Talent marketingových komunikací
O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích působí Český lokální trh kdo je konkurence Každý kdo si myslí, že vyrábí dobré víno jaká je vize do budoucna Víno pro náročné
Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání podstata produktu / služby Vysoce kvalitní víno hlavní benefity, konkurenceschopnost Vinohradnictví zaměřené na kvalitu, ne na kvantitu cílová skupina Náročný konečný spotřebitel jaká je dosavadní komunikace Téměř žádná
Zadání úkolu co je cílem / čeho chceme dosáhnout Nastavit marketingovou strategii a komunikaci koho chceme oslovit Koncového zákazníka a špičkové restaurace a hotely co jim chceme říct Nabízíme jedinečné víno s příběhem kolik na to máme (rozpočet) ,- Kč jaký je časový harmonogram 2015 podmínky zpracování TBD
Odměna za zpracování nabídka stáže – popis možností uplatnění Zapojení do prodeje formou praxe, externí spolupráce,… další motivační prvky Přístup do archívu vín
Dotazy? Ing. Michal Gabriel – Ing. Petr Gabriel –
Kontakt VINAŘSTVÍ JAKUBÍK a.s. se sídlem Zlechov, č.p. 538, PSČ IČ: zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně, oddíl B, vložka 6788 Ing. Michal Gabriel – Ing. Petr Gabriel –