JAK SE ASI CÍTÍ… Děti určují, jak se při vyslovení věty holčička cítí. S tím je spojeno, jak se tváří. Na posledním snímku nalezneme „plácačky, které si s dětmi můžeme vybarvit a vystřihnout. Následně s nimi hrajeme obdobnou hru, kdy dětem předkládáme tvrzení a ony se snaží určit pocit. Ve skupině dětí, můžeme role otočit. Děti říkají různá tvrzení a spolužáci odhadují emoce pomocí plácaček (doporučuji vždy stát tak, aby vám děti neviděly do tváře, ale jen slyšely, co říkáte). Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).
JSI MŮJ KAMARÁD.
HLEDÁM MAMINKU.
JSI HODNÝ, ŽE JSI MI PŮJČIL HRAČKU.
TĚŠÍM SE NA BABIČKU.
UPADLA JSEM A ROZBILA SI KOLENO.
HURÁ, SNĚŽÍ!
MŮJ PEJSEK JE NEMOCNÝ.
TO BYLO DOBRÉ JÍDLO.
MÁM TĚ RÁDA.
NEMŮŽU NAJÍT MÍČ.
DNES MĚ PANÍ UČITELKA POCHVÁLILA.
ROZBILA SE MI PANENKA
TO SE NEDĚLÁ!
POJEDEME DO CIRKUSU.
Obrazový materiál [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain na WWW: