Angličtinu se učím: 1. krátce, jsem úplný začátečník 2. asi rok, jsem mírně pokročilý/á 3. hodně dlouho, jsem věčný začátečník 4. hodně dlouho, nemám s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Říjen 2007 Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor GALAXY SÉRIE 2007 Anketa – spokojenost závodníků.
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.13.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Počítačové kurzy v rámci projektu TyfloEmployAbility Mgr. Radek Pavlíček, TyfloCentrum Brno, o. p. s.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Výuka cizích jazyků technických předmětů
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Informace pro studenty kombinovaneho studia - AJ
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Autoevaluace aneb vlastní hodnocení školy
Sčítání a odčítání úhlů
SPECIFIKA VÝUKY POČÍTAČOVÝCH KURZŮ UNIVERZITY TŘETÍHO VĚKU Michal Vojkůvka.
Molekulární biotechnologie
Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Představení e-learningového prostředí Moodle
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Learning English during summer? Martina Guzova 12 May 2011.
Dopisy učitelům.
Postřehy ze studijního pobytu, aneb Fulda 2004 (Socrates Erasmus)
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
Akademie třetího věku. 1.Základní kurz V průběhu 4 semestrů poznávání regionu poznávání regionu průřez historií od antiky po současnost průřez historií.
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
Metodický a supervizní seminář k praxi I.
Masarykovo gymnázium.
Environmentální výchova a
Připravil(a): Host:. Obsah přednášky Základní informace o studiu na FPR – I.část  Struktura studia  Semináře a cvičení  Zápočty a zkoušky  Vnitřní.
Druhá evaluace systému ARET pro automatické předčítání učebních textů a pro vytváření automaticky čtených učebních pomůcek Druhá evaluace systému ARET.
Vzdělávací technologie aplikace Jaromír Reger (L07155)
Co se mi líbí a nelíbí ve škole
1 Použití kapesních počítačů (PDA) při testování studentů 5. ročníku Rajdl D., Racek J. Ústav klinické biochemie a hematologie LF UK v Plzni.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Koordinátoři Fakulty elektrotechnické Západočeské univerzity.
OSTROV CUKROVÍ Vytvořila: Marie Anna Kurková START.
Informační systémy na FHS UK
PROČ JÍT NA MG VSETÍN? Budeš mít všeobecný přehled o čemkoliv
Základy matematiky Matematická analýza 2 kurz distančního vzdělávání na MFF UK Prof. RNDr. Miroslav Hušek, DrSc. Doc. RNDr. Pavel Pyrih, CSc. KMA.
1 Zasedání spoluřešitelů projektu AU3V Praha 11. – doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Vysoká škola ekonomická v Praze
E-learningový kurz pro examinátory zkoušky pro trvalý pobyt v ČR AUCCJ
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
Projekt Tvůrčí psaní ve výuce humanitních předmětů reg. č. CZ.1.07/1.3.48/ Centrum pro kulturní a sociální studie, spolek.
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
VY_22_INOVACE_45.AJ.8 ČASOVÉ PŘEDLOŽKY (Time prepositions) Ročník:8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk (Anglický.
Části roku Mgr. Lenka Stará
Způsoby hledání zaměstnání, úřad práce 1 – Hledání zaměstnání
Autor: Mgr. Marie Hrbková Název: VY_32_INOVACE_5A13M3_Hodiny
Procházka po knihovnách
Potravinářské zbožíznalství
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
PSY413 Praxe a stáže (pedagogická a školní psychologie)
VY_32_Inovace_ Části dne, čas Člověk a jeho svět 2.ročník
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
INVITATION Pozvání Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Cisco Networking Academy
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Anglický jazyk Bc. Renata Fehérová 
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2012 Ročník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Angličtinu se učím: 1. krátce, jsem úplný začátečník 2. asi rok, jsem mírně pokročilý/á 3. hodně dlouho, jsem věčný začátečník 4. hodně dlouho, nemám s angličtinou výrazné problémy

Tento kurz jsem si zvolil/a protože 1. nemám jinou možnost studia angličtiny na MU 2. nechci přijít o znalosti, které jsem získal/a jinde 3. jsem zvědav/a, jak lze učit jazyk po Internetu 4. nemám nic lepšího na práci 5. potřebuji kredity 6. nevím

Diagnostický test mě ohodnotil přesně 1. ano 2. ne, podhodnotil mě 3. ne, nadhodnotil mě 4. nemohu posoudit

Nejvíc jsem pracoval/a v podosnově : 1. Test your grammar regularly 2. Beginners 3. Vocabulary Building Texts and Exercises 4. Reader 5. Nevím

Nejčastěji jsem se připojoval/a: 1. Z domu 2. Z kolejí 3. Z počítačové učebny 4. Z práce

Jak často: 1. Denně 2. Aspoň jednou týdně 3. Párkrát za semestr, vynahrazoval/a jsem pravidelnost intenzitou 4. Jednou měsíčně

Časové omezení K častější práci v kurzu by mi pomohlo, kdyby byly časově omezené jednotlivé úkoly a testy včetně přístupu k lekcím K častější práci v kurzu by mi pomohlo, kdyby byly časově omezené jednotlivé úkoly a testy včetně přístupu k lekcím 108 ano 108 ano 176 ne 176 ne 61 nevím 61 nevím

Nejčastěji jsem pracoval/a 40 ráno 40 ráno 104 odpoledne 104 odpoledne 147 večer 147 večer 52 v noci 52 v noci

Zápočet Je pravda, že kdyby nebylo zápočtu, do kurzu bych se kvůli jiným povinnostem nedostal/a. Je pravda, že kdyby nebylo zápočtu, do kurzu bych se kvůli jiným povinnostem nedostal/a Ne, pravda to není, v kurzu bych pracoval/a i bez kreditů Ano, bez kreditů bych se určitě kurzu nezúčastnil/a Nevím.

Výukové prostředí ze začátku Výukové prostředí kurzu v ISu se mi ze začátku jevilo jako Výukové prostředí kurzu v ISu se mi ze začátku jevilo jako přehledné a intuitivní spíš přehledné spíš nepřehledné nepřehledné

Výukové prostředí po semestru práce 106 přehledné a intuitivní 106 přehledné a intuitivní 175 spíš přehledné 175 spíš přehledné 53 spíš nepřehledné 53 spíš nepřehledné 8 nepřehledné 8 nepřehledné

Chat Ocenil/a bych možnost přímého kontaktu s vyučujícím prostřednictvím chatu Ocenil/a bych možnost přímého kontaktu s vyučujícím prostřednictvím chatu 211 ano 211 ano 120 ne 120 ne

Chat – jak často 13 každý den 13 každý den 40 několikrát týdně 40 několikrát týdně 181 jednou týdně 181 jednou týdně

Učit se cizí jazyk formou e- learningu je blbost 13 ano 13 ano 327 ne 327 ne

Příští semestr se do kurzu 236 opět přihlásím 236 opět přihlásím 64 určitě nepřihlásím 64 určitě nepřihlásím

Hodina pravdy Mám zkušenost i s jiným výukovým prostředím online Mám zkušenost i s jiným výukovým prostředím online 38 ano 38 ano 297 ne 297 ne