Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_88 Jméno autora:František Sajdl Třída/ročník:H4A, 4ročník Datum vytvoření:
Vzdělávací oblast:Cestovní ruch Tematická oblast:technika cestovního ruchu Předmět:Cestovní ruch Výstižný popis způsobu využití, případně metodické pokyny: Žák charakterizuje Evropu, jako ideální kontinent pro všechny druhy a formy CER. Uvádí přímořskou turistiku, jako nejmasovější způsob rekreace v Evropě. Klíčová slova: Fakultativní služby, formy CER, folklór, dopravní dostupnost Druh učebního materiálu:Prezentace s fotodokumentací
Přímořská turistika - činnosti Nejběžnější činnosti – koupání, plavání a opalování se
potápění, rybolov
Jachting, surf, kite
kultura a historie LP – K - H
národní kuchyně, nápoje …
přístavy LP - ostatní
přírodní atraktivity LP - přírodní
+ další plážové sporty ? vodní motorismus ? nákupní turistika ? kulturní akce – festivaly, koncerty.. folklór – hudba, tanec, oděvy, kuchyně, nápoje...? jazykové a sportovní pobyty léčebné pobyty ? = uvést příklady
! ! ! při přípravě tohoto MO použijte referáty a prezentace k tématu -použijte vlastní znalosti a zkušenosti z cest -nutno znát „poznávačku“ Evropy ( moře, zálivy, ostrovy, poloostrovy, průlivy) -hlavní atraktivity přímořských států -mluvit 15´a nepustit mě ke slovu ! ! !