Kotler-Armstrong: Marketing. Grada 2004, s.783

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Advertisements

Úvod do sociální politiky LS 2008/2009
Tereza Dragounová Michala Maříková Soňa Součková Radka Třešňáková
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
MANAGEMENT A MARKETING ZS 10/11
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Tato prezentace vznikla s finanční podporou CERGE-EI. Externality jako tržní selhání, jejich.
VY_32_INOVACE_EKO_02 PODSTATA MARKETINGU. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Komunikace a stimulování prodeje
Cenová strategie Eduard Andráši.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
20. července 2013VY_32_INOVACE_100308_Marketing_1_DUM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Roman Blaha. Obchodní akademie.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Marketingový mix Obsahuje čtyři taktické marketingové nástroje: produkt (Product), cenu (Price), distribuci (Distribution) a propagaci (Promotion).
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Strukturální politika. STRUKTURÁLNÍ POLITIKA POLITIKA SCHOPNOSTI PŘIZPŮSOBENÍ SE MĚNÍCÍM PODMÍNKÁM VE STRUKTUŘE EKONOMIKY STRUKTURA – VNITŘNÍ ČLENĚNÍ.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Marketingová komunikace
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Marketingové prostředí
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
MARKETING.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Podnikatelské koncepce
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Struktura přednášky Tržní selhání a mikroekonomická politika
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Tržní prostředí.
Občanská společnost VY_INOVACE_32_OBN_920 Autor: Mgr. Marcela Šudichová Vytvořeno: leden 2013 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola.
Vítejte na Marketingu.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
PRÁVO ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ - úvod do problematiky
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Životní prostředí a jeho ochrana Úloha práva Filip Dienstbier.
KONKURENCE A REGULACE Cíle: Vysvětlit proč a jak je konkurence na trh omezována.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Právo životního prostředí pojem, vývoj, prameny, postavení v systému práva, principy Ivana Průchová.
Vítejte na Marketingu.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Vítejte na marketingu.
Marketingové strategie
Ing. Veronika Dostálková MBA
Podnikatelské koncepce
Selhání trhu: Monopoly TNH1 (S-6)
Transkript prezentace:

Kotler-Armstrong: Marketing. Grada 2004, s.783 Kritika marketingu Marketing je kritizován často a vydatně. Část kritiky je oprávněná, část nikoliv. Kritici prohlašují, že určité marketingové akce ohrožují jednotlivé spotřebitele, společnost jako celek i jiné obchodní firmy. Kotler-Armstrong: Marketing. Grada 2004, s.783

spotřebitelé Vysoké ceny a obchodní přirážky Vysoké distribuční náklady Vysoké náklady na reklamu a další komunikační nástroje Nekalé obchodní praktiky Prodej pod nátlakem Nekvalitní a nebezpečné produkty

společnost Vytváření falešných potřeb Přílišný materialismus Zvyšování společenských nákladů v důsledku prodeje soukromých produktů (auta-dálnice) Moc soukromého sektoru omezuje moc veřejné politiky a dostává se do rozhodujících pozic (nahrazuje politickou moc) Poškozování konkurence (koncentrace trhu)

aktivismus hnutí na ochranu spotřebitelů (consumerism) Základní práva: nekoupit nabízený výrobek, bezpečnost zakoupeného výrobku, očekávat deklarované užitné vlastnosti, právo na přesné informace o důležitých vlastnostech produktu, ochrana před nízkou kvalitou a neseriózními marketingovými postupy, právo prosazovat výrobky, zvyšující kvalitu života, u nás např.S0S, spotrebitele.info hnutí na ochranu životního prostředí (environmentalism) první vlna: (60.- 70. léta) protesty veřejnosti proti ničení ekosystémů, kácení lesů aj., (70. a 80. léta) druhá vlna: zákony a regulace na ochranu živ. prostředí, (nyní) třetí vlna: trvale udržitelný rozvoj