Přehledové články 6.11.. Struktura - příklady Duchowski, A breadth-first survey of eye-tracking applications, Behavior Research Mehotds, Instruments&Computers,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nauka o Zemi Ing. Jan Jelínek, Ph.D. telefon:
Advertisements

Geografické informační systémy a jejich využití v rozvojových zemích. Jakým etickým otázkám musíme čelit? Jiří Pánek // Katedra rozvojových.
Podnikové informační systémy Úvod
Místo člověka a kultury v krajinné ekologii posledních 10 let Miloslav Lapka Ekonomická fakulta JČU v Českých Budějovicích Jan Vávra Filozofická fakulta.
Dana Sigmundová E-books jako zdroj odborných informací ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Výzkumný záměr VÚBP, prosinec 2006 Výzkumný záměr 2004 – 2010 BOZP – zdroj zvyšování kvality života, práce a podnikatelské kultury.
Hodnocení vědy a výzkumu za využití InCites
Mgr. Alena Lukáčová, Ph.D., Dr. Ján Šugár, CSc.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_NO_1_10.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-4.PT-30-Problémy dnešního světa Název školyStřední odborná škola a Střední odborné.
Otevřená metoda koordinace - příležitost pro samosprávy? Milena Jabůrková Svaz měst a obcí ČR.
Didaktika fyziky Prekoncepce/miskoncepce žáků ve fyzice
Education Developments in the United Kingdom Rozvoj vzdělávání ve Spojeném království Diversification and Specialism Diverzifikace a specializace Why and.
Evaluation of Performance Based on Information in Documents‘ Databases Hana Pessrová Tomáš Cahlík.
RTG DIFRAKCE NA SEMIPOLÁRNÍCH EPITAXNÍCH VRSTVÁCH GaN Václav Holý Katedra fyziky kondenzovaných látek MFF UK, Ke Karlovu 5, 1Informace.
Témata a výstupy z jednání sekce „Engineering education“ na kongresech CHISA Josef Koubek IA ČR Inženýrská akademie České republiky a VŠCHT Praha Vysoká.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Souběžný návrh hardware a software (Language for Instruction Set Simulator-Oriented Model) MPO ČR, FT-TA3/128, Jazyk a vývojové prostředí pro.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Kvalita terciálního vzdělávání Daniel Münich. Otázky do diskuse Reflektuje navrhovaná reforma terciálního vzdělávání v ČR doporučení Rady z června tohoto.
European High Power Laser Energy Research facility Projekt z ESFRI Roadmap (kapitola Energie), vybrán EK k financování Přípravné fáze v rámci RP7 Koordinátor:
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
Grafy ve výuce fyziky Miskoncepce žáků při práci s grafy Seminář 2/ Martina Kekule.
Analýza kvantitativních dat I.,II.,III. Mezinárodní komparativní výzkumné projekty: data pro sekundární analýzu UK FHS Historická sociologie (LS 2014+)
BOLOŇSKÝ PROCES - INTERNACIONALIZACE INFORMACE Z KONFERENCE MINISTRŮ VYS. ŠKOLSTVÍ BERGEN Prezentace pro předsednictvo RVŠ, Pavel.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.02 Ověření.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji 29. – OSTRAVICE Komercializace výsledků výzkumu a vývoje (marketing.
JAK SE MĚŘÍ KVALITA VĚDY ? Jaroslav Flegr: Pozor, Toxo. Box 28 Jak se měří kvalita vědy, str. 100.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Anglický jazyk Ročník:1.-4.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 01Číslo.
Evoluční algoritmy Info k předmětu Literatura Závěrečná práce.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Helena Zikmundová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Případová studie Seminář 2014.
Jiří Rameš Přehlídka činů ve zpřístupňování fyziky
Výsledky předvýzkumného šetření k identifikaci mylných představ o genetice Mgr. Jana Vlčková, DiS.
Struktura bakalářské práce
EconLit with Full Text Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Struktura bakalářské práce Seminář2013. Bakalářská práce jako - dokumentovaný výsledek studia oboru na VŠ součást SZZK (její obhajoba)
Mezioborová síť spolupráce pro policy development v oblasti udržitelného rozvoje Přehled aktivit COŽP 26. září 2011, Jana Dlouhá.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Vendula Steidlová Název : VY_32_INOVACE_11_MY.
Think Tanks in the Czech Republic Martin Bajtler.
Co je Science on Stage Mezinárodní projekt – 25 zemí, učitelů Od roku 2000 (Physics on Stage) Navazování kontaktů mezi učiteli z různých zemí.
Základy pedagogické metodologie Kateřina Vlčková Katedra pedagogiky PdF MU PS 2015.
ATTITUDES TO RELIGION AND SPIRITUALITY IN BRNO Filip Lamparter 3.A.
Kliknutím lze upravit styl předlohy System of education Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastAngličtina:
Název vzdělávacího materiálu
The stem engagement europe project
Big Data-Analytics.
Karel Roubík, Jakub Ráfl, Thomas Bachman ČVUT FBMI
Řízení v dynamickém modelu
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
CLIL in the Czech Republic and ZŠ a MŠ Kladno, Doberská 323
Education B 1 Tematická oblast
Abstrakt Abstract Cíl práce Testované hypotézy Bibliografie
Informační systémy, knihovní fondy, Zdroje informací
Zkušenosti s výukou geoinformatiky
Kognitivní psychologie
Efektivita podnikového vzdělávání ve firmě Zaplo Finance, s.r.o.
VY_32_INOVACE_Sei_I_11 My school Název projektu: OP VK
Eye-Trackingový výzkum mezikulturních odlišností ve zrakovém vnímání
Využití metody oční kamery ve vzdělávání ve fyzice
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Přehledové články 6.11.

Struktura - příklady Duchowski, A breadth-first survey of eye-tracking applications, Behavior Research Mehotds, Instruments&Computers, 2002, 34(4) Úvod Dělení dle oborů: Neuroscience Psychology Reading Scene perception Perception of art… Závěr

Struktura - příklady Gřondilová, Grafy ve výuce fyziky, Diplomová práce MFF UK. Vyhledávání zdrojů Charakteristika studií Souhrn identifikovaných miskoncepcí studentů při práci s grafy

Struktura - příklady Kekule, M. Výzkum pomocí oční kamery ve fyzikálním vzdělávání, bude v SCIED. 1 Úvod 2 Sledování očních pohybů jako metoda výzkumu 2.1. Princip metody 2.2. Výzkumné použití metody 2.3. Expert-začátečník paradigma 3 Přehled realizovaných výzkumů ve fyzikálním vzdělávání 3.1. Obor a úloha 3.2. Vzorek studentů 3.3. Typ výzkumu 3.4. Použitá technologie a zpracování získaných dat 3.5. Výzkumné problémy a výsledky

Struktura - příklady Osborn, J., Collins, S. (2003). Attitudes towards science: a review of the literature and its implications. International Journal of Science Education, 25(9), Introduction Attitudes: the cause for concern What is meant by ‚attitudes towards science’? The measurement of attitudeds toward school science e.g. scales, subjects preference studies What are attitudeds toward science? What factor influence? Attitude and achievement

Struktura - příklady Sadler, T. (2004). Informal reasoning regarding socioscientific issues: A critical review of research. Journal of Research in Science Teaching, 41(5), Informal reasoning and its relations to socioscientific issues Rationale Literature Review Socioscientific argumentation Relationship between NOS Conceptualizations and Socioscientific Decision Making Evaluation of Infromation Pertaining to Socioscientific Issues The influence of conceptual understanding on Informal Reasoning