Cyklistická stezka Jeseník - Bobrovník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové výzvy v cyklistické dopravě a cykloturistice
Advertisements

Statutární město Mladá Boleslav
1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení a služby 3) Ochrana kulturního dědictví 4) Investice do lesů 1) Obnova a rozvoj vesnic 2) Občanské vybavení.
Labská stezka - Ústecký kraj, příprava a realizace stavby -
Představení města v urbánním rozměru Mgr. Jan Mareš, primátor
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Statutární město Ostrava Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných.
Cyklokonference Třeboň 24. dubna 2007 Bc. Vojtěch Srb KÚ Jihočeského kraje.
Zábřeh, cyklostezka na opuštěném tělese dráhy
Akční plán ke Strategickému plánu rozvoje města do roku 2020.
Pohled ŘSD na možnosti a výhled realizace staveb na Moravě
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
REGIONÁLNÍ AQUAPARK JESENÍKREGIONÁLNÍ AQUAPARK JESENÍK Město Jeseník | Oddělení investic a rozvoje | František ChovanecMěsto Jeseník | Oddělení investic.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Zklidňování komunikací v městské části Praha 18 - Letňany
Zdeňka Kasalová Podpora cestovního ruchu ze strany Kraje Vysočina Zdeňka Kasalová Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kultury, památkové péče a cestovního.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
pro integrovaný projekt
Propagace cyklistiky v Jihlavě „Budování infrastruktury, odstraňování bariér, propagace a kampaně“ Ing. Jaroslav Vymazal, primátor statutárního města Jihlavy.
Desatero problémů Chrudimi Vybudovat obchvat města Chrudim jednání s náměstkem ministra a zákonodárci za chrudimský region jednání v Poslanecké.
Odbor dopravy a silničního hospodářství Krajského úřadu kraje Vysočina Pro rok 2008 vypsal ODSH dva dotační tituly: Zásady Zastupitelstva kraje Vysočina.
Malá Chuchle – Lahovice
ROP: FINANCE PRO VÁŠ INVESTIČNÍ ZÁMĚR Výroční konference Regionálního operačního programu Střední Morava Zlín, 8. září 2009.
Moderní cyklistická doprava
1 Fondy Evropské unie. 2 Stav čerpání z fondů EU ČR má k dispozici na programové období z fondů Evropské unie 26,7 miliardy eur. V přepočtu.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
1 Národní rozvojový program mobility pro všechny 7. dubna 2016 Oddělení investic MŠMT Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7,
Příspěvkové programy SFDI Praha, 7. dubna 2016 Ing. Karel Havlíček.
Páteřní trasy v Ústeckém kraji - propojování a diferenciace nabídek Ústí nad Labem.
SDRUŽENÍ VALAŠSKO – HORNÍ VSACKO. CYKLOSTEZKA BEČVA – představení území projektu: mikroregion je největším mikroregionem Valašska. Jeho členy jsou obce.
Vodní hospodářství (2014–2016) Aleš Kendík náměstek pro řízení sekce vodního hospodářství
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
 projektová dokumentace pro územní řízení 2009  žádost o vydání územního rozhodnutí září 2010  vydání územního rozhodnutí srpen 2011  nabytí právní.
Bečov nad Teplou 23. září Charakteristika města 1399 městská práva V současnosti cca 1000 obyvatel Poloha na spojnici lázeňských měst Karlovy Vary.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM (IROP) - možnost získání FINANČNÍ PODPORY pro pořízení územně plánovacích dokumentů - alokace 46 mil. EUR 1.
PROJEKTY SPOLUPRÁCE Velichovky, 22. června 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
2 Řeka Jizera Největší pravostranný přítok Labe (cca 165 km). Pramen na svahu hory Smrk v Jizerských horách. Soutok s Labem u Lázní Toušeň a Káraného.
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Ministerstvo pro místní rozvoj Odbor politiky bydlení.
VYHLÁŠENÍ 1. VÝZVY POPRVÉ V ČESKÉ REPUBLICE Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013 Tisková konference – Zlín
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
CYKLOSTEZKA VARHANY Ing. Jiří Samšiňák projektový manažer města Česká Lípa.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
ROP Moravskoslezsko v roce 2009 Ing. David Sventek, MBA Úřad Regionální rady Moravskoslezsko.
IPRM Kladno-Kročehlavy Aktuální stav realizace IPRM
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Návrh koridorů cyklistické dopravy na území ITI Olomoucké aglomerace
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Snídaně starostů , Jedlí
Novinky z IROP.
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Dotační programy sfdi.
Brandýs n. L. – Stará Boleslav, 18. října 2016
ROZŠÍŘENÍ KAPACITY PENZIONU BEST
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
odbor politiky bydlení
IROP - Podpora pořizování a uplatňování dokumentů územního rozvoje
Změny v soutěži Vesnice roku
Podpora obnovy a rozvoje venkova
Investice a neinvestiční opravy na krajské silniční síti v r. 2018
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
IROP SC VZDĚLÁVÁNÍ Centrum pro regionální rozvoj České republiky
Dotační program pro rok 2019
Financování silnic II. a III. třídy
Transkript prezentace:

