Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání Představení projektu
Advertisements

NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha 7 Stáž jako nástroj dalšího vzdělávání STÁŽ jako nástroj dalšího vzdělávání Místo.
Projekt Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji Uherský Brod, Mgr. Petra Pilčíková Projektová manažerka.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
NABÍDKA POZEMKŮ VELIKÁ VES RFK Invest, a.s., sídlem Praha 3, Husinecká 10, PSČ , IČ: zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Nauka o podniku Seminář.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Talent marketingových komunikací
Základy marketingu šestá přednáška
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Alena Gajdůšková - senátorka Talent marketingových komunikací.
AMILO Car a.s. Talent marketingových komunikací.
NÁZEV FIRMY CZECH BEAST S.R.O. Talent marketingových komunikací.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
úvod pojetí a obsah marketingu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Talent marketingových komunikací
Talent marketingových komunikací. O firmě Restaurace s ubytováním Údolí vizovických vrchů, cca 15 km od Zlína Postaveno v roce 1747 jako sirnaté lázně.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
AMILO CAR A.S. Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Prodáváme a pronajímáme prémiové vozy Česko a Slovensko pro B2C / EU pro B2B Vize.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Důvody vstupu na zahraniční trhy
TALENT MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ EQUINOX EUROPE, Ltd., Ludmila Šimková, Sales Manager.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
1 Společnost vědeckotechnických parků ČR Projekt SPINNET CZ.1.07/2.4.00/ Z regionálních workshopů… Petr Konečný Praha, Celostátní konference.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD RFK Invest, a.s., sídlem Praha 3, Husinecká 10, PSČ , IČ: zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
ISIC slevy v restauracích HUNGRY STUDENTS TEAM. Cíl práce -zvýšení možností stravování studentů -vytvoření analýzy vhodného umístění ISIC slev pro restaurace.
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Firemní klima jako nástroj HR marketingu
Zkrácený název projektu: „Rozvoj kompetencí“
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Talent marketingových komunikací
Autor práce: Michaela Janová
Marketingové strategie
Transkript prezentace:

Talent marketingových komunikací

O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích působí Český lokální trh kdo je konkurence Každý kdo si myslí, že vyrábí dobré víno jaká je vize do budoucna Víno pro náročné

Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata produktu / služby Vysoce kvalitní víno hlavní benefity, konkurenceschopnost Vinohradnictví zaměřené na kvalitu, ne na kvantitu cílová skupina Náročný konečný spotřebitel jaká je dosavadní komunikace Téměř žádná

Zadání úkolu co je cílem / čeho chceme dosáhnout Nastavit marketingovou strategii a komunikaci koho chceme oslovit Koncového zákazníka a špičkové restaurace a hotely co jim chceme říct Nabízíme jedinečné víno s příběhem kolik na to máme (rozpočet) ,- Kč jaký je časový harmonogram 2015 podmínky zpracování TBD

Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění Zapojení do prodeje formou praxe, externí spolupráce,… další motivační prvky Přístup do archívu vín

Dotazy? Ing. Michal Gabriel – Ing. Petr Gabriel –

Kontakt VINAŘSTVÍ JAKUBÍK a.s. se sídlem Zlechov, č.p. 538, PSČ IČ: zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 6788 Ing. Michal Gabriel – Ing. Petr Gabriel –