Přehledové články 6.11.
Struktura - příklady Duchowski, A breadth-first survey of eye-tracking applications, Behavior Research Mehotds, Instruments&Computers, 2002, 34(4) Úvod Dělení dle oborů: Neuroscience Psychology Reading Scene perception Perception of art… Závěr
Struktura - příklady Gřondilová, Grafy ve výuce fyziky, Diplomová práce MFF UK. Vyhledávání zdrojů Charakteristika studií Souhrn identifikovaných miskoncepcí studentů při práci s grafy
Struktura - příklady Kekule, M. Výzkum pomocí oční kamery ve fyzikálním vzdělávání, bude v SCIED. 1 Úvod 2 Sledování očních pohybů jako metoda výzkumu 2.1. Princip metody 2.2. Výzkumné použití metody 2.3. Expert-začátečník paradigma 3 Přehled realizovaných výzkumů ve fyzikálním vzdělávání 3.1. Obor a úloha 3.2. Vzorek studentů 3.3. Typ výzkumu 3.4. Použitá technologie a zpracování získaných dat 3.5. Výzkumné problémy a výsledky
Struktura - příklady Osborn, J., Collins, S. (2003). Attitudes towards science: a review of the literature and its implications. International Journal of Science Education, 25(9), Introduction Attitudes: the cause for concern What is meant by ‚attitudes towards science’? The measurement of attitudeds toward school science e.g. scales, subjects preference studies What are attitudeds toward science? What factor influence? Attitude and achievement
Struktura - příklady Sadler, T. (2004). Informal reasoning regarding socioscientific issues: A critical review of research. Journal of Research in Science Teaching, 41(5), Informal reasoning and its relations to socioscientific issues Rationale Literature Review Socioscientific argumentation Relationship between NOS Conceptualizations and Socioscientific Decision Making Evaluation of Infromation Pertaining to Socioscientific Issues The influence of conceptual understanding on Informal Reasoning