Cyklistická stezka Jeseník - Bobrovník Město Jeseník | Oddělení investic a rozvoje | František Chovanec

I. Úsek bobrovník – za podjezdem Délka: 1.600 metrů Termín realizace: září – listopad 2011 Náklady: 6,2 mil. Kč s DPH Financování: SFDI 4,0 mil. Kč KÚ OK 1,0 mil. Kč Město Jeseník 1,2 mil. Kč Trasa cyklistické stezky 1. úseku začíná v turisticky zajímavé lokalitě na Bobrovníku na hranici katastru s obcí Lipová-lázně. Z této lokality se přibližuje až ke komunikaci I/60, podél které vede až k lokalitě zóny Za Podjezdem. Vložte mapu země.

II. Úsek za podjezdem – Lipovská Délka: 1.060 metrů Termín realizace: 2012 Náklady: 12 mil. Kč s DPH Financování: ROP 6,0 mil. Kč Vlastní 6,0 mil. Kč Trasa cyklistické stezky 2. úseku pokračuje od bikrosové dráhy již do centra města ve směru k objektu Střední odborné školy stavební a strojní na ulici U Bělidla. Stezka dále vede podél toku řeky Staříč a fotbalového hřiště. V této části vedení stezky bude vybudován v nedávné době zastupitelstvem města schválený regionální aquapark Jeseník. Stezka v místě na sídliště na ulici Lipovská překračuje novou lávkou řeku Staříč. Vložte mapu země.

III. Úsek za podjezdem – Lipovská Délka: 480 metrů Termín realizace: 2012 Náklady: 6 mil. Kč s DPH Financování: SFDI ?? 2,5 mil. Kč Vlastní 3,5 mil. Kč Trasa smíšené cyklistické stezky dále pokračuje ze sídliště Lipovská podél toku řeky Staříč až k mostu u „Dalamánku“ a dále na ulici Tyršova po farmost Církve československé husitské. V termínu do 16.09.2011 bude předložena žádost na Státní fond dopravní infrastruktury, který v rámci 2. kola příjmu žádosti v letošním roce bude rozdělovat finanční prostředky, které nebyly v prvním kole rozděleny. V případě úspěchu tak bude celá trasa cyklistické stezky reálně již na konci příštího roku zrealizována. Vložte mapu země.

IV. Úsek – napojení na Českou Ves Délka: 1450 metrů Termín realizace: ??? Náklady: ??? Financování: ??? Vlastní ??? Poslední část napojení celé cyklostezky na Českou Ves je připravována v letošním roce. V současné době probíhá zpracování studie a technické pomoci mapující majetkoprávní vztahy a reálnost využití stávajících komunikací. Poté bude přistoupeno ke zpracování projektu na části, které budou muset být stavebně upraveny a části vedené po stávajících komunikacích budou upraveny svislým a vodorovným dopravním značením. Finanční náročnost by tak již měla být minimální. Vložte mapu země.

Rekapitulace údajů Název etapy Délka Náklady Dotace Vlastní zdroje Úsek I 1.600 m 6,2 mil. Kč 5 mil. Kč 1,2 mil. Kč Úsek II 1.060 m 12 mil. Kč 6 mil. Kč Úsek III 480 m 2,5 mil. Kč 3,5 mil. Kč Úsek IV 1.450 m ??? Celkem 4.590 m 24,2 mil. Kč 13,5 mil. Kč 10,7 mil. Kč Přidejte na časovou osu klíčové události v dějinách země.

Závěr Děkuji za pozornost František Chovanec vedoucí oddělení investic a rozvoje 777 604 613 frantisek.chovanec@mujes.cz Vložte obrázek některého z turisticky zajímavých míst země.