení.
KIV/PPA1 cvičení 8 Cvičící: Pavel Bžoch. Osnova cvičení Objekty v Javě Třída Konstruktor Metody Metody a proměnné třídy x instance Program sestávající.
OSNOVA: a) Úvod do OOPb) Třídy bez metod c) Třídy s metodamid) Konstruktory a destruktory e) Metody constf) Knihovní třídy g) Třídy ve tříděh) Přetížení.
Algoritmizace a programování Objektově orientované programování - 16 Mgr. Josef Nožička IKT Algoritmizace a programování
VISUAL BASIC PRALG.
IB111 Programování a algoritmizace
Návrh a tvorba WWW Přednáška 5 Úvod do jazyka PHP.
7. Typ soubor Souborem dat běžně rozumíme uspořádanou množinu dat, uloženou mimo operační paměť počítače (na disku). Pascalský soubor je abstrakcí skutečného.
2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,
OSNOVA: a)Funkce – úvod b) Hlavičky funkcí c) Rekurze funkcí d)Knihovny funkcí e)Příklady Jiří Šebesta Ústav radioelektroniky, FEKT VUT v Brně Počítače.
Počítače a programování 1 7.přednáška. Základy Pole ve třídách a metodách Pole Arrays.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B19 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření Duben 2013.
ZÁKLADNÍ POJMY. ZDROJOVÝ TEXT PROGRAMU Tvoří: klíčová slova komentáře identifikátory.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Jazyk C A0B36PRI - PROGRAMOVÁNÍ Část II.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Účetní systémy na PC (MPF_USPC)
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Úloha 3 Projekt CZ.1.07/1.1.16/ David Holoubek 2014 Využití zvukového modulu NXT na základě pohybu - Pozdrav.
Úvod do Delphi - 2.hodina OB21-OP-EL-KON-DOL-M-4-006B Orbis pictus 21. století.
M2160 – Úvod do programování II RNDr. Jaroslav PELIKÁN, Ph.D. katedra počítačových systémů a komunikací Fakulta informatiky Masarykovy univerzity Botanická.
KURZ ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ V JAZYCE C Lekce č. 1: Úvod Bc. Radek Libovický.
Algoritmizace – základní pojmy
Algoritmizace a programování
Strukturované typy proměnných v programovacím jazyce Pascal - 2.hodina
Ovládání interaktivity
Internetové publikování Dynamické HTML
TNPW1 JavaScript Ing. Jiří Štěpánek.
Příkazy cyklu (1) Umožňují vícekrát (nebo ani jednou) pro-vést určitý příkaz Jazyk C rozlišuje příkaz cyklu: s podmínkou na začátku: obecný tvar: while.
Opakování základních příkazů a syntaxí v programovacím jazyce Pascal
ALG 07 Selection sort (Select sort) Insertion sort (Insert sort)
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
C# přehled vlastností.
Cyklus for (1) Obecný tvar: for (výraz1; výraz2; výraz3) příkaz
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborná škola Net Office, spol. s r. o
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
CU01 Informatika II 2/13 Základy algoritmizace
Transkript prezentace:

Ovládání interaktivity Home.... Job Search.. Post Resume.. LoginHomeJob SearchPost ResumeLogin JOBS FOR PROGRAMMERS Jobs of 19 Save this search and me new jobs laterve this search and me new jobs later Page: [1] Jobs of 19

Ovládání interaktivity Home.... Job Search.. Post Resume.. LoginHomeJob SearchPost ResumeLogin JOBS FOR PROGRAMMERS Jobs of 19 Save this search and me new jobs laterve this search and me new jobs later Page: [1] Jobs of 19 (Začněme od základů)

Ovládání interaktivity Home.... Job Search.. Post Resume.. LoginHomeJob SearchPost ResumeLogin JOBS FOR PROGRAMMERS Jobs of 19 Save this search and me new jobs laterve this search and me new jobs later Page: [1] Jobs of 19 (Začněme od základů)

Jak na chyby v programu Odhmyzení programu - debugging

rok 1962: Sonda Mariner 1 Chyba v programu: Záměna proměnné zachycující průměr změřených odchylek od kurzu Raketa se vydala nesprávným směrem a po 293 vteřinách musela být zničena Při startu se poškodila přijímací anténa Řízení se přepnula na řídící počítač

Jak psát méně chybové programy Metodologie programování

Strukturované programování Zapouzdřování Oddělení dat a algoritmů Deklarace dat Definice algoritmů S čím a kde budu pracovat Jak s tím budu pracovat Algoritmy skládat z do sebe zanořovaných třech typů „součástek“: 1. Posloupnost 2. Podmínka 3. Cyklus Např. musíme předem oznámit že budeme pracovat s proměnnou daného typu Deklarací se také určí viditelnost a rozsah platnosti dat Niklaus Wirth

Strukturované programování – definice algoritmů 1. Posloupnost2. Podmínka3. Cyklus bla bla bla; if (podmínka) { bla bla bla; } if (podmínka) { bla bla bla; } else { bla bla bla; } while (podmínka) { bla bla bla; } do { bla bla bla; } while (podmínka) ANO Ne ANO Ne ANO Ne AnoNe Algoritmy skládat z do sebe zanořovaných třech typů „součástek“:

Strukturované programování Modulární programování Niklaus Wirth Dovoz Vývoz Moduly Data (tj. proměnné, typy) Procedury a funkce Celé moduly Dovoz Vývoz Deklarace dat S čím a kde budu pracovat Definice algoritmů Jak budu pracovat Zapouzdření 1.Posloupnost 2.Podmínka 3.Cyklus Divide et impera! = Rozděl a panuj! Moduly

Strukturované programování Modulární programování Objektové programování Niklaus Wirth Alan Kay Softwarové čípy

Objekty - movie clipy ve Flashi Movie clip v knihovně _root (hlavní klip) Instance movie clipů A BC D Objekty Třídy Vlastnosti třídy (společné všem instancím) Individuální vlastnosti objektu (přidaná vlastnosti objektu) data chování - metody - atributy

Události v AS3

Zdroje a zpracovatelé událostí Události myši Události snímků Události klávesnice Události při načítání souborů Události MovieKlipů a dalších objektů

Princip vysílač-posluchač (listener) události (eventu) Zdroje a zpracovatelé událostí

Princip: Vysílač - Posluchač Posluchač události Vysílač události 1. „Naladit přijímač na příjem dané události“ 2. Stanovit co se bude dělat, když událost nastane

Zdroje a zpracovatelé událostí Princip: Vysílač - Posluchač Posluchač události 1. „Naladit přijímač na příjem dané události“ 2. Stanovit co se bude dělat, když událost nastane addEventListener (názevUdálosti, názevFunkce) 1. „Naladit přijímač na příjem dané události“ 2. Stanovit co se bude dělat, když událost nastane